Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Hallå där!
De skall hålla på och stöka här hemma till slutet på mars/början på april så jag kan inte spela på min PS3. Är det värt att köpa en Vita för att stilla spelsuget under de kommande 7-8 veckorna? Tänkte skaffa en PS4 fram mot sommaren, funkar den bra ihop med en Vita eller är det hela en onödig investering tillsammans? Tänkte skaffa Rayman Legends och Uncharted eller Sly Cooper som bundlespel, några mer tips på spel? Är egentligen främst sugen på action, plattform och racing.
Tack på förhand

Jag har nästan slutat spela på min PS3:a nu (medan jag väntar på att skaffa en PS4). PS Vita är underbar. Så jävla värt att ha en riktig bärbar spelmaskin, och inte vara begränsad till iPhonen.
Spelen jag fastnat ordentligt för hittills är Muramasa Rebirth, Soul sacrifice, Hotline Miami, OlliOlli, Velocity Ultra och Killzone Mercenaries. Klockrena spel!
Tycker att det droppar ut bra spel hela tiden. Ser fram emot en mängd kommande titlar som Toukiden: The Age of Demons, Ys: Memories of Celceta, Final Fantasy X / X-2 HD Remaster, God of War Collection, Conception II: Children of the Seven Stars,Danganronpa: Trigger Happy Havoc, BigFest och Demon Gaze.