2011-03-19, 05:10
Medlem
g33kns avatar
Jag orkar inte leta igenom hela tråden....
Men nu är det som så att jag har kommit över ren mdma (första gången jag kommer testa det) och jag har en drös svampar som jag skulle vilja blanda det med.

Tänkte ta ca 3,5 - 4g cubensis och ca 150-200mg mdma typ 20min efter intag av svampen.

Någon som har testat och kan ge ett utlägg om det är schysst?

Har svampat mycket så det är ingen fara med doseringen på svamparna. Kommer bli redigt trippad och jag funderar på om jag ska införskaffa lite hasch också och dra i mig en fet jonit om jag nu kommer vara kapabel till det

Frågan är om det blir schysst riv med psilocybin och mdma på samma gång?
Citera
2011-03-20, 13:27
Medlem
tagit 150mg tramadol imorse och nu nyss 20mg valium. Har väldigt hög tramadol tolerans men nästan ingen valium tolerans. Hur lugnt/farligt skulle det vara med en öl eller MAX 2?
Citera
2011-03-20, 14:18
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolle
tagit 150mg tramadol imorse och nu nyss 20mg valium. Har väldigt hög tramadol tolerans men nästan ingen valium tolerans. Hur lugnt/farligt skulle det vara med en öl eller MAX 2?

Avvakta valiumets effekt innan du drar in ytterligare en "downer" (alkohol)
Citera
2011-03-20, 14:22
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g33kn
Jag orkar inte leta igenom hela tråden....
Men nu är det som så att jag har kommit över ren mdma (första gången jag kommer testa det) och jag har en drös svampar som jag skulle vilja blanda det med.

Tänkte ta ca 3,5 - 4g cubensis och ca 150-200mg mdma typ 20min efter intag av svampen.

Någon som har testat och kan ge ett utlägg om det är schysst?

Har svampat mycket så det är ingen fara med doseringen på svamparna. Kommer bli redigt trippad och jag funderar på om jag ska införskaffa lite hasch också och dra i mig en fet jonit om jag nu kommer vara kapabel till det

Frågan är om det blir schysst riv med psilocybin och mdma på samma gång?

Nu är det ingen blandning jag provat själv (mest pga bristande kvalité på MDMA) men det är ju en välkänd kombo som till och med har ett eget namn! Hippieflip, kör du med LSD istället är det en Candyflip.

Länge sen jag läste på om det så minns inte vilken ordning man skulle ta det i, men det är ingen överhängande fara iaf.

Happy trippin'
Citera
2011-03-20, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Avvakta valiumets effekt innan du drar in ytterligare en "downer" (alkohol)

Småskön nu, men är vallar i Thailand så inte speciellt potenta heller. Men allafall, tramadol + valium är helt lugnt eller? Vissa säger de är lugnt o vissa säger de ökar risk för andnings depp, nån som vet?
Citera
2011-03-20, 16:18
Medlem
Stolpiller/alvedon och theralen?

Förlåt jag var tvungen.
Citera
2011-03-20, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
tjoho gott folk!

har druckit en 5-6 starköl och tagit mig EN snok vaket för ett par timmar sedan.

Lugnt att kombinera en imovane 7.5 mg med en 25 mg doxylamine (en antihistamin) för att kunna sova en sväng?

Jag tänker inte sitta vaken på det och flumma.
Det blir sängliggande och inväntande av jon blund.

Tänker mest på imo/doxy kombon med ett par öl i kroppen

mvh
Lungt enligt min åsikt.
Citera
2011-03-20, 18:07
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkoik
Stolpiller/alvedon och theralen?

Förlåt jag var tvungen.
Inga problem att blanda dessa.
Citera
2011-03-20, 18:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolle
Småskön nu, men är vallar i Thailand så inte speciellt potenta heller. Men allafall, tramadol + valium är helt lugnt eller? Vissa säger de är lugnt o vissa säger de ökar risk för andnings depp, nån som vet?

Så länge det handlar om små mängder är det ingen fara.
Citera
2011-03-25, 18:29
Medlem
Tjack+ tramadol?

Har även tänkt röka brunt ikväll men det vet jag funkar ihop med typ allt..
Citera
2011-03-25, 19:21
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Tjack+ tramadol?

Har även tänkt röka brunt ikväll men det vet jag funkar ihop med typ allt..
Finns väl en förhöjd risk för kramper och serotonergt syndrom, men personligen skulle jag absolut kört på.

Rekomenderar dock ingen annan att göra det.

Är trammet och rökat till AT;n och vilka doser snackar vi om?
Citera
2011-03-26, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Finns väl en förhöjd risk för kramper och serotonergt syndrom, men personligen skulle jag absolut kört på.

Rekomenderar dock ingen annan att göra det.

Är trammet och rökat till AT;n och vilka doser snackar vi om?

Nja, jag hade tänkt blanda typ 3-400mg tram med en gubbe tjack under kvällen men det blev bara tjack och lite brunt (och inderal för att slippa den jobbiga pulsen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in