Citat:
Ursprungligen postat av
munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.
Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
Samma hade varit gällande omvänt, dvs. om killar hade knullat varje tjej de såg med samma höga evolutionsbiologiska odds som kvinnor så hade de varit horor om de gjort det? Är det vad du menar? För jag har polare som knullat fler tjejer än vad deras tjejer knullat killar, och inte kallar jag dem för hora. Det är något som specifikt används om tjejer, ofta från sexuellt missnöjda män som inte fick sprida sina gener.
Jag svär på att du sitter och är förbannad för att du valt fel "luder" några gånger i ditt liv.
Tough break, men sånt händer, och det ska inte behöva leda dig till irrationella tankegångar och öppen diskriminering.
Är du så hedersam och monogam så ska du kanske inte knulla med horor, för de är definitivt inte monogama och hedersamma mot dig.
EDIT: Tro mig, jag är anti-feminist. Jag tror genusteori baserar sig i kvinnligt missnöje, att de inte var goda nog för att bli selekterade till genpoolen och därför skapade de en vetenskap som ursäkt.
Jag är även emot tanken på att människor utnyttjar varandra sexuellt, sviker varandra, ljuger varandra rätt upp i ansiktet. Det har ingenting med feminism att göra.