Citat:
Ursprungligen postat av
Emmy.Ha
Jag nämnde inget vitt patriarkat, du lägger ord i munnen på mig.
Efter dina insinuationer, absolut!
Citat:
Jag har inte sagt något om starka fria kvinnor, det är din idé. Jag försöker bara ta hand om mig själv och min son på bästa sätt utifrån de förutsättningar som finns. Du delar upp den kvinnliga verkligheten i de som lever i/skapar starka, sammanhållna familjer och indoktrinerade luder men alla kärnfamiljer har inte potential att vara varken starka, sammanhållna eller hälsosamma och det kan finnas flera skäl att inte nödvändigtvis ha kärnfamiljen som ideal i sitt eget liv.
Det är politik som diskuteras här och då inom ramarna för den judeomarxistiska ideologi som går under namnet feminism. Det är då under en politisk doktrin som kärnfamiljen systematiskt underminerats i väst efter mål och riktlinjer framställda av talmudiska judar. Allt till ändamålet att underminera vita nationer. Detta då de, till skillnad från den moderna marxistskolade individen, inser att familjeenheten är civilisationens fundament.
Under sådana förhållanden är resultatet självfallet som du beskriver. Att det sedan kan finnas undantag är en annan sak. Det säger sig självt, för att använda ett stereotypt exempel, att en man som super och misshandlar sin fru och sina barn gör en jävligt dålig familjefar. Det betyder dock inte att det är en generellt bra sak för barn att växa upp med singelmorsor.
Därtill finns det för en nation precis ingenting positivt i att dess offrar sin biologiska roll som mödrar. Ser du till Sverige och andra västerländer där dessa idéer slagit rot så har befolkningsutvecklingen tagit en negativ utveckling. Det, i sin tur, påföljs utav en aktiv strävan efter att ersätta det svenska folket med araber och negerfolk.
Det är inget annat än nationellt självmord, men vad gör det när man kan stoltsera med att vinna världscupen i antal singelhushåll