Ha ha! Sorry men Sverigedemokraten kan vara ett av de sämsta WoT-nicken genom alla tider faktiskt, ur så många aspekter...
Citat:
Ursprungligen postat av
jackflash
Här kommer senaste infon om WoT. vad sägs exempelvis om ett läge som simulerar historiska slag?
http://varvat.se/video/nyheter-i-world-of-tanks-under-2014/
Tycker första halvan av videon är ännu mer intressant. Den om att klanen skall få bygga sina egna fort och HQ-anläggningar ("fortification"). Iaf för de av oss som spelar CW. Snart kan vi alltså kalla in flygsupport, lägga ut minor och annat på kartan. (Tolkar det som att man "bygger till sig" dessa möjligheter inom fortet?). Låter rätt coolt oavsett vad. Plus att dönickeklaner som min kanske äntligen kan få en chans att tjäna lite på allt CW-slit, inte bara slänga ut c:a 50.000-75.000 krediter per torsk dag ut och dag in...
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Förvånad att någon överhuvudtaget spelar spg numera. Tycker att antalet spg i random MM dessutom har ökat igen!
Var förut en hängiven spg-spelare men efter dom senaste nerfarna vägrar jag befatta mig med dom.
Jag stod över SPG i flera månader och när jag sen tog upp det igen hade jag glömt bort hur det var tidigare. Nu lallar jag på lite lyckligt omedveten typ. Det funkar.