2014-02-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Den här prisutvecklingen är inte hållbar i mina ögon. De har höjt GJ med ca 950kr per år sedan jag köpte mitt första 2012. I slutändan går det nog rätt jämt ut men du behöver ju inte lägga upp 7500 direkt.

Sen är hypen bevisligen mindre i år eftersom du kan köpa biljetter från nästan alla länder 4 dagar efter release. Dock är ju hotellen slut.

Har man varit med 2 ggr så vet man att det alltid finns sätt att få en biljett!

Fast förra året fanns det väl GJ-biljetter flera veckor efter?
Citera
2014-02-04, 23:04
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Allting här i världen blir väl dyrare för varje år som går, inte sant?
Precis som att din lön höjs för varje år du jobbat.
Att arrangera festivaler, flyg osv blir inte direkt billigare.
Sen kan jag hålla med om att det är en kraftig höjning. Men folk köper det.

Dom vet hur dom ska mjölka sin kossa, men jag behöver inte försvara mitt val av att vänta på WW släppet. Jag har lagt ut ca 20000 för att gå på TML 2ggr exkl alla pengar man knarkat och supit bort. Jag har gett dom tillräckligt för GJ. Men bara för det så kanske man bommar biljett ändå,vilket vore trist.

Och som jag sagt tidigare så är det inte samma hype i år. TMW i USA gör ju att många från Nord/Sydamerika kanske hellre satsar på att få biljetter dit, vilket minskar trycket på TML.
Citera
2014-02-04, 23:23
Bannlyst
Dessutom är det två helger i år vilket också bör minska trycket.
Citera
2014-02-05, 07:54
Medlem
Awilds avatar
Vaknade imorse och kompisen som jag ska till tml med hade skickat denna länk: http://www.exqlusiv.com/second-weekend-tomorrowland-might-get-cancelled . Står att andra veckan kanske inte blir av för att folket som bor i Boom har klagat och ska ta upp det i rätten? Försökte googla om det fanns fler källor på detta men hittade inget, vad tror ni kan det stämma ? Tycker att isf borde det vara vecka 1 som inte blir av då det är den veckan som är den extra? Men iaf vad tror ni? Är det det bara troll eller kan det vara något som stämmer?
Citera
2014-02-05, 12:39
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Vaknade imorse och kompisen som jag ska till tml med hade skickat denna länk: http://www.exqlusiv.com/second-weekend-tomorrowland-might-get-cancelled . Står att andra veckan kanske inte blir av för att folket som bor i Boom har klagat och ska ta upp det i rätten? Försökte googla om det fanns fler källor på detta men hittade inget, vad tror ni kan det stämma ? Tycker att isf borde det vara vecka 1 som inte blir av då det är den veckan som är den extra? Men iaf vad tror ni? Är det det bara troll eller kan det vara något som stämmer?

hoppas innerligt att detta är troll / Rykten...

samtidigt känns det lite konstigt. Tänker som så att TL borde ju veta om detta "om" det nu skulle vara sant. Borde man inte gått ut med någon info då om biljett släppen och vart lite försiktiga just i detta läget med att inte sälja allt för många tickets. Kommer ju vara ett antal personer runt om i världen som kommer bli förbannade om detta skulle gå igenom och det inte går att rädda deras plats att gå på tomorrowland....
Senast redigerad av Mattias.Petersen 2014-02-05 kl. 12:42.
Citera
2014-02-05, 12:51
Medlem
http://thebanginbeats.com/2014/02/05/tomorrowlands-second-weekend-might-get-scrapped/

Här finns lite mer info, fanns en video också men jag förstår inte språket... http://atv.be/nieuws/2014-02-04/2de-weekend-tomorrowland-nog-niet-voor-morgen/#.UvIkpUJ5OtU
Citera
2014-02-05, 12:53
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awild

Detta måste dom väl ändå ha gjort klart innan kan man tycka? Någon jurist som vågar sig på en kvalificerad gissning om utgången?

Idag börjar dom presentera artisterna, jävlar vad kul! Vilka hoppas vi på? Tror ni dom släpper de största namnen först?
Citera
2014-02-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Vi köpte worldwide ifjol och löste resten själv. Flög från arlanda till amsterdam sen flyg vidare till Bryssel (Dock värt att lägga på någon krona extra å flyga direkt till bryssel) alternativt flyg till amsterdam sen tåg. Vi bodde mitt i Antwerpen cirka 20 min med taxi, 30 med nån sorts tomorrowland-buss. Taxin kostade runt 500kr om jag inte missminner mig helt, tmd bussarna var gratis! Dock sjukt trångt.

Okej tack för informationen. Precis det jag ville veta. Vart gick bussarna ungefär? Är det från centralstationen i Antwerpen?
Citera
2014-02-05, 13:28
Medlem
Såg att någon skrev något om att köpa tält på dreamville?
Någon som vet vad för tält de erbjuds och exaktare priser? Finns det även luftmadrasser?
Värt o köpa eller är det lika bra att ta med från Sverige?
Citera
2014-02-05, 15:03
Medlem
Första artisten släppt - Diplo.
Citera
2014-02-05, 15:14
Medlem
DrApples avatar
Diplo - någon som kan uttala sig? Hunnit lyssna ett par låter, det låter väl helt OK!
Citera
2014-02-05, 15:16
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Diplo - någon som kan uttala sig? Hunnit lyssna ett par låter, det låter väl helt OK!
SÅ JÄVLA FETT SÅ DET INTE ÄR SANT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in