2014-02-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Jag är här för att säga sanningen åt folk, vill inte att andra ska tro att kukstorlek inte har betydelse och tro att "kärlek vinner allt". Är inte jag lycklig vill jag inte att någon annan ska vara det heller, inte i denna fråga. Det ger mig någon slags glädje att veta att jag kanske nånstans har gjort andra osäkra med min text, det känns bättre för mig om fler människor är deprimerade.

Tråkigt att du har så liten kuk, och tråkigt att du bara träffat ytliga tjejer.

11cm omkr är ju trots allt under medel så det är väl kanske bara att du accepterar det. Är kuken allt för dig eller?
Citera
2014-02-03, 09:15
Medlem
Big.Bangs avatar
När slutade är kuk växa? Kollar man porr så verkar det som äldre män har fetare kuk än yngre.
Citera
2014-02-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Tråkigt att du har så liten kuk, och tråkigt att du bara träffat ytliga tjejer.

11cm omkr är ju trots allt under medel så det är väl kanske bara att du accepterar det. Är kuken allt för dig eller?

Har aldrig träffat en tjej, mina åsikter baserar sig inte på IRL-erfarenheter.

Ja, kuken är allt för mig, det är den för alla killar, medel/storkukade är bara så vana med det att de tänker inte på det.
Citera
2014-02-03, 12:33
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

Ja, kuken är allt för mig, det är den för alla killar, medel/storkukade är bara så vana med det att de tänker inte på det.

Själv förlorade jag oskulden vid 25. Jag hade inga förväntningar, bara njöt av att vara intill en kvinna första gången på fem år. Hon var halvful, ovårdad och blyg men erfaren som få- hon hade plufsiga lår, smal midja och söt röst. Hon hade varit med trash och hunks omvartannat och prövat alla storlekar. Jag tänkte aldrig på vad jag inte hade, utan på de zoner förra tjejen gillade få smekta. Hon hade ingen aning om min storlek medans jag förförde henne. Hon var dyngvåt när jag var färdig med henne och viskade ynkligt "jag vill ha seex..!" Vid det laget hade en dildo räckt, med min kuk pulserandes i hennes tighta stjärt. DET VET JAG för vi prövade senare. Det vi älskade mest av ALLT var att sova ihop och det är vad jag saknar mest av allt efter hon gjorde slut. Tjejer och killar är märkligt lika faktiskt. Erotiken ligger i allt mellan mys och det snusk som partnern vill göra med en. Hur orgasmen uppstår för bägge kvittar fullständigt efter båda kåtat upp varann. Skapa en fetisch för penisslevar med henne, som en säkerhetsmarginal vid sidan om. Det gjorde jag och hon älskade det, men kände dåligt samvete. Jag rekommenderar du förhandlar om den sorten som lämnar ollonet fritt. Skaftet har ju knappt någon känsel- en sensation som är klart disponibel för de ljud du får kvinnan att göra. Faktiskt kanske penisslevar förbättrar för mannen med. Var lite tysk :P att vara all natural är inte hållbart för någon sexrelation då impotens och prostatacancer kan slå till när som helst. Ha kul och var pervers mellan dina lyhörda knep.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-03 kl. 13:16.
Citera
2014-02-03, 13:22
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powermonger
Min penis är ungefär 6cm erigerad. Är det lagom?
Om du är en hamster.
Citera
2014-02-03, 15:52
Medlem
Citat:

Haha hoppas du trollar!?
Om du inte ens använt den hur kan den då beryda allt? Pissar du så ofta?

Hur ofta tänker du på kuken då?

Låter lite vrickat att vara så fixerad!
Citera
2014-02-03, 19:06
Medlem
15 x 12, ingen har klagat!
Citera
2014-02-03, 20:26
Medlem
KnackehaxanMias avatar
[quote=worldediting|47323017]
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
...men av 10 menar du? [/QUOTE

17x16 duger i krig

Jadå, den duger i krig och även till jättesköna samlag 17 - 16 är perfekt.
Citera
2014-02-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Haha hoppas du trollar!?
Om du inte ens använt den hur kan den då beryda allt? Pissar du så ofta?

Hur ofta tänker du på kuken då?

Låter lite vrickat att vara så fixerad!

Nej jag trollar inte. Har mätt kuken, dubbelkollat att jag mätt rätt, läst killars och tjejers åsikter på internetforum och hört tjejkompisars snack och dragit slutsatser därifrån. Pissar väl var 2-3 timme, det tar på krafterna att bli påmind och helt knäckt varannan timme. Tänker på det HELA TIDEN.

Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Skapa en fetisch för penisslevar med henne, som en säkerhetsmarginal vid sidan om. Det gjorde jag och hon älskade det, men kände dåligt samvete. Jag rekommenderar du förhandlar om den sorten som lämnar ollonet fritt. Skaftet har ju knappt någon känsel- en sensation som är klart disponibel för de ljud du får kvinnan att göra. Faktiskt kanske penisslevar förbättrar för mannen med. Var lite tysk :P att vara all natural är inte hållbart för någon sexrelation då impotens och prostatacancer kan slå till när som helst. Ha kul och var pervers mellan dina lyhörda knep.

Vad är dina mått? Skicka PM om du inte vill skriva här. Jag har tidigare hållit med dig i ALLT du skrivit och du har många sjukt bra insikter i detta ämne, men att dra nån jävla löskuk på sin egen?! Jag är öppensinnad i övrigt men detta skulle få mig att känna mig så jävla omanlig att det är helt sjukt, kommer aldrig göra detta kan jag säga redan nu. Detta känns som något som killar med 8-9 cm omkrets skulle göra. Är 11 cm omkrets faktiskt så smalt att jag måste överväga någon jävla penisslev för att tjejen ska känna något överhuvudtaget?
Citera
2014-02-03, 20:59
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Nej jag trollar inte. Har mätt kuken, dubbelkollat att jag mätt rätt, läst killars och tjejers åsikter på internetforum och hört tjejkompisars snack och dragit slutsatser därifrån. Pissar väl var 2-3 timme, det tar på krafterna att bli påmind och helt knäckt varannan timme. Tänker på det HELA TIDEN.

Vad är dina mått? Skicka PM om du inte vill skriva här. Jag har tidigare hållit med dig i ALLT du skrivit och du har många sjukt bra insikter i detta ämne, men att dra nån jävla löskuk på sin egen?! Jag är öppensinnad i övrigt men detta skulle få mig att känna mig så jävla omanlig att det är helt sjukt, kommer aldrig göra detta kan jag säga redan nu. Detta känns som något som killar med 8-9 cm omkrets skulle göra. Är 11 cm omkrets faktiskt så smalt att jag måste överväga någon jävla penisslev för att tjejen ska känna något överhuvudtaget?

Du - 11 i omkrets räcker ju gott och väl - när jag stoppar in mitt pekfinger i slidan så är det ju stramt runt omkring fingret och då är mitt finger litet jämfört dina hela 11 cm i omkrets - det är ingen fara, jag önskar att du inte skulle behöva oroa dig så.
Citera
2014-02-03, 21:36
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
text
Du har en liten kuk. Ok big deal. De värsta är att ditt självförtroende är i botten. Jag känner mig som jag har världens största kuk när jag drar fram den för tjejerna men skulle tro att jag egentligen ligger på medel eller t.o.m under. Mycket handlar om din självkänsla och hur upphetsad du är med tjejen.
Citera
2014-02-03, 21:45
Medlem
Rulla på 5-10 kondomer då, bygg upp med toalettpapper mellan varje lager då kan du forma hur du vill

En kompis har lika liten som dig och han köpte nån strap on som han använde när hans brud ville känna riktig kuk ;p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in