2014-01-11, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FormableAxe
Är mest sugen på Tearaway för tillfället samt mindre spel som Sound Shapes.

Personligen finner jag Sound Shapes oerhört tråkigt spel.
Citera
2014-01-11, 15:45
Medlem
Caffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Grymt sugen på en ps vita!

Vilken tycker ni jag ska buda på?

http://www.tradera.com/ps-playstation-vita-wifi-basenhet-7-spel-16-gb-minne-mm--auktion_342988_199534993

http://www.tradera.com/item/342988/199555298/playstation-vita-3g-wifi-4gb-killzone-little-big-planet

Vilken auktion är mest prisvärd? Vilken har bäst spel?

Tack!

Skulle kört på enheten Utan 3g.
Den med enbart wifi väger tydligen mindre, och har lite längre batteritid (har läst det iaf). Om du mot all förmodan vill ha internet till den överallt så kan du ändå använda hotspot från mobilen ändå, så du är aldrig helt hjälplös. Sen om du kollar på spelen som tillkommer, så är iaf....

Mortal Kombat
Virtua Tennis 4, World tour edition
Killzone Mercenary
Uncharted: Golden Abyss

... spel som man nästan bara hör bra saker om. Mortal kombat sägs ha ett bra storymode för att va ett fighter, virtua tennis 4 har tydligen väldigt snygg grafik, killzone mercenary är snyggaste spelet till psVita, och som ägare till det själv, måste jag säga att det riktigt jävla roligt spel både story och online! Uncharted är tydligen bästsälja på vita också, både fysiskt och digitalt!
Citera
2014-01-16, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FormableAxe
Jag börjar bli lite sugen på en Vita nu när den säljs rätt billigt. Är mest sugen på Tearaway för tillfället samt mindre spel som Sound Shapes. Läste dessutom att emulatorer funkar. Kommer det att förstöra garantin eller något liknande?

Läst om tearaway som fått bra betyg däremot är det grafiken som gör att jag är tveksam till och köpa det, spelet kan ju va kul ändå.
Citera
2014-01-21, 17:09
Medlem
Soul Sacrifice gratis med PS+ nu, drog ner spelet då jag varit sugen på det ett tag. Lira en 30-60 min igår verka ball. Men jag greppar fan knappt ett skit om vad de handlar om? Jaja man ska döda den store Magusar eller vafan han heter man spelar igenom hans minnen antar ja eller är de någon gammal kompanions minnen man spelar igenom? Sen känns de ytterst rörigt. Kunde lagt upp introt så mycket bättre så man kom in i storyn mer.

Iof hade jag nästan samma problem med Gravity Rush (samma utvecklare) men där fick man lite mer grepp om de hela snabbt + att halva grejen var ju att Kat hade en minnesförlust. Nåväl, till frågan blir spelet mer begripligt snabbt? Känns som att de gjort översättningen från japanska till engelska i all hast och de försvinner lite info i de hela.
Citera
2014-01-25, 17:12
Medlem
Judessons avatar
Verkar som att Ps vita slim kommer till Europa snart . Ska man vänta på slim eller köpa phat. Vad skulle ni ha gjort? Kan inte bestämma mig
Citera
2014-01-26, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
Verkar som att Ps vita slim kommer till Europa snart . Ska man vänta på slim eller köpa phat. Vad skulle ni ha gjort? Kan inte bestämma mig

Den nyare ps vitan är ju sämre än den som finns nu. Passa på innan alla blir utbytta till den sämre skärmen.
Citera
2014-01-26, 05:08
Medlem
cueballs avatar
Citat:
Ska du ändå köpa en konsol så kan du lika gärna köpa originalmodellen, då den har en bättre skärm. En alldeles underbart bra skärm, faktiskt. Sinnessjukt bra svärta och färgåtergivning.
Senast redigerad av cueball 2014-01-26 kl. 05:11.
Citera
2014-01-26, 23:51
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Den nyare ps vitan är ju sämre än den som finns nu. Passa på innan alla blir utbytta till den sämre skärmen.

Citat:
Ursprungligen postat av cueball
Ska du ändå köpa en konsol så kan du lika gärna köpa originalmodellen, då den har en bättre skärm. En alldeles underbart bra skärm, faktiskt. Sinnessjukt bra svärta och färgåtergivning.
Okej,okej. Blir nog ett köp av orginalmodellen. Skärmen verkar ju minst klart bättre,hoppas bara inte den bränner in olden,verkar hända ibland enligt vissa.
Citera
2014-01-27, 00:32
Medlem
Citat:
Okej,okej. Blir nog ett köp av orginalmodellen. Skärmen verkar ju minst klart bättre,hoppas bara inte den bränner in olden,verkar hända ibland enligt vissa.

Jag har inte märkt av något sådant, iofs brukar jag inte spela timmar i sträck utan bara nån gång då och då.
Citera
2014-01-28, 22:01
Medlem
Shejkens avatar
Köpte COD Black Ops: Declassified från Ebay för 80kr (+80kr frakt) då jag gillar Black Ops och Black Ops 2 till PC.
Beredde mig på ett riktigt skitspel eftersom jag såklart har läst recensionerna spelet fått... Har endast spelat nån timma multiplayer än men måste säga att det faktiskt inte är half-bad.

Påminner mycket om Black Ops till PC och det går fort att komma in en MP match.
Gillar också konceptet med att låsa upp nya vapen, perks och attachments.

160 spänn är det klart värt, finns flera ex hos den återförsäljaren på eBay ifall någon är sugen.
Citera
2014-01-30, 18:33
Medlem
tror ni att den nya vita slim släpps i sverige nästa vecka också?
Citera
2014-02-04, 02:58
Medlem
lumbas avatar
Beställde nyss en PS Vita, mest på grund av Wipeout 2048.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in