Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackar
Haha hoppas du trollar!?
Om du inte ens använt den hur kan den då beryda allt? Pissar du så ofta?
Hur ofta tänker du på kuken då?
Låter lite vrickat att vara så fixerad!
Nej jag trollar inte. Har mätt kuken, dubbelkollat att jag mätt rätt, läst killars och tjejers åsikter på internetforum och hört tjejkompisars snack och dragit slutsatser därifrån. Pissar väl var 2-3 timme, det tar på krafterna att bli påmind och helt knäckt varannan timme. Tänker på det HELA TIDEN.
Citat:
Ursprungligen postat av
Borkaman87
Skapa en fetisch för penisslevar med henne, som en säkerhetsmarginal vid sidan om. Det gjorde jag och hon älskade det, men kände dåligt samvete. Jag rekommenderar du förhandlar om den sorten som lämnar ollonet fritt. Skaftet har ju knappt någon känsel- en sensation som är klart disponibel för de ljud du får kvinnan att göra. Faktiskt kanske penisslevar förbättrar för mannen med. Var lite tysk :P att vara all natural är inte hållbart för någon sexrelation då impotens och prostatacancer kan slå till när som helst. Ha kul och var pervers mellan dina lyhörda knep.
Vad är dina mått? Skicka PM om du inte vill skriva här. Jag har tidigare hållit med dig i ALLT du skrivit och du har många sjukt bra insikter i detta ämne, men att dra nån jävla löskuk på sin egen?! Jag är öppensinnad i övrigt men detta skulle få mig att känna mig så jävla omanlig att det är helt sjukt, kommer aldrig göra detta kan jag säga redan nu. Detta känns som något som killar med 8-9 cm omkrets skulle göra. Är 11 cm omkrets faktiskt så smalt att jag måste överväga någon jävla penisslev för att tjejen ska känna något överhuvudtaget?