Citat:
Ursprungligen postat av
mckillah
Det där med vännerna tror jag du har fel med det var bara ett sätt att försvara vad han precis gjorde, men som du säger han är nog ingen fullblods psykopat utan en damp unge helt enkelt.
Tackar för diskussionen angående detta.
Jag har gjort en utredning på psyk och fick diagnosen antisocial personlighetsstörning. Innebär då detta att jag är psykopat eller har det beteendet?
Har svårt att hålla mig till sanningen ibland,
Svårt att hålla i pengarna
Folk säger att jag är charmig
Är oftast trevlig,
Har lätt att läsa av andra personer
Har lätt för att missbruka saker.
Men rädd blir jag ibland, nästan paranoid över att kompisar, ska bli arga på mig, utan anledning, får hjärtat i halsgropen om de oväntat plingar på dörren etc. Vet inte om de beror på de men.
Men inte fan skulle jag få för mig att mörda eller stycka någon, aldrig göra illa en kvinna eller barn osv..