Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-07, 15:36
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1666
Nej jag köpte det aldrig :P Jag bad den som sålde det skicka en bild på hur det såg ut.
Bra, för det där är varken mdma eller ecstasy.
Citera
2014-02-07, 15:44
Medlem
1666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Har aldrig sett något liknande. Det där ser ju verkligen inte ut som mdma, varken kristaller eller fuktigt.
Hade jag fått gissa fritt så ser det ut antingen som vatten och filmjölk eller något sorts pulver utblandat med vatten. Kan du beskriva lukten/smaken av det?

Edit: eller så har du fått en ziplock med manlig juice. Haha fyfan

Frågade också den som sålde det hur det luktade och den beskrev det som att det luktade rätt så mycket ändå. :S
Citera
2014-02-07, 15:58
Medlem
Ovärdeligs avatar
Citat:
Frågade också den som sålde det hur det luktade och den beskrev det som att det luktade rätt så mycket ändå. :S

Min tanke är väl då att det möjligtvis är EXTREMT kletigt tjack, men tvivlar även på det. Köp något annat!
Citera
2014-02-07, 16:00
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Haha, mycket detaljerad och bra beskrivning från den personen!
Kan inte svara för om det är någon form av drog eller inte, men jag kan säga dig att det är INTE mdma, och definitivt inte ecstasy.
Hur mycket väger det och vad vill h*n sälja det för? Fråga h*n exakt vad det är för något.
Citera
2014-02-07, 16:07
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovärdelig
Min tanke är väl då att det möjligtvis är EXTREMT kletigt tjack, men tvivlar även på det. Köp något annat!
När du säger det så minns jag en gång som jag köpte tjack av en kompis kompis kompis kompis osv som var flytande. Det var dock inte klettjack utan det var utblandat med vatten till max. Kanske 0,4 tjo och 3 gånger så mycket vatten.
Men färgen på det jag fick såg ut som vit målarfärg, samma konsistens oxå.
Detta som TS blev erbjuden liknar ju verkligen sperma haha.
Oavsett, köp det inte TS! Du blir lurad
Citera
2014-02-07, 16:14
Medlem
Ovärdeligs avatar
Citat:
När du säger det så minns jag en gång som jag köpte tjack av en kompis kompis kompis kompis osv som var flytande. Det var dock inte klettjack utan det var utblandat med vatten till max. Kanske 0,4 tjo och 3 gånger så mycket vatten.
Men färgen på det jag fick såg ut som vit målarfärg, samma konsistens oxå.
Detta som TS blev erbjuden liknar ju verkligen sperma haha.
Oavsett, köp det inte TS! Du blir lurad

Haha jävla lirare det finns, man upphör aldrig att förvånas kunde inte bankat med dextrosol som normalt folk så hade du inte ens kommit ihåg händelsen
Citera
2014-02-07, 18:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Blöt ecstasy? infogad.

/Mod
Citera
2014-02-07, 18:10
Medlem
1666s avatar
Haha jo jag vart väldigt fundersam när h*n visade det, frågade vad det var om det verkligen skulle se ut sådär. Det enda svaret jag fick var att h*n knappt visste det själv och personen den hade köpt det av hade sagt att det var bra xD Men hur många gånger har man inte hört att det "är skit bra" när det varit dåligt? :P
Men ska imorgon fixa lite mdma istället (av en annan) och hoppas det inte är skit.
Citera
2014-02-07, 21:41
Medlem
nextdays avatar
Citat:
Haha jo jag vart väldigt fundersam när h*n visade det, frågade vad det var om det verkligen skulle se ut sådär. Det enda svaret jag fick var att h*n knappt visste det själv och personen den hade köpt det av hade sagt att det var bra xD Men hur många gånger har man inte hört att det "är skit bra" när det varit dåligt? :P
Men ska imorgon fixa lite mdma istället (av en annan) och hoppas det inte är skit.
Be att få smaka en liten kristall innan du köper det. Om det smakar kemikaliskt ska det vara lugnt.
Citera
2014-02-08, 03:19
Medlem
JacquesGrelliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
om du skiter i konsekvenser kan du enkelt ta det två gånger den veckan, andra gången måste vara dubbeldos och även då kommer det inte vara lika bra som första gången. Så i all ärlighet, ta det bara en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Rök gräs och drick alkohol i mängder under veckan. Sen nästsista eller sista kvällen kör du ecstasy. Så hade jag gjort.

Citat:
Jag hade inte använt några CS förrän dom två sista dagarna för att behålla dopamin nivåerna. Mån-fre alkohol, röka osv. Lördag-söndag stenhårt på ecstasy o lite kola

Man får tacka för de upplysande svaren!
Citera
2014-02-11, 20:24
Medlem
Om ett event KANSKE har hundar och jag skulle vilja ta E, hur löser jag detta? Ta en i kön innan entre? Plasta och ha under läppen? Chansa och bara gå in? Ska bara ha en, möjligen två.

Tips mottages tacksamt.
Citera
2014-02-11, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stedas
Om ett event KANSKE har hundar och jag skulle vilja ta E, hur löser jag detta? Ta en i kön innan entre? Plasta och ha under läppen? Chansa och bara gå in? Ska bara ha en, möjligen två.

Tips mottages tacksamt.
Eventet kommer inte ha hundar, hahaha.
Sjukaste jag hört på ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in