2014-02-08, 12:46
Medlem
dafuqups avatar
Nu är ju faktiskt Global Journey slutsålt. Gick väl snabbare i år än ifjol trots två helger?
Citera
2014-02-08, 13:02
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Bara jag som tycker deras sätt på att leverera de 30 första namnen är extremet jobbigt.... Dem Teasar en så jävla hårt..
Citera
2014-02-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Nu är ju faktiskt Global Journey slutsålt. Gick väl snabbare i år än ifjol trots två helger?

Satan. Verkar som att trycket på biljetterna i år är extremt stort.
Citera
2014-02-08, 14:19
Medlem
Någon som har koll på hur sidan hanterade det belgiska släppet? Många error, lång tid i kö etc?
Citera
2014-02-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Satan. Verkar som att trycket på biljetterna i år är extremt stort.

Klart! Edm blir bara större och större. För ett par år sedan visste knappt någon av mina vänner vad TML ens var. Nu vet alla och alla vill dit!
Att det är 10-års gör saken ännu bättre. De lär göra något riktigt fett detta året.
Citera
2014-02-08, 15:29
Medlem
Tomorrowland är inte aktuellt iår, men är lite nyfiken på hur det går till med biljettsläppen.

Får varje land ett visst antal biljetter och sen fördelas det ut, köper man online och får sitta på deras säljsidor, eller är det bara kontakter man behöver ? Jag har inte en aning därför jag frågar

Och såg att folk skrev om Belgiska biljettsläppet, dom som bor i Belgien får alltså chans sist att handla biljetter ? Låter helskumt ju.

Någon får gärna bringa klarhet för mig i detta. Så man har någorlunda koll till framtida festivalår på Tomorrowland.
Citera
2014-02-08, 15:43
Medlem
Tillflyktens avatar
Nu närmar sig biljettsläppet på riktigt, ångrar mig nästan lite att man inte köpte global journey ändå. Men den 15:e gäller det.
Citera
2014-02-08, 16:16
Medlem
dafuqups avatar
En intressant upptäckt. Att flyga till Tomorrowland Weekend 1 är ingen höjdare om man inte köpt GJ. Som jag ser det så finns det otroligt få flyg som tar en dit i bra tid på torsdagen och bara ett enda flyg hem på måndagen och det är jättesent?

Sätter dom in fler flyg om det blir fullt? Annars så verkar det som om många kommer behöva åka ner onsdagen och sen hem tisdagen. Där försvinner 2 arbetsdagar för en som inte har semester och bara tanken att behöva åka till ett hotell i belgien i väntan på att få åka hem efter TL är ju riktigt avskräckande. Hotellnätter + fickpengar för 2 extra dagar i belgien.. GJ var fan prisvärt då. Man skulle helt klart ha köpt haha!
Citera
2014-02-08, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Tomorrowland är inte aktuellt iår, men är lite nyfiken på hur det går till med biljettsläppen.

Får varje land ett visst antal biljetter och sen fördelas det ut, köper man online och får sitta på deras säljsidor, eller är det bara kontakter man behöver ? Jag har inte en aning därför jag frågar

Och såg att folk skrev om Belgiska biljettsläppet, dom som bor i Belgien får alltså chans sist att handla biljetter ? Låter helskumt ju.

Någon får gärna bringa klarhet för mig i detta. Så man har någorlunda koll till framtida festivalår på Tomorrowland.

Nej det är ett internationellt biljettsläpp (i år den 15 februari) dock får belgarna ett eget biljettsläpp eftersom festivalen från början var "lokal" och ligger i Belgien. Jag är inte säker på hur många biljetter som reserveras till belgare men jag antar att, om de är 180 000 biljetter på festival, kanske 80 000 går till belgarna (per festival)

Biljetterna köps online och kan köpas via en personlig länk som man får om man "Pre register" som alla kan göra. Dock garranterar inte detta biljett.Kontakter tar dig inte speciellt långt vid denna festival. Lite djupare fickor för att ha råd med Global Journey, som då är deras "speciella" färdpaket kan vara bra att ha eftersom chansen då är större för att få biljett.
Citera
2014-02-08, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
En intressant upptäckt. Att flyga till Tomorrowland Weekend 1 är ingen höjdare om man inte köpt GJ. Som jag ser det så finns det otroligt få flyg som tar en dit i bra tid på torsdagen och bara ett enda flyg hem på måndagen och det är jättesent?

Sätter dom in fler flyg om det blir fullt? Annars så verkar det som om många kommer behöva åka ner onsdagen och sen hem tisdagen. Där försvinner 2 arbetsdagar för en som inte har semester och bara tanken att behöva åka till ett hotell i belgien i väntan på att få åka hem efter TL är ju riktigt avskräckande. Hotellnätter + fickpengar för 2 extra dagar i belgien.. GJ var fan prisvärt då. Man skulle helt klart ha köpt haha!

Det kloka är nog att ta flyget till Amsterdam sen tåg därifrån. Alltid gött att mingla lite i Amsterdam också
Citera
2014-02-09, 02:25
Medlem
MeGustas avatar
Vet inte om jag har fattat det rätt. Full Madness pack är bara inträde till själva festivalen under de tre dagarna va? Alltså ingen tältplats?
Citera
2014-02-09, 10:34
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Vet inte om jag har fattat det rätt. Full Madness pack är bara inträde till själva festivalen under de tre dagarna va? Alltså ingen tältplats?

Precis, campingen heter Dreamville och för att ha ett tält uppställt på plats behöver du Easy Tent Package.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in