2014-02-09, 12:14
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Vet inte om jag har fattat det rätt. Full Madness pack är bara inträde till själva festivalen under de tre dagarna va? Alltså ingen tältplats?

Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Precis, campingen heter Dreamville och för att ha ett tält uppställt på plats behöver du Easy Tent Package.

Men att fixa ett talt pa egen hand borde vara att rekommendera. Ett pop-up talt, finns pa Ebay for 6-700kr. Easy tent kanns ratt dyrt.
Citera
2014-02-09, 13:06
Medlem
Kommer landa i Bryssel 17:00, sen tar det väl en stund till Boom. Kommer det vara svårt att hitta tält plats till ett 4*3m tält? Brukar det vara kaos vid den tiden? Där bör väl vara plats till alla. Vi lär inte vara de enda som landar vid 17 tiden. Någon erfaren som har några invändningar ?
Citera
2014-02-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Kommer landa i Bryssel 17:00, sen tar det väl en stund till Boom. Kommer det vara svårt att hitta tält plats till ett 4*3m tält? Brukar det vara kaos vid den tiden? Där bör väl vara plats till alla. Vi lär inte vara de enda som landar vid 17 tiden. Någon erfaren som har några invändningar ?

Svårt kommer det inte vara, dock kommer ni få gå ett braaaaaaa tag. Vi kom dit runt 16:00, hamnade nästan längst bort i campingen. Ni kommer väl komma ännu längre bort och det kommer väl ta runt 50 min för er att gå till festivalområdet.
Citera
2014-02-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Svårt kommer det inte vara, dock kommer ni få gå ett braaaaaaa tag. Vi kom dit runt 16:00, hamnade nästan längst bort i campingen. Ni kommer väl komma ännu längre bort och det kommer väl ta runt 50 min för er att gå till festivalområdet.

Shiiiiiit! Fan en halv mil att gå då?!
Men jag behöver röra på mig så wtf
Citera
2014-02-09, 15:27
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Välkommen tillbaka haha, var har du hållit hus? Köpte du GJ i år?

Tack tack ! Jag chillar lite bara, man blir ju bara idiot av att följa tråden - suck..

Nä fy fan, GJ är ett jävla rån.. Jag jobbar inte så ..

Kör du TML i år med??! W1/W2??!
Citera
2014-02-09, 16:33
Medlem
Citat:
Precis, campingen heter Dreamville och för att ha ett tält uppställt på plats behöver du Easy Tent Package.
Vadå Easy Tent Package? Får jag inte dundra dit med mitt egna tält?

Edit: Hur ser tidskillnaden ut från Sverige och Belgien?
Senast redigerad av PringlesMannen 2014-02-09 kl. 16:35.
Citera
2014-02-09, 16:40
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Vadå Easy Tent Package? Får jag inte dundra dit med mitt egna tält?

Edit: Hur ser tidskillnaden ut från Sverige och Belgien?

Om du kan engelska så kan du kika in på hemsidan(tomorrowland.com) så ser du allt du behöver veta och slipper vänta på ett gnälligt svar här
Citera
2014-02-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Om du kan engelska så kan du kika in på hemsidan(tomorrowland.com) så ser du allt du behöver veta och slipper vänta på ett gnälligt svar här
Har kollat, men ser ingenting om ett MÅSTE med just det paketet... Hur ligger det till? Började räkna, och det blir rätt så mycket dyrare än jag trodde!

EDIT: Det var mina splitivision ögon som blandade ihop det hela!
Senast redigerad av PringlesMannen 2014-02-09 kl. 16:56.
Citera
2014-02-09, 20:03
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Hur gick det?

Det gick väldigt lätt att komma fram i kön för oss. En av oss kom till och med fram två gånger Antagligen är trycket inte lika stort i och med två helger.
Citera
2014-02-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Det gick väldigt lätt att komma fram i kön för oss. En av oss kom till och med fram två gånger Antagligen är trycket inte lika stort i och med två helger.

Hur vet du att det var lätt och att ni inte bara hade tur? Förra året kom min polare in 2 gånger, likväl var det ca 40 andra i min bekantskap som inte ens var i närheten

Jag tror att på det vanliga biljettsläppet kommer det vara som vanligt.
Citera
2014-02-09, 22:38
Medlem
dafuqups avatar
Ryktet säger att fler biljetter gick till belgare i år för att visa tacksamhet för stödet under dessa år. Är detta verkligen sant? Hörde en siffra om 75% från min norska polare som jobbar med två belgare som missat.

Låter helt skevt att övriga världen ska få fajtas om 25%?!
Citera
2014-02-09, 22:44
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ryktet säger att fler biljetter gick till belgare i år för att visa tacksamhet för stödet under dessa år. Är detta verkligen sant? Hörde en siffra om 75% från min norska polare som jobbar med två belgare som missat.

Låter helt skevt att övriga världen ska få fajtas om 25%?!

de tror jag är ren bullshit. om belgarna har fått 135 000 biljetter(ifall de e 180 000st) så har nog resterande biljetter redan försvunnit i global paketet så då slipper vi sitta å köa den 15onde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in