2013-02-17, 19:54
Medlem
Noobermans avatar
Hur är det med "Replay" - Det känns som om 1x hastighet i replay är snabbare än vad det var i spelet...
Rörelser blir ryckiga tex. Minskar jag till 1/2x så känns det mer rätt...

Nån som vet?
Citera
2013-02-17, 20:44
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
hmm testade jp e100

varför gnäller alla den är så kass??
körde den en gång, över 8000 i skada, steelwall
snabbare än e 100, skjuter hårt och bra som fan

visst lite lite arty på testservrarna för att se hur enkelt den slås ut, gissar ett ap skott i sidan räcker?

men fronten bounsade jag mycket(kanske min skill och inte td ) och kommer nu gå efter den oxå

300000 fri exp räcker tyvärr inte så långt

Nja, den är väl okej såtillvida man får understöd. Men med den reload-tiden och den slöa vändtiden så måste man ha understöd som skyddar flanker och arslet, annars är man omgående död.

Artilleri älskar den dessutom, precis som Maus och E-100.

I övrigt har du rätt. Den skjuter fint, gör grym skada, men den bouncar också väldigt mycket, något man inser när man spelat den ett tag.
Citera
2013-02-18, 01:01
Moderator
Arne.Ankas avatar
Gaaah nån straffknullad korkad dum djävla snuskhummersidiot har sänkt na-servern genom att spamma chatten med några konton att idioterna på wg inte fixat nåt skydd för det är skamligt
Citera
2013-02-18, 01:57
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gaaah nån straffknullad korkad dum djävla snuskhummersidiot har sänkt na-servern genom att spamma chatten med några konton att idioterna på wg inte fixat nåt skydd för det är skamligt

Pinsamt för WG
Citera
2013-02-18, 03:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Blev måttligt glad för jag va i en match med su-8 och hade en skapligt bra match och teamkamraterna höll på att ta fiendens bas när allt bara upphörde, kunde fortfarande chatta och köra men ta fiendens bas va omöjligt.
Blev utsparkad till garaget och när jag öppnade chatten var det några konton som spammade stora mängder skit i den allmänna chatten men mellan allt spam kunde jag se att andra råkade ut för samma skit också och även hade problem att komma in i nya matcher.
Citera
2013-02-18, 13:45
Medlem
Ducken11s avatar
Precis införskaffat mig T-62A (tierX) och ska när som helst nu välja tredje subskillen.
Vilken equipment passar bäst till den enligt veteranerna?

Någon som vet om Ventilation equipment som ökar crew skill med 5% stackar med brothers in arms fullt ut?

Även duktiga spelare med tier 8+ får gärna pm'a för lite spelsällskap.
Citera
2013-02-19, 23:20
Medlem
Någon som spelar med löwe och har ett snitt på hur mycket credits ungefär man drar in per match efter repair/köp av ammo?
Vinst kontra förlust.
Funderar på att införskaffa en att grinda credits med men frågan är om det är värt det?
Citera
2013-02-20, 06:40
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Precis införskaffat mig T-62A (tierX) och ska när som helst nu välja tredje subskillen.
Vilken equipment passar bäst till den enligt veteranerna?

Någon som vet om Ventilation equipment som ökar crew skill med 5% stackar med brothers in arms fullt ut?

Även duktiga spelare med tier 8+ får gärna pm'a för lite spelsällskap.

Vad tyckte du om T-54? Det är min nästa vagn nämligen.
Citera
2013-02-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raspor
Någon som spelar med löwe och har ett snitt på hur mycket credits ungefär man drar in per match efter repair/köp av ammo?
Vinst kontra förlust.
Funderar på att införskaffa en att grinda credits med men frågan är om det är värt det?

Det är värt varenda krona du går plus en hur striden går allt från 13k till 200k+
Citera
2013-02-20, 20:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Det är värt varenda krona du går plus en hur striden går allt från 13k till 200k+
snälla, uppa en screenshot där du dragit in 200 000 + creds med löwe
Citera
2013-02-20, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
snälla, uppa en screenshot där du dragit in 200 000 + creds med löwe

Ska göra det nästa gång jag får en topp match med den och det är 5ggr xp för det är då jag kommer upp i den summan.

Just nu har jag bara bild på när jag drog in 87k cred med E-50.
Citera
2013-02-20, 23:36
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Ska göra det nästa gång jag får en topp match med den och det är 5ggr xp för det är då jag kommer upp i den summan.

Just nu har jag bara bild på när jag drog in 87k cred med E-50.

Rätta mig om jag har fel men 5ggr xp ger väl inte 5ggr credits?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in