2014-02-14, 16:06
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Utmärkt. Ju fler zigenarläger desto bättre.
Folk ser dem varje dag, man måste kliva över dem på gatan, kriminalitet och skadegörelse ökar lavinartat i kåkstädernas närhet. Miljön blir nerskräpad och fördärvad.

En utmärkt varningsklocka för svenska folket. Galningen Reinfelds vansinnespolitik kan inte illustreras tydligare. Alla kan se att fiaskot är fullbordad tack vare den eländiga zigenarinvasionen.

Bekymmersamt dock att det inte finns några kåkstäder i Stockholms norra förorter?
Om det finns några just nu vet jag inte men det har funnits i exempelvis Solna har jag för mig.
2014-02-14, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lazydogmic
Tellusvägen i Flempan.
[img=http://forumbilder.se/DBSM9/forum.jpg?width=150]
Där ligger Sopåtervinning så då har de hamnat rätt men kanske vill plocka där som man inte får.
2014-02-14, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Tack! Placeringen av lägret är ju perfekt ur flera synvinklar, närhet till pendeltåget så när våra vänner EU-migranterna ska till jobbet på morgonen så räcker det att knalla iväg några minuter innan tåget går, glatt sjungande "hejhå, hejhå vi nu till gruvan gå".
Vidare är det ju också bara ett stenkast till Huddinge sjukhus när behov av sjukvårdens tjänster föreligger, där finns också den fria tandvården om det ska inplanteras nya guldtänder.
Sist, men inte oviktigt, Häktet! Där kan man sitta av ett par veckor och vila upp sig, maten lär vara finfin också.
Kort sagt, här har Nätverket Linje 17 gjort ett bra val. Dom slipper zigenarna i sitt eget närområde längs Tunnelbanan samtidigt som denna sympatiska grupp fått en fin boplats vid Pendeltågslinjen - nästan så att man kan säga att dom stigit på den sociala rangskalan.
Nära sopstation, polisen, tingsrätten och åklagarmyndigheten också, men södra stambanan så nära kan nog störa sömnen. Dessutom stora villaområden nära där stöldfrekvenserna har ökat och även en smått känd gammal zigenare bor i en fin villa.
Senast redigerad av Sapporo 2014-02-14 kl. 17:18.
2014-02-14, 17:21
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettkeps
Inlägg 68

Min gode man, jag tackar för informationen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sapporo
Där ligger Sopåtervinning så då har de hamnat rätt men kanske vill plocka där som man inte får.

Nära till tingsrätten och häktet är det också.
Närmast den ultimata platsen för ett zigenarläger, kopparstöldsplats, tingsrätt och häkte.
Sen ligger Blatteharvard ett stenkast därifrån så de kan göra studiebesök för genuslära i zigenarlägret.

Kommunisterna på Linje 17 gjorde det näst bästa av situationen, kudos.
2014-02-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disposition
många av oss ligger ute med stora summor pengar och vi behöver fortfarande alla donationer vi kan få för att ro det här i land

Den där formuleringen från Linje 17 är riktigt märklig. Vadå "ligger ute med pengar"? Vem hade de tänkt sig skulle betala för att de bygger illegala zigenarläger? Vill de lägga sina pengar på sådant så får de både räkna med att bli av med pengarna samt gripna och åtalade för de brott de gjort sig skyldiga till.

Jag kan tänka mig att den markägare som nu fått nedskräpande zigenare på sin mark inte är särskilt glad...
2014-02-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lba80
Ville bara upprepa detta inlägg till er lata jävlar som inte orkar leta i tråden

Har de alltså placerat zigenarlägret precis vid stambanan? Med tanke på att zigenare är ökända koppartjuvar så får vi räkna med omfattande störningar i tågtrafiken framöver helt enkelt.
2014-02-14, 18:00
Medlem
RolleWests avatar
Undrar om det verkligen är tellusvägen 1 ,
då finns det villa tomter bara några hundra meter därifrån .
Hade jag ägt nåt där hade jag samlat ihop en sjyst mobb med
facklor,högafflar + en och annan lie .
Detta kommer bli intressant minst sagt !
2014-02-14, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det HÄR förslaget skulle jag lätt kunna tänka mig donera pengar till
Enligt uppgift bor han på Storsk*gsv*gen 38 i Bromma - vilket betyder att Ålstensängen är bara ett par meter från Helins hus! LET'S DO THIS!
https://maps.google.com/maps?q=Storskogsv%C3%A4gen+38,+Bromma,+Sweden&hl=e n&ie=UTF8&sll=37.6,-95.665&sspn=57.759933,135.263672&oq=Storskogsv%C3% A4gen+38+Bromma&t=h&hnear=Storskogsv%C3%A4gen+38,+ 167+65+Stockholm+County,+Stockholms+l%C3%A4n,+Swed en&z=16
Då har han skyddad adress och bor i ett litet fult hus nära skogen där ett stort läger kanske får plats.
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Min gode man, jag tackar för informationen.
Nära till tingsrätten och häktet är det också.
Närmast den ultimata platsen för ett zigenarläger, kopparstöldsplats, tingsrätt och häkte.
Sen ligger Blatteharvard ett stenkast därifrån så de kan göra studiebesök för genuslära i zigenarlägret.

Kommunisterna på Linje 17 gjorde det näst bästa av situationen, kudos.
X 2000 har hög fart där så det är nog ordentligt inhägnat, polisen kan kolla ofta också då de är nära.
Blatteharvard där SD-hataren von Essen arbetar, dom kanske kan sova där eller hitta annat av värde om det är olåst. KI och högskola med Biblioteket nära också. De mest aktiva i Linje 17 bor i Hammarbyhöjden, Bagarmossen och Haninge, så nu håller de skiten borta från sina egna kommuner. Partiet finns i Farsta.

Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Den där formuleringen från Linje 17 är riktigt märklig. Vadå "ligger ute med pengar"? Vem hade de tänkt sig skulle betala för att de bygger illegala zigenarläger? Vill de lägga sina pengar på sådant så får de både räkna med att bli av med pengarna samt gripna och åtalade för de brott de gjort sig skyldiga till.

Jag kan tänka mig att den markägare som nu fått nedskräpande zigenare på sin mark inte är särskilt glad...
Den är kommunal.
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Har de alltså placerat zigenarlägret precis vid stambanan? Med tanke på att zigenare är ökända koppartjuvar så får vi räkna med omfattande störningar i tågtrafiken framöver helt enkelt.
Dom vågar nog inte så nära med polisen intill.
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Undrar om det verkligen är tellusvägen 1 ,
då finns det villa tomter bara några hundra meter därifrån .
Hade jag ägt nåt där hade jag samlat ihop en sjyst mobb med
facklor,högafflar + en och annan lie .
Detta kommer bli intressant minst sagt !
Det är ett industriområde kan vi se på kartan, andra änden gränsar till ett villaområde.

Men är det inte konstigt om polisen inte kan stoppa illegala byggen direkt, tänk om någon börjar bygga eller campa på min tomt, ska det vara skillnad på kommunal mark. De kan utnyttja allemansrätten att campa med tält men inget annat vad jag kan förstå.
Senast redigerad av Sapporo 2014-02-14 kl. 18:27.
2014-02-14, 18:37
Medlem
var där och överlämnade 2 hemmagjorda chokladtårtor idag ,lite varma kläder,och dom blev jätte glada,, jag har till och med funderat på att ställa en säng i vardagsrummet ,med sköna lakan och täcken och låta dom få sova här,jag trollar ej,
2014-02-14, 19:08
Bannlyst
Sen kan man fråga sig varför de aktiva kommunisterna inte bygger läger där de bor, så de har nära att hjälpa och de kan hälsa på varandra, umgås och må gott. Det är gott om grön mark i deras områden, ex. intill eller i Kärrtorps IP?

Nu ser det ut som en elak deportation att fördriva dem nära polisen etc. och ett jävla bullerproblem där andra har bullerplank och 3-glasfönster.
2014-02-14, 19:10
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapporo

Den är kommunal.

Dom vågar nog inte så nära med polisen intill.

Det är ett industriområde kan vi se på kartan, andra änden gränsar till ett villaområde.

Men är det inte konstigt om polisen inte kan stoppa illegala byggen direkt, tänk om någon börjar bygga eller campa på min tomt, ska det vara skillnad på kommunal mark. De kan utnyttja allemansrätten att campa med tält men inget annat vad jag kan förstå.

Om man kollar på tellusv.3 med Eniros Flygfoto bilder så ser man bättre,
kan ha fel förstås .
2014-02-14, 19:44
Bannlyst
https://www.facebook.com/Polisen.Huddinge

Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Om man kollar på tellusv.3 med Eniros Flygfoto bilder så ser man bättre,
kan ha fel förstås .
Google maps och Street view plus Bing kartor är bra också. De är nära elstation och kraftledningar. Andra änden av Tellusvägen är berg och sankmark
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
dom här mäniskorna väljer att bo i dessa skjul för att få ihop en bråkdel av allt som vi har ,dom har varken dusch eller värme ,låt dom få vara här en tid i sitt liv och få känna på lite av det goda i livet.så kanske dom väljer en annan väg i livet iframtiden.
Hur många vill det tror du och vilken väg kan det vara?
Citat:
Ursprungligen postat av MariaBurger
Vi i Huddinge är tacksamma för att det i alla fall inte är NEGRER som har slagit läger. Zigenarna kan ju inte vara tillnärmelsevis lika aggresiva och farliga som t.ex. Al Kebab (eller om dom nu heter Al Shabab el dyl) från Somalia.
Kebaberna söker asyl och får 100% service som bara kostar 100 miljarder per år.

Citat:
Ursprungligen postat av bea67
jag känner några zigenare som bor i lägenheter och lever bra liv här i sverige,hur kunde det komma sig.
Dom fick alla rättigheter för uppåt 50 år sedan men hur många har ett närande lönejobb?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in