Citat:
Ursprungligen postat av
SigmenFloyd
Min poäng är samma som Chuck P. Du är ingen vacker och unik snöflinga. Ditt småkukade lidande är inte värre än all annan skit människor går igenom. Du har inget att vinna på din självömkan.
Okej. Jag kan förvisso tycka att deliriumm var destruktiv med sina komplex vid ett tillfälle, då han sa han ville alla ska känna som han gör. Men det var en engångsföreteelse att han sa så och han kommer med beskedliga förslag på hur kvinnor som är slappa därnere ska kunna dissa "på rätt sätt". Jävligt generöst av honom faktiskt. Vi alla har sexkomplex på olika vis och att dra in den eviga kvalitétsträvan som skäl att inte bekämpa dessa finner jag återigen obegripligt.
Att du ställer mitt "självömkande" mot andras var inget jag bad dig göra. Jag förde aldrig en dialog om vem det är mest synd om, utan om hur man raderar ett problem som framför allt annat är en attitydsglitch. Lätt att åtgärda bara rätt dialog förs mellan partners- eller på forumtrådar som denna.
Kvinnor ska vara glada de alls kan få kuk av någon med matchande utseende- och att de har en fungerande fitta som kan ta emot det- utan att välja och vraka. Män ska på samma vis vara glada att få fitta av en tjej med matchande utseende och vara glada de alls har kuk kvar att ge - utan att välja och vraka. Matchande utseende behöver förresten inte vara "vackert" för "vackra" etc- utan bara familjärt. Såg en till tjej som genomgick en sjuk ansiktsoperation som lämnade hennes ansikte hängandes. I början kunde jag knappt titta och nu kan jag tänka mig ge henne en puss på kinden. Minns du nämligen klagade på ditt utseende och att du behöver en stor kuk för att känna dig okej. Som mastejag sa, så är utseende ett klart mer diffust handikapp, då alla kan vänja sig vid tämligen extrema avvikelser. Fret not