2014-02-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Du - 11 i omkrets räcker ju gott och väl - när jag stoppar in mitt pekfinger i slidan så är det ju stramt runt omkring fingret och då är mitt finger litet jämfört dina hela 11 cm i omkrets - det är ingen fara, jag önskar att du inte skulle behöva oroa dig så.

Fan vad najs att höra sånt från en tjej! Första gången jag känt hoppfullhet i denna jävla skittråd.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
En kompis har lika liten som dig och han köpte nån strap on som han använde när hans brud ville känna riktig kuk ;p

Det är sånthär som gör att jag aldrig kommer våga använda min.
Citera
2014-02-03, 22:01
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
men att dra nån jävla löskuk på sin egen?! Jag är öppensinnad i övrigt men detta skulle få mig att känna mig så jävla omanlig att det är helt sjukt, kommer aldrig göra detta kan jag säga redan nu.

Jag är 15x13. Men penisslevar varierar i mått. Du känner lika lite med kondom som med det tjockaste silikonet runt skaftet kan jag säga.

Män vars rejäla mått till slut tom drar KnäckeHäxanMia in i vad som är "perfekt", valde inte sina kukar och ska pga det inte känna ett dugg stolthet över dem heller. De har bara tur. Väljer dem att skryta och gorma om dem så är de gravt patetiska. Du och jag valde inte heller våra mått, så vi har i sin tur inga skäl att känna skam. Vad som är "manligt" är att sörja för sin sexualitet. Det gör dig än mer manlig, som fortsätter åtrå kvinnor trots den jävla jargong som råder om kukar. Du är stark och det kommer kvinnor uppleva på många sätt. Förhoppningsvis river du och tjejen även stolthetsbarriären för "manligt" och "kvinnligt" och priar varandras njutning istf att släppa könsfascismen in i sovrummet. Får du tjejen att förstå allt du tänkt om dina mått och vad kvinnor behöver så kommer ni synkas som ett inför ändamålen att tillfredsställa varann. Bryt ner konceptet om vad som är manligt/kvinnligt med henne och det enda som finns kvar blir dofter, smaker och känsel- dvs ändlösa sätt att tillfredsställa varann på. Det råder en fascism i den jargong som råder. Det borde faktiskt vara ett lika angeläget ärende för demokratiska lagar som rashygien och könsdiskriminering är i dag- att inte välja bort en sexpartner för hens fysiska mått.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-03 kl. 22:06.
Citera
2014-02-03, 22:02
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Du har en liten kuk. Ok big deal. De värsta är att ditt självförtroende är i botten. Jag känner mig som jag har världens största kuk när jag drar fram den för tjejerna men skulle tro att jag egentligen ligger på medel eller t.o.m under. Mycket handlar om din självkänsla och hur upphetsad du är med tjejen.

kände inte det fanns en enda röd tråd här faktiskt
Citera
2014-02-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Jag är 15x13.

Men vafaaaan, du är ju dead average typ.. Skulle offra min ena arm för din omkrets. Vad gör du ens här i tråden?

Har du seriöst kört penisslev med nån tjej? Varför? Var hon ovanligt slapp eller är 13 cm omkrets verkligen så jävla litet att t.om. en medelfitta inte känner något? Eller var tjejen nöjd med din kuk innan penissleven, men du valde att trä över en ändå?

Jag har hängt rätt mycket på jelqingforum, och dessa herrar har typ vigt hela sin fritid åt att jelqa och sitta och snacka om penisstorlekar och förstoringsmetoder på internetforum, så dom vet vad dom snackar om. Dessa har kommit fram till att medelomkretsen bland vita män är ungefär 12,5 cm, möjligtvis lite mer eller lite mindre. Detta är det mått jag själv tror på att är medel, RFSUs 10 cm är iaf en stor lögn, men det har väl alla fattat vid det här laget.

Seriöst, din omkrets är jävligt medel, möjligtvis lite över medel, 100% inte under medel iallafall. Fan jag som hela tiden trott du var en småkukad broder
Citera
2014-02-03, 22:23
Medlem
Jag har 18-19x15 cm.
Citera
2014-02-03, 22:38
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Men vafaaaan *osv* Seriöst, din omkrets är jävligt medel, möjligtvis lite över medel, 100% inte under medel iallafall. Fan jag som hela tiden trott du var en småkukad broder

Håller med, jag är medel. Men medel för kvinnor är också att inte nå vaginal orgasm vid sex. Det krävs mer än en medelkuk för att tillfredställa en kvinna- ett faktum som faktiskt gör 80% av oss män till "bröder" i sammanhanget.

Det jag sa om penisöverdrag, måttstolthet och könsfascism står jag fast vid. En kvinna som är tillräckligt uppkåtad kan ta mer än 18x14. Och njutningen accelererar med måtten hon får in- oavsett vad hon upplevt innan. Därför är det jävligt viktigt att avveckla könsfascismen- för det gör det möjligt för kvinnor att experimentera utan att männen ska KÄNNAS/känna sig disponibla i stunden. << detta är jätteviktigt
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-03 kl. 22:53.
Citera
2014-02-03, 22:46
Medlem
Citat:
Håller med, jag är medel. Men medel för kvinnor är också att inte nå vaginal orgasm vid sex. Det krävs mer än en medelkuk för att tillfredställa en kvinna- ett faktum som faktiskt gör 80% av oss män till "bröder" i sammanhanget.

Så det där 80% av kvinnorna kan inte få vaginal orgasm blablabla, beror egentligen på att 80% av killarna inte har tillräckligt stora kukar? It all makes sense now..

Har alltid trott att det där är en myt som man säger till folk för att trösta dom som är riktigt småkukade, de flesta kvinnor kan ändå få vaginal orgasm har jag alltid trott, där ser man..
Citera
2014-02-03, 23:02
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Så det där 80% av kvinnorna kan inte få vaginal orgasm blablabla, beror egentligen på att 80% av killarna inte har tillräckligt stora kukar? It all makes sense now..

Har alltid trott att det där är en myt som man säger till folk för att trösta dom som är riktigt småkukade, de flesta kvinnor kan ändå få vaginal orgasm har jag alltid trott, där ser man..

Det finns nog undantag, men man får göra sig redo för att man kanske byggt sin självkänsla på vita lögner kvinnor stuckit åt en. Det finns en sådan njutning i att ge osäkra människor lite lokal omsorg innan de ger upp nämligen.... < ett värsta scenario där, för vem vet- de flesta kvinnorna som säger de når perfekta orgasmer till små kukar kanske talar sanning?

Oavsett vilka mått som krävs på en kuk för kvinnors maximala njutning, så ska kvinnor avstå från könsfascismen att det är männens original som ska ta dem till njutningstopparna. Det är omänskligt och sjukt att ställa dessa krav på något av könen. Man ska, som jag sagt innan, inte hitta saker/mått/tighthet att "acceptera" hos partnern- utan bara berusas av de dofter/smaker och närheten båda delar medans de kåtar upp varann. Därefter kommer inga måttvariationer i världen kunna hindra dem från att nå topporgasmer tillsammans.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-03 kl. 23:16.
Citera
2014-02-03, 23:05
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
kände inte det fanns en enda röd tråd här faktiskt
Va pratar du om?
Citera
2014-02-03, 23:13
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Va pratar du om?

"Mycket handlar om din självkänsla och hur upphetsad du är med tjejen." avslutade du med.

Mycket av VAD, skulle jag bara frågat artigt. Ursäkta
Citera
2014-02-03, 23:35
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Det jag sa om penisöverdrag, måttstolthet och könsfascism står jag fast vid. En kvinna som är tillräckligt uppkåtad kan ta mer än 18x14. Och njutningen accelererar med måtten hon får in- oavsett vad hon upplevt innan. Därför är det jävligt viktigt att avveckla könsfascismen- för det gör det möjligt för kvinnor att experimentera utan att männen ska KÄNNAS/känna sig disponibla i stunden. << detta är jätteviktigt

Så, ju större desto skönare för henne. Men vi ska inte fixera vid storleken? Är det verkligen rimligt?

I vilka andra sammanhang fixerar vi människor inte på kvalitét? Typ inga.
Citera
2014-02-03, 23:53
Medlem
nikerunnings avatar
Usch.. Vad kan min keg vara.. 23 cm och 3-4 cm tjock tror jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in