Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Då har han skyddad adress och bor i ett litet fult hus nära skogen där ett stort läger kanske får plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
P4n0pl147h305
Min gode man, jag tackar för informationen.
Nära till tingsrätten och häktet är det också.
Närmast den ultimata platsen för ett zigenarläger, kopparstöldsplats, tingsrätt och häkte.
Sen ligger Blatteharvard ett stenkast därifrån så de kan göra studiebesök för genuslära i zigenarlägret.
Kommunisterna på Linje 17 gjorde det näst bästa av situationen, kudos.
X 2000 har hög fart där så det är nog ordentligt inhägnat, polisen kan kolla ofta också då de är nära.
Blatteharvard

där SD-hataren von Essen arbetar, dom kanske kan sova där eller hitta annat av värde om det är olåst. KI och högskola med Biblioteket nära också. De mest aktiva i Linje 17 bor i Hammarbyhöjden, Bagarmossen och Haninge, så nu håller de skiten borta från sina egna kommuner. Partiet finns i Farsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
obama-bin-laden
Den där formuleringen från Linje 17 är riktigt märklig. Vadå "ligger ute med pengar"? Vem hade de tänkt sig skulle betala för att de bygger illegala zigenarläger? Vill de lägga sina pengar på sådant så får de både räkna med att bli av med pengarna samt gripna och åtalade för de brott de gjort sig skyldiga till.
Jag kan tänka mig att den markägare som nu fått nedskräpande zigenare på sin mark inte är särskilt glad...
Den är kommunal.
Citat:
Ursprungligen postat av
obama-bin-laden
Har de alltså placerat zigenarlägret precis vid stambanan? Med tanke på att zigenare är ökända koppartjuvar så får vi räkna med omfattande störningar i tågtrafiken framöver helt enkelt.
Dom vågar nog inte så nära med polisen intill.
Citat:
Ursprungligen postat av
RolleWest
Undrar om det verkligen är tellusvägen 1 ,
då finns det villa tomter bara några hundra meter därifrån .
Hade jag ägt nåt där hade jag samlat ihop en sjyst mobb med
facklor,högafflar + en och annan lie .
Detta kommer bli intressant minst sagt !
Det är ett industriområde kan vi se på kartan, andra änden gränsar till ett villaområde.
Men är det inte konstigt om polisen inte kan stoppa illegala byggen direkt, tänk om någon börjar bygga eller campa på min tomt, ska det vara skillnad på kommunal mark. De kan utnyttja allemansrätten att campa med tält men inget annat vad jag kan förstå.