2014-02-07, 12:50
Medlem
Frozzzts avatar
Mindre än ett dygn kvar till belgiska släppet nu.. F.A.N vad jag kommer vara nervig imorgon kl 11. Vilka mer skall försöka imorgon?
Citera
2014-02-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Mindre än ett dygn kvar till belgiska släppet nu.. F.A.N vad jag kommer vara nervig imorgon kl 11. Vilka mer skall försöka imorgon?

Bor du i Belgien? Eller har du kompisar som ska fixa?
Citera
2014-02-07, 13:43
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Bor du i Belgien? Eller har du kompisar som ska fixa?

Har en belgisk kompis som skall köpa. Antagligen blir WorldWide inte lika fruktansvärt och ångestfyllt som föregående år, men tar det säkra före det osäkra
Citera
2014-02-07, 14:33
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Jag ska också hjälpa en belgisk kompis att sitta imorgon. Har dock redan egna biljetter, så jag kommer vara rätt lugn :-)
Citera
2014-02-07, 15:01
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Gud vad de stressas i tråden då ! Skapligt skönt att man redan har biljetterna i handen !!

Det tycker jag att jag var värd . Hoppas de går bra för alla er andra gamla inbitna rävar också ! Och för alla er andra hangarounds och fåniga posers som förpestar denna tråd så hoppas jag verkligen att de går åt helvete ! Guetta och avicii kan ni veva till på Summerburst !

I all välmening / RS
Citera
2014-02-07, 16:33
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Köper du Gj skriver du in deras personuppgifter när du köper biljetterna. Och varför i helvete tvekar dom?

Menar givetvis worldwidebiljetter. För att dom är fattiga människor som inte vet vad glädje är.
Citera
2014-02-07, 17:08
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det är ingenting nytt angående priserna. Det är tokens som gäller men jag vill inte uttala mig om exakta antal för bärs.

Absolut gäller tokens fortfarande, menade snarare exakta siffror.
Citera
2014-02-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Gud vad de stressas i tråden då ! Skapligt skönt att man redan har biljetterna i handen !!

Det tycker jag att jag var värd . Hoppas de går bra för alla er andra gamla inbitna rävar också ! Och för alla er andra hangarounds och fåniga posers som förpestar denna tråd så hoppas jag verkligen att de går åt helvete ! Guetta och avicii kan ni veva till på Summerburst !

I all välmening / RS

Håller helt med du!
Riktigt gött man fixat biljetter redan. *lutar mig tillbaka och ler*
Citera
2014-02-07, 20:02
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:

I all välmening / RS

Välkommen tillbaka haha, var har du hållit hus? Köpte du GJ i år?
Citera
2014-02-07, 20:14
Medlem
Citat:

I all välmening / RS

Hahahaha orden rätt ur munnen på mig.
Citera
2014-02-08, 10:53
Medlem
Frozzzts avatar
Snart är det dags
Citera
2014-02-08, 12:22
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat: