2014-02-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Ingen besvarade mig.
En kvinna som ligger runt brukar dock inte gå med på allt som det skrevs ovan medan en kvinna som har pojkvän går med på att bli knullad på alla sätt utan skydd till och med. Varför är en kvinna som ligger runt sämre än en kvinna som har pojkvän?

Hon är värdelös som livspartner. Bara det. T o m den med pojkvän är troligtvis bättre, om än lite svår, men svår är alltid uppmuntrande i det sammanhanget.

Svår = bra, stämmer rätt ofta. "Spela" svår är något annat, men varför inte. Killar spelar också ibland, fast annorlunda.
2014-02-11, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hon är värdelös som partner. Bara det. T o m den med pojkvän är troligtvis bättre, om än lite svår, men svår är alltid uppmuntrande i det sammanhanget.

Svår = bra, stämmer rätt ofta. "Spela" svår är något annat, men varför inte. Killar spelar också ibland, fast annorlunda.

Vad menar du med till och med hon med pojkvän är bättre?
Förväntar du dig en kvinna som är oskuld eller? Jag hänger inte med.
2014-02-11, 14:07
Medlem
Citat:
Vad menar du med till och med hon med pojkvän är bättre?
Förväntar du dig en kvinna som är oskuld eller? Jag hänger inte med.

Varför skulle en tjej med pojkvän vara dålig? Finns väl inget som säger att en tjej är dålig bara för att hon har pojkvän. Snarare får väl alla bra tjejer slutligen en pojkvän?

Tjejer som knullar runt får kanske aldrig en vettig pojkvän.
2014-02-11, 14:12
Medlem
Citat:
Hon är värdelös som livspartner. Bara det. .

Menar du även dom som knullat många men som håller sig trogna när de har pojkvän?
2014-02-11, 14:17
Bannlyst
Citat:
Varför skulle en tjej med pojkvän vara dålig? Finns väl inget som säger att en tjej är dålig bara för att hon har pojkvän. Snarare får väl alla bra tjejer slutligen en pojkvän?

Tjejer som knullar runt får kanske aldrig en vettig pojkvän.

Det jag försöker säga är att en kvinna som ligger runt och en kvinna som har pojkvän är egentligen samma sak. Personligen tror jag att en kvinna som ligger runt är mer försiktig än en kvinna med pojkvän.
En kvinna som har pojkvän går med på att göra nästan allt i sängen. Inte ens nästan allt utan allt. Vem säger ens att förhållandet räcker hela livet? Man kanske gör slut och i slutändan är hon som hade pojkvän fortfarande en hora? Hon har ju legat hej vilt med en man som nu inte finns längre i hennes liv och varit en spermahink i många år.
2014-02-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Menar du även dom som knullat många men som håller sig trogna när de har pojkvän?

Igen. NEJ! Vi förstod varandra tror jag. (trodde jag)
2014-02-11, 14:35
Medlem
Citat:
Det jag försöker säga är att en kvinna som ligger runt och en kvinna som har pojkvän är egentligen samma sak. Personligen tror jag att en kvinna som ligger runt är mer försiktig än en kvinna med pojkvän.
En kvinna som har pojkvän går med på att göra nästan allt i sängen. Inte ens nästan allt utan allt. Vem säger ens att förhållandet räcker hela livet? Man kanske gör slut och i slutändan är hon som hade pojkvän fortfarande en hora? Hon har ju legat hej vilt med en man som nu inte finns längre i hennes liv och varit en spermahink i många år.
Iden med familj är enligt mig att skaffa barn. Sina egna barn. Det med spermahink är väl mest ett sätt att förklara hur lite sex kan ha med kärlek att göra, men blanda inte ihop skribenter.
2014-02-11, 14:37
Bannlyst
Citat:
Iden med familj är enligt mig att skaffa barn. Sina egna barn. Det med spermahink är väl mest ett sätt att förklara hur lite sex kan ha med kärlek att göra, men blanda inte ihop skribenter.

Nej då
Jag blandar inte ihop skribenter. Hur skulle det vara om du förälskade dig en kvinna vars pojkvän dog och har ett barn genom honom?
2014-02-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88

I fall man ser att tjejer är fertila en kortare tid än män, så måste man också ha en viss förståelse för att även de vill vara lite mer aktiva innan det blir för sent. En ung kille kan man trösta med att han har tiden på sin sida. Säger man till en kvinna att det blir ännu värre med tiden, vet jag inte hur glad hon blir...

Vore bra om tjejer kunde se problematiken för unga killar, men också för äldre kvinnor, istället för att ignorera andra människors problem ända tills de själva sitter i båten.
2014-02-11, 14:53
Medlem
not_reallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Samma hade varit gällande omvänt, dvs. om killar hade knullat varje tjej de såg med samma höga evolutionsbiologiska odds som kvinnor så hade de varit horor om de gjort det? Är det vad du menar? För jag har polare som knullat fler tjejer än vad deras tjejer knullat killar, och inte kallar jag dem för hora. Det är något som specifikt används om tjejer, ofta från sexuellt missnöjda män som inte fick sprida sina gener.

Jag svär på att du sitter och är förbannad för att du valt fel "luder" några gånger i ditt liv.
Tough break, men sånt händer, och det ska inte behöva leda dig till irrationella tankegångar och öppen diskriminering.

Är du så hedersam och monogam så ska du kanske inte knulla med horor, för de är definitivt inte monogama och hedersamma mot dig.

EDIT: Tro mig, jag är anti-feminist. Jag tror genusteori baserar sig i kvinnligt missnöje, att de inte var goda nog för att bli selekterade till genpoolen och därför skapade de en vetenskap som ursäkt.
Jag är även emot tanken på att människor utnyttjar varandra sexuellt, sviker varandra, ljuger varandra rätt upp i ansiktet. Det har ingenting med feminism att göra.
Senast redigerad av not_really 2014-02-11 kl. 14:57.
2014-02-11, 15:03
Medlem
Citat:
Vore bra om tjejer kunde se problematiken för unga killar, men också för äldre kvinnor, istället för att ignorera andra människors problem ända tills de själva sitter i båten.

Jo, vet mkt väl att jag har lättare att få ligg än killar och äldre kvinnor.
2014-02-11, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Alla dina ex som du inte hade sex med då. För de små prinsessorna sparade sig väl till äktenskapet.

Nu är det ju skillnad mellan att ha enbart ha sex i seriösa relationer och att ha lösa relationer, knulla runt med främlingar, ha one night stands och sluka sperma på krogtoan. Tjejer som har haft några få långa relationer bakom sig är helt acceptabla. Tjejer som har haft en massa lösa förbindelser, inte rikitgt varit i relationer som sträckt sig i mer än 1-2 år, nej tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in