Citat:
Ursprungligen postat av
maallgan
Om du brydde dig om att läsa HELA artikeln från Dagens Media, så står det längst ned "SR ber om ursäkt för uttalanden om Soran Ismail "
Vet inte varför jag försöker, men jag tar om det igen. Och snälla, läs denna gången.
Så fort media springer med kameran i huvudet på SRs redaktion så blir det ALLTID och då menar jag ALLTID annat ljud i skällan. Se bara på debatt, rena mobbnings programmet om du frågar dig.
Hade jag varit i den studion hade jag förmodligen tagit tag i bjäbbapans näsa (han som stod bredvid Janne Josefsson) och personligen tryckt ned han ända ned till marken, så hade svenska folket sluppit den avskyvärda människan i Televisionen!
Allt visar vad Sverige har blivit. Man bjuder in en helt vanlig människa (eftersom terroristen inte kunde komma själv, förmodligen är han väl på träning för nya hemska uttalanden) som ska stå bredvid Janne Josefsson och med helt rätta ord KRÄNKA ner på SRs offentliga talare som försöker få en syl i vädret och ni kan helt seriöst inte sätta er in i vad detta är för något.
Det är allt annat än en inskränkning på demokratin, det är allvarliga saker vi talar om. Så sluta gissa genom att läsa historia och gör som jag ta reda på fakta. Detta får jag ta upp i rätt många FB trådar vilket jag tycker är absurt. Rent för jävligt. Lär er någon gång.