2013-06-09, 11:23
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Ni killar med små penisar, blir ni nervösa när ni ska knulla och rädda att tjejen inte ska "känna" något?
Min signatur visar hur tjejer gillar det.

Tjejer gillar plastkukar?
Citera
2013-06-09, 12:07
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Tjejer gillar plastkukar?
Haha sant så sant
Citera
2013-06-10, 11:42
Medlem
19x16 cm här och tatuerad med eldflammor
Citera
2013-06-10, 18:09
Medlem
ts.nows avatar
16 slak och 18 vid erigerat tillstånd (Ha-ha)
Citera
2013-06-11, 04:08
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
ni som klagar på att ni har liten kuk, varför gör ni inte något åt saken? Blir fullständigt vansinnig på dom som säger "det går inte göra något!" osv, jag insåg att min kuk var rätt liten och bestämde mig för att jag vill göra ett ärligt försök att göra den större, har pumpat kuken som en galning i min vatten-penispump och jelqat (töja ut vävnaden), sitter snart på 18 cm med råstånd nu, hade 15 cm förr.
jag skiter i om folk tror på det eller inte, det är förmodligen som allt annat, individuellt hur bra det fungerar. men har man inte ens testat och gett det en ärlig, tålmodig chans så ska man inte uttala sig heller. Helvete vad arg jag blir, finns tiotusentals män som vittnar om hur deras kukar växt av olika metoder.

Jag fick också min att växa med hemmagjorda övninger. Skrev om det innan. Gik från 18,5 till 21 (22 om jag fuskar en del).
Citera
2013-06-11, 11:17
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
ni som klagar på att ni har liten kuk, varför gör ni inte något åt saken? Blir fullständigt vansinnig på dom som säger "det går inte göra något!" osv, jag insåg att min kuk var rätt liten och bestämde mig för att jag vill göra ett ärligt försök att göra den större, har pumpat kuken som en galning i min vatten-penispump och jelqat (töja ut vävnaden), sitter snart på 18 cm med råstånd nu, hade 15 cm förr.
jag skiter i om folk tror på det eller inte, det är förmodligen som allt annat, individuellt hur bra det fungerar. men har man inte ens testat och gett det en ärlig, tålmodig chans så ska man inte uttala sig heller. Helvete vad arg jag blir, finns tiotusentals män som vittnar om hur deras kukar växt av olika metoder.
Hur "töjer" man vävnaden då?
Det råkar inte finna tutorials på youtube?
Citera
2013-06-11, 18:55
Medlem
Slak:

-Omkrets 10cm
-Längd 6,5
-Diameter ovansida 3 cm

Stånd:

-Omkrets 13 runt roten (11 vid ollon)
-Längd 13 cm
-Diameter ovansida från rot till ollonbas 4-3,5 cm

Är oskuld delvis pga detta, och många på gymmet har rätt stora dasar så jag vet att min kuk är mindre än normalt, vettefan om man kan lita på denna text:
"En genomsnittlig erigerad snopp är 15 cm lång (allt från 12-18 cm är också normalstort) med en omkrets på mellan 8 och 12 cm. Bara 1 kille på 100 har en penis som vid erektion är större än 23 cm"

1.Är 13cm omkrets verkligen normal? Isf är den normal medan längden är strax under normalt tycker ni?

2.Vad tros tjejer (one night stands tex) tycka om denna storlek? Har lite komplex för att jag vet inte om alla ställningar man ser i porrvärlden går att genomföra på ett bekvämt sätt..
Senast redigerad av OpenDestiny 2013-06-11 kl. 19:08.
Citera
2013-06-11, 19:26
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpenDestiny
Slak:

-Omkrets 10cm
-Längd 6,5
-Diameter ovansida 3 cm

Stånd:

-Omkrets 13 runt roten (11 vid ollon)
-Längd 13 cm
-Diameter ovansida från rot till ollonbas 4-3,5 cm

Är oskuld delvis pga detta, och många på gymmet har rätt stora dasar så jag vet att min kuk är mindre än normalt, vettefan om man kan lita på denna text:
"En genomsnittlig erigerad snopp är 15 cm lång (allt från 12-18 cm är också normalstort) med en omkrets på mellan 8 och 12 cm. Bara 1 kille på 100 har en penis som vid erektion är större än 23 cm"

1.Är 13cm omkrets verkligen normal? Isf är den normal medan längden är strax under normalt tycker ni?

2.Vad tros tjejer (one night stands tex) tycka om denna storlek? Har lite komplex för att jag vet inte om alla ställningar man ser i porrvärlden går att genomföra på ett bekvämt sätt..
Haha du nojjar för mycket!
Sluta tänk på vad tjejen kommer att tycka om din stock, det kommer bara göra dig ännu mer nervös och skygg.

Angående "killarna i duschen på gymmet" så går dem väl inte runt med praktstånd? Vissa är ju som den fräcka frasen lyder: Im a shower, not a grower.

Vad jag har hört och läst så är genomsnittsstorleken på en kuk i Sverige mellan 14-15cm.
Citera
2013-06-19, 19:15
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Det snackas mycket om bevis mm och att det går att fejka, och jo det gör det ju, men när jag för länge sedan la ut bild på min 50% Fb-dase så blev det "tittarstorm" trots att jag hade ett måttband virat runt den (att få till det själv är ju fan en bedrift bara det) då snackades det ändå om "fejk" men varför skulle jag fejka?

Visst jag gillar att få uppmärksamhet för att jag har en grov kuk, men att fejka för att få den uppmärksamheten är ju bara dumt, om jag skulle få ragg på grund av en fejkbild hur löser jag det då!? en ihålig dildo utanpå min egen snorre!?

Nä frågan är om man inte skulle inrätta nån typ av mätkontrollant, typ om det finns nån brud som vill mäta och provrida, så man kan få ett uttalande och intyg på hur man känns och hur stor man har?! SCB fixar sånt?

Edit: länkar till bilden så slipper era bortpundade hjärnceller jobba overtime https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fimg687.imageshack.us%2Fim g687%2F5545%2Fjadenrgrov.jpg
Din penis är jävligt lik min till utseendet och nästan i storlek också (+/- 1cm i längd och omkrets).

Det som är mest skrämmande är nästan att vi har precis likadana måttband och att bakgrunden är väldigt lik ett par av mina påslakan och örngott
Har vi mötts?
Citera
2013-06-21, 19:38
Bannlyst
Vad som stör är att man inte kan knulla en brud riktigt ordentligt när man har medel eller mindre. Stor töjer liksom ordentligt och gör det skönare kan jag tänka mig, hatar att jag aldrig kan vara riktigt stor.

Skulle lätt vilja ha 17-18 omkrets men jag har svårt att tänka mig så många ha det. Liten glädje men ändå får nöja mig med mina 14 omkrets.

Men tror ni man kan knulla en brud tills hon är riktigt öm och har samma känsla som om hon vart med större?
Citera
2013-06-21, 20:37
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Vad som stör är att man inte kan knulla en brud riktigt ordentligt när man har medel eller mindre. Stor töjer liksom ordentligt och gör det skönare kan jag tänka mig, hatar att jag aldrig kan vara riktigt stor.

Skulle lätt vilja ha 17-18 omkrets men jag har svårt att tänka mig så många ha det. Liten glädje men ändå får nöja mig med mina 14 omkrets.

Men tror ni man kan knulla en brud tills hon är riktigt öm och har samma känsla som om hon vart med större?
Är det tillräckligt torrt så - ja

Dock förstår jag inte varför man skulle vilja knulla en tjej öm oavsett storlek. Är väl bättre att hon har det skönt eller?

Sen är det inte omkretsen som gör det utan var den ar vägen när den väl är inne. Hittar man bara g-punkten så räcker det med en omkrets på ett finger eller två.

Slutsats: Sluta titta på porrfilmer med Mandingo, det förstör uppenbarligen din syn på sex.
Citera
2013-06-21, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Är det tillräckligt torrt så - ja

Dock förstår jag inte varför man skulle vilja knulla en tjej öm oavsett storlek. Är väl bättre att hon har det skönt eller?

Sen är det inte omkretsen som gör det utan var den ar vägen när den väl är inne. Hittar man bara g-punkten så räcker det med en omkrets på ett finger eller två.

Slutsats: Sluta titta på porrfilmer med Mandingo, det förstör uppenbarligen din syn på sex.

Haha mandingo, varför jag frågar är att en tjej jag träffade hade träffat en kille som hade över 18 cm i omkrets och hon tyckte det var skönt. Får man alltså tjejen tillräckligt upphetsad så slappnar hon av mindre och kan ta in större pålar , just det har gjort att jag tvivlar lite på min egen.

Har börjat med jelqing-övningar sen snart 2 månader tillbaka och kan inte säga att jag ser några ökningar. Pressar, stretchar, klämmer, pressar ut blodet tills den blir öm och låter vila tills den är redo för samma sak en gång till. Den känns större men är liksom inte säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in