2014-02-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Hahahaha, du är rolig. Du snackar med tjejen som aldrig skulle kräva att en kille smeker mig, slickar mig eller gör något annat som bara har med min orgasm att göra.
OM det skulle vara så att jag inte har kommit de 8 ggrna. jag önskar så är det synd men jag kräver ändå inte av killen att han ska lösa det.
Du om någon är sorglig som drar dina egna slutsatser.

Du är en på miljonen. <---(Smärre överdrift)

Det är nämligen allmänt underförstått hos både kvinnor och män att det är mannen som är ansvarig för kvinnans njutning. Kvinnan själv har inget ansvar för sin egen njutning, hon behöver bara ligga där om hon så önskar och går det inte för henne så är mannen "usel i sängen".
2014-02-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Du är en på miljonen. <---(Smärre överdrift)

Det är nämligen allmänt underförstått hos både kvinnor och män att det är mannen som är ansvarig för kvinnans njutning. Kvinnan själv har inget ansvar för sin egen njutning, hon behöver bara ligga där om hon så önskar och går det inte för henne så är mannen "usel i sängen".

Anser jag är fel, så jag lever inte efter den principen, vilket lönar sig då jag troligen har bättre sexliv än 99% av tjejerna i sverige.
Jag tar ansvar för min njutning och gör mitt bästa för killens njutning, men det är killen som har ansvaret för sin njutning, bäst så då ingen av oss kan läsa den andras tankar och veta hur denne vill ha det.
2014-02-15, 23:01
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Absolut!
Jag har alltid struntat fullständigt i om kvinnan får orgasm eller inte. Fungerar utmärkt.
En del har därmed lyckats slappna av och få sin första orgasm.

Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Kvinnor har ingen aning om vad sexuella behov innebär.

Jag tror inte nån av er har tillräcklig erfarenhet om kvinnor och deras sexualitet för att kunna yttra er vettigare..

Men kvinnor blir oxå kåta,kvinnor blir oxå frustrerade av kåthet och brist på sex, kvinnor har oxå det fysiska behovet av att få komma.
2014-02-15, 23:04
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du är väldigt avvikande.

Snarare tror jag att du är väldigt barnslig och har gått på "tuffatjejen"-trenden. Du tror att du är ball genom att kräva och ställa krav istället för att vara förstående mot en man. Väldigt sorgligt. Det sorgligaste är att du är över 18 år och uttrycker dig på dylikt vis.

Du har säkert gå på trenden som säger att kvinnan ger och mannen tar, sen har säkert ditt sexliv formats av det. Tyvärr går du miste om en massa bra sex som inte bara ha syftet att få honom att komma utan som går ut på att bägge ska njuta så mycket och så länge som möjligt.
2014-02-15, 23:06
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Hahahaha, du är rolig. Du snackar med tjejen som aldrig skulle kräva att en kille smeker mig, slickar mig eller gör något annat som bara har med min orgasm att göra.
OM det skulle vara så att jag inte har kommit de 8 ggrna. jag önskar så är det synd men jag kräver ändå inte av killen att han ska lösa det.
Du om någon är sorglig som drar dina egna slutsatser.

Det är inget du ska behöva kräva, det är något han ska vilja ge och inte bara tänka på sig själv. En riktig man vet att en tjej som får blir mer villig att ge.
2014-02-16, 00:27
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Jag tror inte nån av er har tillräcklig erfarenhet om kvinnor och deras sexualitet för att kunna yttra er vettigare..

Men kvinnor blir oxå kåta,kvinnor blir oxå frustrerade av kåthet och brist på sex, kvinnor har oxå det fysiska behovet av att få komma.
Jag har rejält mycket erfarenhet om det här, självklart så varierar det individuellt det som passar för en tjej passar inte för en annan det som jag beskriver är hur det oftast är jag generaliser lite
2014-02-16, 00:34
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jag har rejält mycket erfarenhet om det här, självklart så varierar det individuellt det som passar för en tjej passar inte för en annan det som jag beskriver är hur det oftast är jag generaliser lite

Nähä.. menar du att ditt "svenska tjejer är horor" och "Kvinnor har ingen aning om vad sexuella behov innebär." är en generaliseringar.
Vilken tur, nu kan jag andas ut och få hopp om livet igen.
2014-02-16, 12:17
Medlem
Citat:
Det är inget du ska behöva kräva, det är något han ska vilja ge och inte bara tänka på sig själv. En riktig man vet att en tjej som får blir mer villig att ge.

Jag vill ha en kille som sätter sin egen njutning först, så länge det inte gör ont eller är avtändande för mig. En riktig man i mina ögon skulle aldrig slicka, de är få i det här feminist-landet men tur det finns invandrare. Lättare att hitta min typ av killar bland dom.
Att jag blir pullad är extremt ovanligt, liksom att jag blir smekt.
2014-02-16, 13:45
Medlem
Citat:
Jag vill ha en kille som sätter sin egen njutning först, så länge det inte gör ont eller är avtändande för mig. En riktig man i mina ögon skulle aldrig slicka, de är få i det här feminist-landet men tur det finns invandrare. Lättare att hitta min typ av killar bland dom.
Att jag blir pullad är extremt ovanligt, liksom att jag blir smekt.
Du kan väl lika gärna välja en svensk och berätta att du inte gillar att bli slickad?
2014-02-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Du kan väl lika gärna välja en svensk och berätta att du inte gillar att bli slickad?

Nej, vill bara ha killar som varken slickar mig eller någon annan tjej.
Får jag veta att han ställer upp på att slicka så blir jag avtänd och vill inte ha honom.
2014-02-17, 13:42
Medlem
Citat:

Jo, men Munsprut informerade ju bara om hur mycket större det manliga behovet är. Det finns liksom en naturlig anledning till att män tar initiativ. I fall jag summerar alla vansinnigheter som jag har gjort (i och för sig med nöje) för att få komma till, tror jag inte att en enda kvinna kommer i närheten.

Din utsaga stämmer säkert ändå. Man märker ganska tydligt när klagomålen kommer oftare, högre, och skenbart helt utan anledning. Då man närmar sig vill hon inte att man rör henne. I sådana lägen vet man precis att hon behöver sex. En rejäl omgång, så är allt bra igen.
2016-09-07, 09:10
Medlem
Vad är nyheten? - svenskor har dåliga familjvärderingar och knappast något speciellt som inte någon annan kvinna kan erbjuda.

Till och med horor är mer selektiva än svenskor. I alla fall så spelar de en ärlig spel , hororna alltså. Andra lössläppta skall man erbjuda gåvor, förstora hennes ego för ett ligg.

Så varför ska man vara med en sådan kvinna som själv är lössläppt och funderar på äktenskapsmaterial?

Allt hänger på vad man prioriterar.
Senast redigerad av SvenskaHorHouseAB 2016-09-07 kl. 09:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in