2014-02-20, 22:57
Medlem
Neandertals avatar
Är det någon som har koll på nästa PS Plus-uppdatering för Vita?

Igår vid 11-tiden på förmiddagen stod det 13 timmar XX minuter och XX sekunder på nedräkningen för nästa uppdatering för den permanenta spelsamlingen för PS Vita när jag kollade på Playstation.se. Vid midnatt hade nedräkningen bara försvunnit, och nu står där bara vilka spel som är tillgängliga just nu, vilket är samma som förra månaden.

Vad händer?
Citera
2014-02-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neandertal
Är det någon som har koll på nästa PS Plus-uppdatering för Vita?

Igår vid 11-tiden på förmiddagen stod det 13 timmar XX minuter och XX sekunder på nedräkningen för nästa uppdatering för den permanenta spelsamlingen för PS Vita när jag kollade på Playstation.se. Vid midnatt hade nedräkningen bara försvunnit, och nu står där bara vilka spel som är tillgängliga just nu, vilket är samma som förra månaden.

Vad händer?

Vi borde få en uppdatering på vilka spel det är på onsdag, och sen sker uppdateringen onsdagen efter. Vilka spel det är verkar ha läckt ut redan dock http://www.vg247.com/2014/02/20/ps-plus-march-free-games-leaked-tomb-raider-dead-nation-ps4-more-rumour/
Citera
2014-02-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Vad trevligt :)

Nu får allt japsen fnatta på, vill också spela grymma spel på min Vita.

Rekommenderar feta lurar när du lirar TxK :D
Citera
2014-02-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubuh
Vi borde få en uppdatering på vilka spel det är på onsdag, och sen sker uppdateringen onsdagen efter. Vilka spel det är verkar ha läckt ut redan dock http://www.vg247.com/2014/02/20/ps-plus-march-free-games-leaked-tomb-raider-dead-nation-ps4-more-rumour/

Gäller detta europeiska ps ?
Citera
2014-02-21, 17:10
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubuh

Hoppas det där inte stämmer, inte några spel jag är supertaggad på direkt.
Citera
2014-02-22, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Gäller detta europeiska ps ?

Ja
Citera
2014-02-24, 09:18
Medlem
Då jag sällan är hemma nu för tiden och inte kan spela på mitt ps3 och ps4 har jag funderat på ett Vita som jag kan ha med mig. Har PS+ så man får lite spel gratis.
Hur är den jämfört med den gamla psp?
Tänker inte på grafik osv utan mer hur det är att hålla i och spela på.
Jag hade ett psp men jag fick kramp i fingrarna av att spela på den. Har rätt stora händer.
Citera
2014-02-24, 09:52
Medlem
Finns grepp att köpa som man klämmer fast psvitan i så blir det bekvämare att spela i längre perioder.
Citera
2014-02-25, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabochchocklad
Då jag sällan är hemma nu för tiden och inte kan spela på mitt ps3 och ps4 har jag funderat på ett Vita som jag kan ha med mig. Har PS+ så man får lite spel gratis.
Hur är den jämfört med den gamla psp?
Tänker inte på grafik osv utan mer hur det är att hålla i och spela på.
Jag hade ett psp men jag fick kramp i fingrarna av att spela på den. Har rätt stora händer.

Har stora händer med, funkar perfekt så länge man inte behöver använde baktouchpaden överdrivet mycket. Och helt ärligt bara ett spel jag spelat som använt den ordentligt och de är Fifa spelen de går fet bort för mig annars är man hyfsat safe.
Citera
2014-03-16, 23:24
Medlem
TKD_1337s avatar
Komplett säljer FIFA 13 för 79 kr. De har ju också fraktfritt. Det finns bara två i lager och det är oklart hur länge rean pågår så passa på.

https://www.komplett.se/fifa-13/753144
Citera
2014-03-24, 18:53
Medlem
Autoziones avatar
Fick hem min blåa Vita 2000 från Japan för några veckor sedan och den är grym. Snyggare och smidigare än den gamla med en högre kvalitetskänsla och mycket bättre batteritid. Sitter fint också med ett 64 Gb minneskort och PS Plus. Riktigt nöjd med köpet, snabb och mycket billig frakt från Solens Rike
Citera
2014-03-27, 19:53
Medlem
Autoziones avatar
Det släpptes lite nya spel till Vitan häromsistens, eller ja, nya versioner av spel så jag slog till på Steamworld Dig och Fez som båda verkar vara riktigt sköna lir. Köpte även Txk då det har fått väldigt bra betyg. Någon annan som skaffat några bra spel på sistone? Har kollat på Luftrausers men det verkar lite tunt på innehåll, några erfarenheter?

Måste för övrigt säga att jag gillar konceptet med cross-buy på många titlar, passar bra när man skaffar PS4 i sommar att ha en massa småspel direkt från start.
Senast redigerad av Autozione 2014-03-27 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in