Var känslomässigt förstörd igårkväll. Hade jag inte vetat att det bara var "CS-AT" hade jag nog hamnat på psykakuten... Nu kunde jag, med vetskapen vad det handlade om, lägga det åt sidan istället för att varva upp i panik, ångest och annat.
Tog ändå 1mg Xanor senare, men mest för att jag var så sur och besviken på denna evigt återkommande apati och uppgivenhet. Hade överlevt utan, men "lyxade till det".
Idag har jag tagit mer än de 30mg jag är tilldelad. Vet inte vad jag kan ha tagit. 40-50mg kanske. Bra med effekt. Lätt huvudvärk dock (som kommer och går), men det får jag alltid jävligt lätt på amfetaminer och liknande.
Nackdelen med Elvanse är att jag inte kan dricka alkohol på det. Huvudvärk på amfetamin eller metylfenidat kan jag alltid lindra med ett glas rött, men dricker jag alkohol (ens en öl) på Elvanse mår jag dåligt. Säkert inbyggt antabus i skiten också...
Tänker fylla på med mer Elvanse när detta går ut om nån timme.
Vad är meningen med Elvanse (depot

) om man ändå måste ta det på samma sätt som Metamina! Bullshit, hela grejen. Blott desperata försök att minska omsättningen av Metamina bland befolkningen. Sen sätter man etiketten "depot" på skiten (Nej, det står inte depot på burken, men det presenteras som det) och gömmer sig bakom det.
En jävla massa hundar begravna. Gräv upp dom och ge mig Metamina.