2014-02-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd

Det gör minst lika ont att bli nobbad för att vara fulfinnigcp som att bli nobbad för att ha ett suboptimalt könsorgan.

Förstår vad du menar, men gör det ju verkligen inte. Om man är ful och finnig och har talfel så finns det nog ingen risk att man blir nobbad efter att partnern blivit kär i en, hen visste ju liksom att personen var ful och finnig genast från början. En liten kuk kan förstöra en relation som i början gick hur bra som helst. Det är detta som är det värsta med att ha liten kuk, jag vill inte gå längre med en tjej som gillar mig för jag vill inte sätta henne i situationen att leva otillfredsställd/tvingas dumpa mig pga. storleken.

Många av grejerna du räknade upp är också sådana som man kan göra nånting åt (för smal, för tjock etc.) eller saker som ändras med tiden t.ex. finnighet. Som sagt förstår jag din poäng, men det finns få saker man kan bli nobbad för som gör så ont och man kan blir så sårad av som kukstorlek, enligt mig är det det värsta man kan nobbas för, enda jag kan komma som är lika hemskt är fittslapphet. Och då ses det ändå som mer "okej" att ha slapp fitta jämfört med liten kuk. Killar med små kukar skuldbeläggs mer och det görs mer narr av småkukade än slappfittade. Det är inte lika lågstatus att ha slapp fitta som att ha liten kuk.
Citera
2014-02-04, 23:49
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Förstår vad du menar, men gör det ju verkligen inte. Om man är ful och finnig och har talfel så finns det nog ingen risk att man blir nobbad efter att partnern blivit kär i en, hen visste ju liksom att personen var ful och finnig genast från början. En liten kuk kan förstöra en relation som i början gick hur bra som helst. Det är detta som är det värsta med att ha liten kuk, jag vill inte gå längre med en tjej som gillar mig för jag vill inte sätta henne i situationen att leva otillfredsställd/tvingas dumpa mig pga. storleken.

Många av grejerna du räknade upp är också sådana som man kan göra nånting åt (för smal, för tjock etc.) eller saker som ändras med tiden t.ex. finnighet. Som sagt förstår jag din poäng, men det finns få saker man kan bli nobbad för som gör så ont och man kan blir så sårad av som kukstorlek, enligt mig är det det värsta man kan nobbas för, enda jag kan komma som är lika hemskt är fittslapphet. Och då ses det ändå som mer "okej" att ha slapp fitta jämfört med liten kuk. Killar med små kukar skuldbeläggs mer och det görs mer narr av småkukade än slappfittade. Det är inte lika lågstatus att ha slapp fitta som att ha liten kuk.

Men du - vad ska jag ta mig till med dig? Låt nu inte Sigmen lr ngn annan sätta griller i huvudet på dig. Jag vill så gärna att du ska förstå att det sexet är skönt och underbart även fast killen har en mindre kuk. En kuk behöver inte helt tight fylla ut hela slidan för att det ska kännas - det hela handlar mera om hur man rör sig mot varandra - alltså tekniken.
Den tjej som verkligen gillar dig och bryr sig om dig, kommer inte att bli besviken på din kukstorlek och OM hon skulle bli det, då är hon ytlig och elak och då var det bra att du fick veta det om henne redan från början.

Du har väl hört ordspråket - Liten med naggande god! jag tror att det med all sannolikhet syftar på en kuk modell mindre. Din kuk är perfekt"
Citera
2014-02-05, 00:20
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm

Alltså, jag säger inte att det inte är hemskt. Det är hemskt. Det är förjävligt att ha ett attribut som folk ser ner på.
Men det är också väldigt många som har dylika attribut. Ingen är perfekt, och många är gravt operfekta.
Men det är bara att gilla läget, som vilken rullstolsbunden som helst. Grina på internet hjälper liksom inte. Det enda du har makt att förändra är din egen attityd.

Här är lite saker som drabbar otroligt många i samhället. Alla kan utgöra grund för dumpning. Alla ligger i paritet med suboptimalt könsorgan.

Sterilitet
Långtidsarbetslöshet
Cancer
Stroke
Impotens
Depression
Citera
2014-02-05, 00:49
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Du försöker undanta ett attribut från listan av kvalitéer folk värderar.

Nej tvärtom, jag vill få detta attribut värderat till max, oavsett mått och utseende- så att mått och utseende inte måste utgöra någon "cock-blocker". < För varken korta, smala, CPskadade, fattiga, rika, eller finniga män/kvinnor. Tom du borde väl tjäna på det, så varför du spjärnar fattar jag inte.

Vad mina preferenser beträffar så är de bräckliga numera. Jag har nämligen tvingat mig se många deformerade ansikten och kroppar på YouTube den senaste tiden. När kontakt och humor finns för personen så kan hon få vara rätt olik mig faktiskt. < Men detta rör handikapp denna tråd inte alls var ämnad för. Attributet kukstorlek figurerar ju inom samtliga handikapp du nämnde och borde ju därför fasa ur varenda ett av dem ur vår diskussion
Citera
2014-02-05, 01:08
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

Här är lite saker som drabbar otroligt många i samhället. Alla kan utgöra grund för dumpning. Alla ligger i paritet med suboptimalt könsorgan.

Sterilitet
Långtidsarbetslöshet
Cancer
Stroke
Impotens
Depression

.... precis som dessa tillstånd ligger i paritet med allt annat vi människor råkar ut för. Vad var din poäng med detta, att använda hans manlighetskomplex för att göra honom till hypokondriker eller? Bad move, bad move

Edit: Men som du också sa, så är det viktigt att acceptera sina handikapp så man inte förlorar gnistan.
http://www.youtube.com/watch?v=rnyQRIizS6E < föredöme, och (efter operationen, 10 minuter in) tänkbar knullkompis Neej hon behöver plastikopereras en del först med
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-05 kl. 01:45.
Citera
2014-02-05, 11:15
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Alltså, jag säger inte att det inte är hemskt. Det är hemskt. Det är förjävligt att ha ett attribut som folk ser ner på.
Men det är också väldigt många som har dylika attribut. Ingen är perfekt, och många är gravt operfekta.
Men det är bara att gilla läget, som vilken rullstolsbunden som helst. Grina på internet hjälper liksom inte. Det enda du har makt att förändra är din egen attityd.

Sterilitet
Långtidsarbetslöshet
Cancer
Stroke
Impotens
Depression

Dock kan dessa botas, vissa mer än andra och är således inget jämförelseunderlag. Jag blir hellre dessutom ratad för att jag är ful än för att jag har för liten kuk.
Citera
2014-02-05, 11:27
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastejag
Jag blir hellre dessutom ratad för att jag är ful än för att jag har för liten kuk.

kudos
Citera
2014-02-05, 12:00
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Dock kan dessa botas, vissa mer än andra och är således inget jämförelseunderlag.

Jag syftar på allvarliga kroniska tillstånd naturligtvis. Inte botade åkommor.

Citat:
Jag blir hellre dessutom ratad för att jag är ful än för att jag har för liten kuk.

Jaha. Alla har vi våra personliga preferenser.
Samtidigt finns det folk som hellre skulle ha liten kuk än att åka in på tredje vändan cellgifter. Sluta tro att ditt problem är alldeles extra hemskt. Du kan väl svira in på en canceravdelning och se hur patienterna reagerar på ditt gnäll om liten kuk.
Citera
2014-02-05, 12:03
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Nej tvärtom, jag vill få detta attribut värderat till max, oavsett mått och utseende- så att mått och utseende inte måste utgöra någon "cock-blocker". < För varken korta, smala, CPskadade, fattiga, rika, eller finniga män/kvinnor. Tom du borde väl tjäna på det, så varför du spjärnar fattar jag inte.

Jag spjärnar inte emot. På många sätt tycker jag det skulle vara trevligt om alla människor flöt ihop i en hippie-hög av kravlös kärlek.
Jag säger bara att det inte är speciellt realistiskt att förändra hela den västerländska kulturens strävan efter livets goda.
Citera
2014-02-05, 12:17
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
.... precis som dessa tillstånd ligger i paritet med allt annat vi människor råkar ut för. Vad var din poäng med detta [...]

Min poäng är samma som Chuck P. Du är ingen vacker och unik snöflinga. Ditt småkukade lidande är inte värre än all annan skit människor går igenom. Du har inget att vinna på din självömkan.
Citera
2014-02-05, 12:58
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Min poäng är samma som Chuck P. Du är ingen vacker och unik snöflinga. Ditt småkukade lidande är inte värre än all annan skit människor går igenom. Du har inget att vinna på din självömkan.

Okej. Jag kan förvisso tycka att deliriumm var destruktiv med sina komplex vid ett tillfälle, då han sa han ville alla ska känna som han gör. Men det var en engångsföreteelse att han sa så och han kommer med beskedliga förslag på hur kvinnor som är slappa därnere ska kunna dissa "på rätt sätt". Jävligt generöst av honom faktiskt. Vi alla har sexkomplex på olika vis och att dra in den eviga kvalitétsträvan som skäl att inte bekämpa dessa finner jag återigen obegripligt.

Att du ställer mitt "självömkande" mot andras var inget jag bad dig göra. Jag förde aldrig en dialog om vem det är mest synd om, utan om hur man raderar ett problem som framför allt annat är en attitydsglitch. Lätt att åtgärda bara rätt dialog förs mellan partners- eller på forumtrådar som denna.

Kvinnor ska vara glada de alls kan få kuk av någon med matchande utseende- och att de har en fungerande fitta som kan ta emot det- utan att välja och vraka. Män ska på samma vis vara glada att få fitta av en tjej med matchande utseende och vara glada de alls har kuk kvar att ge - utan att välja och vraka. Matchande utseende behöver förresten inte vara "vackert" för "vackra" etc- utan bara familjärt. Såg en till tjej som genomgick en sjuk ansiktsoperation som lämnade hennes ansikte hängandes. I början kunde jag knappt titta och nu kan jag tänka mig ge henne en puss på kinden. Minns du nämligen klagade på ditt utseende och att du behöver en stor kuk för att känna dig okej. Som mastejag sa, så är utseende ett klart mer diffust handikapp, då alla kan vänja sig vid tämligen extrema avvikelser. Fret not
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-05 kl. 13:20.
Citera
2014-02-05, 17:41
Medlem
klistrar den här så att folk hittar den.
//Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in