2014-02-04, 00:11
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Så, ju större desto skönare för henne. Men vi ska inte fixera vid storleken? Är det verkligen rimligt?

I vilka andra sammanhang fixerar vi människor inte på kvalitét? Typ inga.

Vad du menar med kvalitét är du avsiktligt restriktiv med. Bara så du får säga något degraderande och fullständigt oväsentligt.

Vad som är "större och skönare" ska inte inte behöva vara en originalkuk- ens för en size queen. RIMLIGT? såklart som fan att det är rimligt. Det är nuläget som inte är rimligt, där kvinnor som män kastar massa tillfällen att dela jätteskönt sex med varann- över bord, pga den könsfascism som råder. Det är så lite som krävs för att vrecka den trenden.

Ditt användande av ordet "kvalitét" är det sämsta jag kommer uppleva någonsin tror jag. Kudos...
Citera
2014-02-04, 07:48
Medlem
[quote=deliriumm|47352500

Det är sånthär som gör att jag aldrig kommer våga använda min.[/QUOTE]

Jag drivet ju bara. Klart han inte skulle göra det.

Skärp dig! Din är helt normal!
Citera
2014-02-04, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Så det där 80% av kvinnorna kan inte få vaginal orgasm blablabla, beror egentligen på att 80% av killarna inte har tillräckligt stora kukar? It all makes sense now..

Har alltid trott att det där är en myt som man säger till folk för att trösta dom som är riktigt småkukade, de flesta kvinnor kan ändå få vaginal orgasm har jag alltid trott, där ser man..

Det är sant! Många kvinnor kan inte få vaginal orgasm. Måste leka med clitoris.

Dom kommer inte ens med den största dildon. Tro mig.
Citera
2014-02-04, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Det är sant! Många kvinnor kan inte få vaginal orgasm. Måste leka med clitoris.

Dom kommer inte ens med den största dildon. Tro mig.

Jodåå, om det är av rätt virke, jätte tjock och hård kuk som rena betongen. Det snabbaste en tjej fick var efter 1min. Hon var 16 år och jag dubbelt så gammal
Citera
2014-02-04, 10:23
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
"Mycket handlar om din självkänsla och hur upphetsad du är med tjejen." avslutade du med.

Mycket av VAD, skulle jag bara frågat artigt. Ursäkta
Mycket av uppfattningen om sin egen kukstorlek handlar om självkänslan och hur upphetsad man är med tjejen.
Citera
2014-02-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Jodåå, om det är av rätt virke, jätte tjock och hård kuk som rena betongen. Det snabbaste en tjej fick var efter 1min. Hon var 16 år och jag dubbelt så gammal

skitsnack. Jag har några rätt frispråkiga tjejkompisar och åtminstone dom har aldrig upplevt vaginal orgasm utan att leka med sig själva. Och då har dom kört igenom ett antal karlar med allt ifrån piprensare till det du beskriver. Så glöm din tes.

Alla är olika känsliga där nere. Om du blir knullad i röven kanske du inte kommer, medan en annan blir helt jävla till sig och kommer av bara tanken.
Citera
2014-02-04, 10:41
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Mycket av uppfattningen om sin egen kukstorlek handlar om självkänslan och hur upphetsad man är med tjejen.

^^
Citera
2014-02-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria

Sen finns det de som kommer otroligt lätt och inte behöver mer än en varmkorv för att få orgasm.

Men kul du och din betongkuk fungerar.
Citera
2014-02-04, 18:20
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Vad du menar med kvalitét är du avsiktligt restriktiv med. Bara så du får säga något degraderande och fullständigt oväsentligt.

Vad som är "större och skönare" ska inte inte behöva vara en originalkuk- ens för en size queen. RIMLIGT? såklart som fan att det är rimligt. Det är nuläget som inte är rimligt, där kvinnor som män kastar massa tillfällen att dela jätteskönt sex med varann- över bord, pga den könsfascism som råder. Det är så lite som krävs för att vrecka den trenden.

Ditt användande av ordet "kvalitét" är det sämsta jag kommer uppleva någonsin tror jag. Kudos...

Den västerländska kulturen är helt besatt av raffinering.
400 hästkrafter i kärran! Extra virgin olivolja! Certifierat renrasig jycke! 24 karat i vigselringen! Min partner är en 10:a! Single malt ska det vara! Zlatannnnn!!! 99 oktan! 100" LCD! Gigabit! Bäst i test! Oscarvinnare! Michelinstjärna! Första klass! Cigarr från Kuba! Kaffe från Kona! Choklad från Equador!

Det är en evig längtan efter det finaste och det bästa. Kvalitét med andra ord.
Om en större kuk är en bättre kuk så är detta vad folk vill ha. Det är helt enkelt en kuk av högre kvalitét. Och visst kör väl du också hellre en Ferrari än en begagnad SAAB från 1994?
Citera
2014-02-04, 18:59
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Den västerländska kulturen är helt besatt av raffinering.
400 hästkrafter i kärran! Extra virgin olivolja! Certifierat renrasig jycke! 24 karat i vigselringen! Min partner är en 10:a! Single malt ska det vara! Zlatannnnn!!! 99 oktan! 100" LCD! Gigabit! Bäst i test! Oscarvinnare! Michelinstjärna! Första klass! Cigarr från Kuba! Kaffe från Kona! Choklad från Equador!

Det är en evig längtan efter det finaste och det bästa. Kvalitét med andra ord.
Om en större kuk är en bättre kuk så är detta vad folk vill ha. Det är helt enkelt en kuk av högre kvalitét. Och visst kör väl du också hellre en Ferrari än en begagnad SAAB från 1994?

Att vraka bland lyxartiklar och köpa bättre HD TV varje år sårar inte känslor hos min partner. Däremot skulle jag såra henne om jag valde en tightare fitta än hennes- oavsett om jag gillade köra hennes folkvagn bättre än min ferrari. Tycker dina exempel på kvalitétsträvan är tämligen flummiga och avviker kraftigt från ämnet som bollas här.
Citera
2014-02-04, 22:46
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Att vraka bland lyxartiklar och köpa bättre HD TV varje år sårar inte känslor hos min partner. Däremot skulle jag såra henne om jag valde en tightare fitta än hennes- oavsett om jag gillade köra hennes folkvagn bättre än min ferrari. Tycker dina exempel på kvalitétsträvan är tämligen flummiga och avviker kraftigt från ämnet som bollas här.

Klart folk blir sårade när dom blir bortvalda av vilken anledning det nu kan vara (liten kuk, slapp fitta, finnig hy, talfel, låg intelligens, psykisk sjukdom, hängbröst, flintskallighet, äcklig kroppslukt, tråkighet, mesighet, rullstol, cp, för fattig, för ful, för lång, för kort, för tjock, för smal, för gammal, för ung, för snedknullad, etc, etc).
Men alla letar efter den bästa partner dom kan få. Och alla har en gräns för vilka defekter man kan tolerera.

Du försöker undanta ett attribut från listan av kvalitéer folk värderar.
Du missar att det handlar om en bredare, kulturellt cementerad, inställning kring sökandet efter maximerad livskvalitét.

Även du har kriterium för vilka attribut som gör en annan människa oknullbar (även om dessa inte är fittrelaterade). Det gör minst lika ont att bli nobbad för att vara fulfinnigcp som att bli nobbad för att ha ett suboptimalt könsorgan.
Citera
2014-02-04, 23:00
Bannlyst
En äckelgubbe där jag gymmar är cirka 1.60 lång och har alltid armbågarna 30cm från kroppen för att se så stor ut som möjligt. En dag går gubben fram te några små grabbar:
-"Tjena grabbar vet ni vad Youtube är?" Säger han med stark brytning samtidigt som han flåsar som en tjur.
-"Ehm jo de vet vi..." Svarar en av dom
-"Kolla upp mig där, sök på Jakob Kaplan" Sen traskar äcklet iväg.

Självklart blir jag nyfiken på vem fan han är så jag söker upp han på Youtube. Visst fan är han med i "100 höjdare" där han drar en Jeep me kuken.

Detta är om inte en grovkukad herre som kan använda sin kuk på rätt sätt och som enligt egen utsago förlamat flera kvinnor efter att ha borrat in den ordentligt, rena betongen beskriver han den som i klippet. En av kvinnorna sitter i rullstol. Vad tror ni?

Länk till Jakob Kaplan
http://www.youtube.com/watch?v=mPZQeBZ8fsA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in