2014-02-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
detta inlägget gör mig mörkrädd
:/
Citera
2014-02-03, 21:24
Medlem
Men hörrni, ni som har erfarenhet, ett bra campingtält? Vi är 3 som ska dela, vad finns det för alternativ för oss?
Citera
2014-02-03, 21:26
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Men hörrni, ni som har erfarenhet, ett bra campingtält? Vi är 3 som ska dela, vad finns det för alternativ för oss?

Jag gillar Quechua tälten. Pop up tält, 80% av alla har det typ känns det som.

Finns en del att köpa på Ebay. Gjorde det förra året, gick simdigt som fan.
Citera
2014-02-03, 21:41
Medlem
Zeliciouss avatar
Googla popup-tält. Fantastiskt bra. Lätt att sätta ihop och lätt att packa ner. Finns på rusta för 199-299kr tror jag.
Citera
2014-02-03, 22:14
Bannlyst
Ifall man inte köper dreamVille, vart sover man då? Eller är dreamville ett måste? Tänkte ifall man enbart köper full madness o tältar utanför eller nåt.
Senast redigerad av anabolakillen95 2014-02-03 kl. 22:20.
Citera
2014-02-03, 22:32
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Ifall man inte köper dreamVille, vart sover man då? Eller är dreamville ett måste? Tänkte ifall man enbart köper full madness o tältar utanför eller nåt.

Allemansrätten finns inte i Belgien, man får tydligen inte ens ha husbilar på bilparkeringen. Det är DV eller inget som gäller om du inte hyr ett hus/lägenhet eller tar in på hotell.
Citera
2014-02-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95

Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Allemansrätten finns inte i Belgien, man får tydligen inte ens ha husbilar på bilparkeringen. Det är DV eller inget som gäller om du inte hyr ett hus/lägenhet eller tar in på hotell.

Du kan ju boka ett hotel via Global Journey nu om du vill, Hotel Shop. Du kanske redan sett det, men www.tomorrowland.com/globaljourney

Det finns 2,3,4 stjärnor samt olika "Theme hotels"
Citera
2014-02-03, 23:57
Medlem
Är det någon som har koll på hur de kollar om man kan köpa i Belgien-släppet i år? Är det en hem-address i Belgien som gäller? Belgisk bank? Belgiskt ID? Belgisk IP?
Citera
2014-02-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Längtar redan till onsdag!!

Hoppas väl mest på avicii, dimitri vegas,Steve aoki och tiesto! Ni då??
Ps. Ingen som tar det tidiga flyget från Stockholm weekend 1?

Jag tar det tidiga flyger weekend 1.
Kan tänka mig att det är minst tryck på det just nu, men när folk börjar bli desperata efter biljetter så kommer nog det ta slut också,
Citera
2014-02-04, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh

Måste man köpa något utöver DV? Tänker på plats för tält.

Läser att de reserverar 100 000 biljetter till belgare, då antar jag att man bara har tillgång till försäljningen genom att ha ett belgiskt IP-nummer, bör finnas program som gör att man får det?
Citera
2014-02-04, 03:34
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Jag gillar Quechua tälten. Pop up tält, 80% av alla har det typ känns det som.

Finns en del att köpa på Ebay. Gjorde det förra året, gick simdigt som fan.

Har kollat in dom, ser sjukt smidiga ut. Kan man få in tre pers utan för mycket trångmål, eller bör man då sikta på två tält?
Citera
2014-02-04, 10:01
Medlem
''This Wednesday, the first names of the incredible 2014 line-up will be revealed. Each day 3 new names will be added to the line-up, during the next 10 days. '' (Från tomorrowlands facebook)

Vad ska man hoppas på? Tror ni dom släpper dom stora namnen först? Eller blandar dom med både stora och små?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in