2014-02-15, 15:15
Medlem
irrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Hur är tyskarnas nya TD?

Sitter och funderar på om man ska börja spela igen eftersom man har alla andra tanks från E-serien

Den nya t8 tdn RHM är nog den tanken som är mest OP tier för tier. Sjukt bra camo, bra kanon, turret, bra allt...
Citera
2014-02-15, 16:03
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Det är inget nytt med autoban för tk och teamskada, att det händer vid en tk antyder att du ofta skadar eller dödar dina egna lagkamrater...
jo det nytt

TK är mycket hårdare i nyaste patchen
inte längre döda den tier 1 i en tier 10 match längre
Citera
2014-02-15, 16:26
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Bäst är det att spela efter 0200 till 1200.
Citera
2014-02-15, 18:36
Medlem
Prawnis avatar
Jag hade tydligen lite guld liggades så jag tänkte köpa en av dessa matilda-vagnar som har en discount just nu.
Vilken rekommenderar ni av Matilda Black Prince och Matilda IV?
Citera
2014-02-15, 20:04
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Jag hade tydligen lite guld liggades så jag tänkte köpa en av dessa matilda-vagnar som har en discount just nu.

Sega som fan båda två. Jag hade båda, dissade IV, tyckte BP fungerade bättre de gånger jag körde med den. Tyckte kanonen träffade bättre och att BP tog mer smällar i tornet.

Vill minnas att det inte var så många större skillnader mellan de två egentligen. Något minus här, något plus där..

Köp något annat är mitt tips. Finns lägre tier som är roligare.
Citera
2014-02-15, 20:19
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Sega som fan båda två. Jag hade båda, dissade IV, tyckte BP fungerade bättre de gånger jag körde med den. Tyckte kanonen träffade bättre och att BP tog mer smällar i tornet.

Vill minnas att det inte var så många större skillnader mellan de två egentligen. Något minus här, något plus där..

Köp något annat är mitt tips. Finns lägre tier som är roligare.

Mjo, jag har kikat lite mer nu och insåg att guldet är nog bättre spenderat på annat håll.
Tack för input!
Citera
2014-02-15, 21:07
Medlem
Encounter på murovanka. 10 tanks åker in i skogen och bygger bo.
Fan va less man blir.
Citera
2014-02-15, 22:09
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
Encounter på murovanka. 10 tanks åker in i skogen och bygger bo.
Fan va less man blir.

Aaaah! "The magic forest"-taktiken. Den funkade inte då och den funkar inte nu heller.
Citera
2014-02-15, 22:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Aaaah! "The magic forest"-taktiken. Den funkade inte då och den funkar inte nu heller.

Faktum är att det funkar, om man har ett lag som hakar på och man kör medium, annars aldrig

Rent krasst funkar vadsomhelst, sålänge man har fler kanoner riktade mot dom än vad dom har mot dig.
Senast redigerad av Salorm 2014-02-15 kl. 22:17.
Citera
2014-02-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Faktum är att det funkar, om man har ett lag som hakar på och man kör medium, annars aldrig

Rent krasst funkar vadsomhelst, sålänge man har fler kanoner riktade mot dom än vad dom har mot dig.
På encounter då det endast finns en cap punkt och då laget åker in i skogen och sedan sitter still i 15 minuter gör mig galen.
Citera
2014-02-15, 22:26
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni

Matida IV, då Matilda BP är märkbart söligare och ganska mycket större. BP har dock mycket bättre pen, men det hjälper inte när en redan sölig tank blir ett större mål och har svårare att dra sig undan när det går åt helvette. Jag tycker även att Matilda IV har bättre pansar, kanske tack vare att den är mindre. Slutligen har även IV:an lite bättre mm, i alla fall känns det som man ser tier VI strider mer sällan än med BP. Det är en smaksak vad man gillar helt enkelt.

Det är absolut inga dåliga tanks, det finns klart mycket sämre premiums, som den genomruttna Valentine II jag köpte idag för 250 guld.
Citera
2014-02-15, 22:37
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Matida IV, då Matilda BP är märkbart söligare och ganska mycket större. BP har dock mycket bättre pen, men det hjälper inte när en redan sölig tank blir ett större mål och har svårare att dra sig undan när det går åt helvette. Jag tycker även att Matilda IV har bättre pansar, kanske tack vare att den är mindre. Slutligen har även IV:an lite bättre mm, i alla fall känns det som man ser tier VI strider mer sällan än med BP. Det är en smaksak vad man gillar helt enkelt.

Det är absolut inga dåliga tanks, det finns klart mycket sämre premiums, som den genomruttna Valentine II jag köpte idag för 250 guld.

Valentine II - mohaha skönt att se att jag inte är den enda hahahaha

Som jag skrev innan för mig funkade BP bättre än IV. Ogillar söliga tanks (finner dock en viss charm hos dem) men kanske hade jag mest flyt i de mm jag hamnade i med BF. IV funkade bara inte.

Började köra med Pz 1c eller vad den lilla skiten heter, fan kung den är i bra mm med tier 3-4 vagnar. Så jävla irriterande att alla börjar jaga en när man dragit sig genom en flank mot arty.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in