2014-02-02, 20:08
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meanberry
Äter 20mg klomipramin om dagen och åt under en period stora mängder tram som jag fått utskrivet pga kroniska smärtor. När man i efterhand läser att tram + ssri kan va dödligt blir man ju lite orolig och undrar vad läkarna tänker med. Klomipramin är ju inte exakt ssri men fungerar väldigt likt vad jag förstått. Är detta lika illa, nån som vet? Kunde jag dött av att följa läkarens direktiv?

Ps
Svar som att antidepressiva är värdelösa och att jag ska sluta, kan ni skippa då jag äter dom mot sömnparalys och inte för att jag e depp.

Ja, du kunde åkt på serogent syndrom, vilket kan vara dödligt. Dock verkar det inte vara särskilt vanligt vilket man kan dra slutsatsen av då folk här på Flashback blandar droger hit och dit men knappt någon info om att någon fått det (har bara läst om en som trodde han fått det men inte var säker).

Men visst, kan tycka att det är mycket märkligt att läkaren ordinerade kombinationen.
Citera
2014-02-05, 09:14
Medlem
Bullsquids avatar
Är det lungt att ta 3-meo-pcp när man e påverkad av subutex (ca1mg)
tog suben ca 30min sen kommer inte ta 3-meo-pcp förän om ca 6 timmar kanske
Citera
2014-02-05, 09:27
Medlem
kinjinhoofers avatar
Trippade rätt nyligen på 4-ho-met och hade VÄLDIGT svårt att sova till och med flera timmar efter att trippens afterglow var över.

Då jag tänkt att trippa på samma 4-ho (ca 20mg) inom 2 månader så tänkte jag kolla om det skulle vara något problem med att jag på afterglowen slänger i mig 20-30mg oxynorm samt röker en och annan gås för att somna lite enklare.
Citera
2014-02-05, 11:20
Medlem
Intog ca 4-5 mg Diklazepam för ca 1.5 timma sen, och nu slank mitt brev med ap-fubinaca ner och blev ju sugen att ta lite pulver och rulla en jolle, är det safe tror ni?
och isåfall hur mycket pulver till en liten jolle?`
Citera
2014-02-05, 17:37
Medlem
körde nyss en cocktail på lyrica,3mmc,mdma,krossad ecstasy (rutiies 66 tror jag dom hette)

shit vad den slog till jävligt kärleks full och orkar inte sitta still, tur att det är lil lördag

btw, onödig blandning ? tycker själv att den va dunder!
Citera
2014-02-05, 22:23
Medlem
unleash82s avatar
Lugnt att blanda 30 mg oxy med 12,5 lergigan (mot klådan) och koffein.

Treo men förmodligen vanligt kaffe. Kört lite synta (ca 0,2) för 2-3 h sedan.

Mvh
Citera
2014-02-05, 22:27
Medlem
unleash82s avatar
Och hur skulle d funka med 2mg ikto och 20-30 mg oxy?

Ikto är ju jävligt muskelavslappnande men borde va lugnt på låg dosering va?

Kanske räcker mer 1mg ikto?

Mvh
Citera
2014-02-05, 22:30
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinjinhoofer
Trippade rätt nyligen på 4-ho-met och hade VÄLDIGT svårt att sova till och med flera timmar efter att trippens afterglow var över.

Då jag tänkt att trippa på samma 4-ho (ca 20mg) inom 2 månader så tänkte jag kolla om det skulle vara något problem med att jag på afterglowen slänger i mig 20-30mg oxynorm samt röker en och annan gås för att somna lite enklare.

Klonazepam är en jävligt bra trippdödare imo.

Oxy och en gås som slår fel låter lite småjobbigt?

Tänkte på hjärtat.

Mvh
Citera
2014-02-06, 17:20
Medlem
kinjinhoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Klonazepam är en jävligt bra trippdödare imo.

Oxy och en gås som slår fel låter lite småjobbigt?

Tänkte på hjärtat.

Mvh

Tack för tipset, blir att testa efter nästa tripp!
Men varför skulle Oxynorm och gräs vara påfrestande för hjärtat?
Citera
2014-02-08, 15:59
Medlem
Den.Lilles avatar
Hittade ett jävligt användbart diagram när det kommer till vilka droger man kan kombinera! Det här diagrammet visar vilka två droger av en massa olika som man kan/inte kan kombinera. Gå inte bananas och kombinera ihop 3+ droger. Använd detta som en liten säkerhetslina bara.

http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/TripSitDrugComboChart.gif
Citera
2014-02-10, 00:50
Medlem
EmotionalBastards avatar
Phenibut finns inte på drugs.com så jag undrar nu om jag vågar blanda det med diklofenak?

Vet att diklofenak inte är det tyngsta, tänker mest på ifall det är så undebart att blanda det efters om phenibut har sjukt lågt PH och diklofenak redan pajjar min magen något enormt.

Tar 150mg diklofenak dagligen pga njursten, men är sjukt sugen på att köra phenibut igen då jag har tagit avstånd eftesom jag inte vill få magsår eller någon annan skit! Har planer på att försöka byta medicin imorgon till någon opiat emot smärtan istället, då blir det följdfråga också ifall det skulle gå att blanda med phenibut det med

Riktigt tacksam för svar!
Citera
2014-02-10, 02:17
Medlem
Antiseptisks avatar
Körde 80 mg oxycontin vid. 23 tiden, 70 mg nasalt och 10 mg oralt (depot)

Lugnt att slänga i sig 2 stilnoct (zolpidem)

Vid 09 tiden för trippa lite och sen somna gott?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in