2014-02-11, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Som det är så mycket bättre? en tjej som knullar killar tillfälligt brukar nog inte ställa upp på allting. Troligtvis blir det missionären eller lite rid som mest. Kanske en snabb avsugning, ingen passion. MEN med en pojkvän släpper hon loss, analsex, bajs och kiss sex, rollspel, avsugningar i timmar, alla sjuka grejjer man kan komma på. Det gör hon med en pojkvän. Varsågod ta henne istället.

Då lutar det bara åt avund, mot andra killar. Du har förminskat dig mot andra killar. Du är alltså svag. En stark man med ett stort gott självförtroende skulle kunna sitta ner med alla kvinnans tidigare knullpartners och skåla en stor stark. En riktig man bryr sig inte om detta. Bara små äckliga mesar bryr sig om sådant här.

Avundsjuk mot andra killar? Avund på grund av vad? Hängde inte riktigt med. Nej fel, endast mesiga fjollor till hen-henninor håller käften och vågar inte ifrågasätta saker för att inte riskera att inte få fitta av stadens spermahink. En PK-masochist som saknar egentliga värderingar och krav, samtidigt som han accepterar spermahinkens 30 sidor långa kravlistor.
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2014-02-11 kl. 15:26.
2014-02-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Nej då
Jag blandar inte ihop skribenter. Hur skulle det vara om du förälskade dig en kvinna vars pojkvän dog och har ett barn genom honom?

Att en kvinna redan har barn är för många ett minus. Det är dock ett litet plus att hon bevisligen kan få barn. Det finns många lyckliga familjer där kvinnan t ex först hade ett barn och sedan fick några till. Finns andra lyckliga exempel, så det är både elakt och felaktikgt att påstå att det är kört bara för att kvinnan har ett barn. Det sagt, är det ändå oftast ingen fördel för henne. Har du en annan uppfattning?
2014-02-11, 16:53
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det finns en hel tråd där ni skvallerkärringar som gillar att snacka skit om andra diskussionsdeltagare kan skriva av er av hjärtats lust, räcker inte det för dig?

Nej det gör det inte. Min beskrivning av dig och dina fulerier var en inledning till ett argument som helt klart hör till det här ämnet. Alltså är det relevant.
2014-02-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Nej det gör det inte. Min beskrivning av dig och dina fulerier var en inledning till ett argument som helt klart hör till det här ämnet. Alltså är det relevant.

Ämnet är "Svenska tjejer är horor", inte "Nu ska jag snacka skit om Varmare för att försöka underminera hennes argument".
2014-02-11, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Att en kvinna redan har barn är för många ett minus. Det är dock ett litet plus att hon bevisligen kan få barn. Det finns många lyckliga familjer där kvinnan t ex först hade ett barn och sedan fick några till. Finns andra lyckliga exempel, så det är både elakt och felaktikgt att påstå att det är kört bara för att kvinnan har ett barn. Det sagt, är det ändå oftast ingen fördel för henne. Har du en annan uppfattning?

Jag har ingen annan uppfattning då jag själv inte har barn men jag tycker det är ganska synd att döma människor på det sättet men jag antar vi kvinnor backar också ifrån män som har barn men jag skulle inte lämna en man för att han har barn med en annan kvinna. Är jag kär och det är en bra man så står jag fast vid mitt beslut.
2014-02-11, 17:35
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Ämnet är "Svenska tjejer är horor", inte "Nu ska jag snacka skit om Varmare för att försöka underminera hennes argument".

Det är ju för fan precis det du själv gör genom att förlöjliga ihop ståndpunkter för att därefter ge dig på och bemöta dessa.

Utöver att påpeka detta är det ingen som snackat skit om dig.
2014-02-11, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Jag har ingen annan uppfattning då jag själv inte har barn men jag tycker det är ganska synd att döma människor på det sättet men jag antar vi kvinnor backar också ifrån män som har barn men jag skulle inte lämna en man för att han har barn med en annan kvinna. Är jag kär och det är en bra man så står jag fast vid mitt beslut.

Äh kvinnor vill för helvete bli accepterade "preciiiiiiiiiiiiiiis som de är" även om de har varit mördare, spermahinkar, psykopater, you name it. Jo man dömer folk efter deras handlingar. Vi män har all rätt att sortera bort de värdelösa kvinnorna som vi inte vill ha som våra partners, precis som kvinnorna har.

Men ni tror att ni kan ha en massa krav på män, men det omvända får inte gälla. Feminism = underkasta sig kvinnan och vara toffel, inte ifrågasätta osv osv.
2014-02-11, 17:49
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av not_really
Samma hade varit gällande omvänt, dvs. om killar hade knullat varje tjej de såg med samma höga evolutionsbiologiska odds som kvinnor så hade de varit horor om de gjort det? Är det vad du menar? För jag har polare som knullat fler tjejer än vad deras tjejer knullat killar, och inte kallar jag dem för hora. Det är något som specifikt används om tjejer, ofta från sexuellt missnöjda män som inte fick sprida sina gener.

Jag svär på att du sitter och är förbannad för att du valt fel "luder" några gånger i ditt liv.
Tough break, men sånt händer, och det ska inte behöva leda dig till irrationella tankegångar och öppen diskriminering.

Är du så hedersam och monogam så ska du kanske inte knulla med horor, för de är definitivt inte monogama och hedersamma mot dig.

EDIT: Tro mig, jag är anti-feminist. Jag tror genusteori baserar sig i kvinnligt missnöje, att de inte var goda nog för att bli selekterade till genpoolen och därför skapade de en vetenskap som ursäkt.
Jag är även emot tanken på att människor utnyttjar varandra sexuellt, sviker varandra, ljuger varandra rätt upp i ansiktet. Det har ingenting med feminism att göra.
Ja om det hade varit omvänt biologiskt så hade förstås det omvända gällt, självklart.
Det är bara att kolla på bögar så kan du se hur det spårar ur totalt och alla knullar med alla.

Man kan knulla med horor men det är allt, man ska inte inleda ngt seriöst med dem, det är det som är sensmoralen av det hela.
Senast redigerad av munsprut 2014-02-11 kl. 17:53.
2014-02-11, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Äh kvinnor vill för helvete bli accepterade "preciiiiiiiiiiiiiiis som de är" även om de har varit mördare, spermahinkar, psykopater, you name it. Jo man dömer folk efter deras handlingar. Vi män har all rätt att sortera bort de värdelösa kvinnorna som vi inte vill ha som våra partners, precis som kvinnorna har.

Men ni tror att ni kan ha en massa krav på män, men det omvända får inte gälla. Feminism = underkasta sig kvinnan och vara toffel, inte ifrågasätta osv osv.

Jag har aldrig krävt något ifrån en man
Sedan har jag alltid varit den som tänker på mina handlingar men jag dömer inte ut någon annan för jag anser inte att jag har rätten till det.
2014-02-11, 18:15
Medlem
Tjej som har legat runt:
+ Mer erfarenhet (sängskills)
+ Ingen upplärningsperiod (mer tid och energi åt annat)
+ Mer benägen att göra perversa saker

Oskuld:
- 3 månaders gulligull och väntetid innan ligg. "det måste kännas rätt" . Presumtiv eskalering och upplärning enligt handjob -> blowjob -> vaginalt -> kanske lite till, högst troligen inte.
- Lakanen ser ut som ett slakthus första gången.
- Oskulder är inte tightare, snarare tvärtom på vissa.

Tjejer med "självrespekt" (har legat lite)
+ Större odds att man får bättre sex än med en oskuld
- Lång väntetid
- Ofta pryda vilket innebär mindre perversa saker

Men fine, ta ni oskulderna medan jag har bra sex. Ni får gärna lära upp dem ordentligt också så att jag får ännu mer bra sex när de har dumpat er. Skål till er brudar som ligger runt!
2014-02-11, 18:51
Medlem
not_reallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ja om det hade varit omvänt biologiskt så hade förstås det omvända gällt, självklart.
Det är bara att kolla på bögar så kan du se hur det spårar ur totalt och alla knullar med alla.

Man kan knulla med horor men det är allt, man ska inte inleda ngt seriöst med dem, det är det som är sensmoralen av det hela.

"Omvänt" biologiskt spelar ingen roll, det blir ändå samma förutsättningar. Det är ändå fel att stigmatisera riktiga prostituerade genom att kalla icke-horor för horor.
De är i själva verket kvinnans motsvarighet till players - de gör exakt samma sak som manliga players - så varför inte använda ordet player istället? Du säger ju själv att de som ligger med icke-horor slipper undan debitering för den tjänst de inte köpt. Således, icke-horeri.

Sluta göra så att riktiga prostituerade utsätts för stigma pga sitt yrke :S
Och jag är helt seriös, jag är 100% för att legalisera prostitution i Sverige, och detta är verkligen ett hinder för att det skall kunna gå igenom. Sluta kalla kvinnor horor obefogat. Antingen är man en hora eller en player(ska?).
Senast redigerad av not_really 2014-02-11 kl. 18:55.
2014-02-11, 18:53
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pooke
Tjej som har legat runt:
+ Mer erfarenhet (sängskills)
+ Ingen upplärningsperiod (mer tid och energi åt annat)
+ Mer benägen att göra perversa saker

Oskuld:
- 3 månaders gulligull och väntetid innan ligg. "det måste kännas rätt" . Presumtiv eskalering och upplärning enligt handjob -> blowjob -> vaginalt -> kanske lite till, högst troligen inte.
- Lakanen ser ut som ett slakthus första gången.
- Oskulder är inte tightare, snarare tvärtom på vissa.

Tjejer med "självrespekt" (har legat lite)
+ Större odds att man får bättre sex än med en oskuld
- Lång väntetid
- Ofta pryda vilket innebär mindre perversa saker

Men fine, ta ni oskulderna medan jag har bra sex. Ni får gärna lära upp dem ordentligt också så att jag får ännu mer bra sex när de har dumpat er. Skål till er brudar som ligger runt!
Tröttsamt oavsett om det är män eller kvinnor som pratar om att vara "bra i sängen", jag tycker det tyder på porrskada eller sexuell avtrubbning. Jag bryr mig inte så mycket om tjejerna är sexuellt erfarna eller inte, men visst det är sällan bästa sexet första gången med en ny partner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in