2014-02-14, 21:48
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ligger på exakt 50% wr efter 16 matcher idag och jag är lite off så för mig funkar de helt ok.

Ligger på 44% efter lite drygt 50 matcher. Tycker alltid att jag börjar starkt, sen faller wr som en sten ju längre jag spelar.
Citera
2014-02-14, 21:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
26 matcher, fortfarande 50% wr.
Citera
2014-02-14, 23:50
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irru
Kul läsning...

http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-jagdpanzer-E-100/

Köpte min nu i veckan >_>
Gött har 35k till jagdtigern
Men har ändå 6 miljoner krediter trots köp av flertal vagnar som bland annat AC 48, Jackson och T43 denna veckan.
Citera
2014-02-15, 04:45
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Har säkert kört 25 rundor nu utan att få köra Confrontation! lite skumt tycker jag! har bara Confrontation i bockat!
Citera
2014-02-15, 05:55
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
Har säkert kört 25 rundor nu utan att få köra Confrontation! lite skumt tycker jag! har bara Confrontation i bockat!

Kinesiska och Japanska tanks kan inte få confrontation, och om du kör pluton så måste alla i plutonen köra tanks från samma land.
Citera
2014-02-15, 06:04
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Kinesiska och Japanska tanks kan inte få confrontation, och om du kör pluton så måste alla i plutonen köra tanks från samma land.

japp jag vet.
Citera
2014-02-15, 10:47
Medlem
Ace Venturas avatar
Vilken brutal jävla kväll det var igår! Fy fan. 10 vinster på 30 matcher och helt osannolika förluster trots Top Gun, Grovkalibrig m.m. Bl.a. blev mitt lag utkappade 4 gånger trots att vi ledde stort - men då idioterna som stod närmast basen inte vågade gå in för att reset'a/stoppa erövringen!? Ok att sånt skit händer någon enstaka gång (det har väl alla varit med om) men helvete vad jag skrek högt när det hände för 3 och 4 gången samma kväll!! Helt jävla sjukt...
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-02-15 kl. 10:54.
Citera
2014-02-15, 11:04
Medlem
Det märks att det är helg nu. Begåvningsreserven a.k.a X3 credit players är ute och förstör random matcherna.
Citera
2014-02-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Vilken brutal jävla kväll det var igår! Fy fan. 10 vinster på 30 matcher och helt osannolika förluster trots Top Gun, Grovkalibrig m.m. Bl.a. blev mitt lag utkappade 4 gånger trots att vi ledde stort - men då idioterna som stod närmast basen inte vågade gå in för att reset'a/stoppa erövringen!? Ok att sånt skit händer någon enstaka gång (det har väl alla varit med om) men helvete vad jag skrek högt när det hände för 3 och 4 gången samma kväll!! Helt jävla sjukt...

Ja det är äckligt när det händer gång på gång. Vissa blötfisiga spelar tror att man måste ha 100% hp kvar när matchen är över tydligen. Dom vågar inte ta lite stryk för att vinna.
Citera
2014-02-15, 11:23
Medlem
Hur är tyskarnas nya TD?

Sitter och funderar på om man ska börja spela igen eftersom man har alla andra tanks från E-serien
Citera
2014-02-15, 13:24
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Inte bara jag som hade en kass går kväll då med andra ord. Tror jag landade på ca 40% wr tillslut. Nästan så man blir gråhårig i förtid över alla dönickar som spelat 5k+ matcher men fortfarande inte lärt sig ett endaste dugg av taktik, minimapen eller vad som krävs för att vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Hur är tyskarnas nya TD?

Sitter och funderar på om man ska börja spela igen eftersom man har alla andra tanks från E-serien

Själva definitionen av papperstanks med noll pansar och rejäla och bra kanoner, dessutom rejält op från T8 och framåt.
Citera
2014-02-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!

Troligtvis bara slumpen då, jag har kört 15-20 matcher i rad utan att få confrontation, för att sedan få det tre gånger i följd.

Verkar som man får det oftare med en del vagnar också.

Helt knäppa sådana matcher ibland, väldigt ojämna men rätt kul ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in