2014-02-01, 19:16
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
tycker väldigt synd om dem som har ännu mindre än mig

Mm.. det kan man jag ju hålla på med iofs, men det kommer inte bidra till kvinnors njutning eller någons chanser att behålla sitt sexliv- vilket borde vara syftet med denna tråd. Om kvinnor bara slutar föredra kukar framför kukar och nöjer sig precis som vi män gör- med att de alls KAN nå orgasm, så blir det inte synd om någon..!

Det finns väldigt lite som krävs för en småkukad kille att behålla och tillfredställa en sizequeen, nämligen att han ger henne perspektiv. Kvinnor(även jag) kan gå in i trans av lite ryggmassage när det mysar till. Att gå från den njutningen till att bli smekt av partnern, borde förbereda vilken kvinna som helst för alla sorters "tillämpningar" inför hennes orgasm. Storlekspreferenser är en jargong som lätt demonteras två partners emellan
Senast redigerad av Borkaman87 2014-02-01 kl. 19:33.
Citera
2014-02-01, 22:07
Medlem
worldeditings avatar
Hur stor måste man ha då? Hur stora önskar ni att ni har?
Citera
2014-02-01, 22:24
Medlem
Hej!

Har en fråga, ungefär hur stor är omkretsen i toalettrulle? 10?
Citera
2014-02-01, 22:25
Medlem
18,5 cm
14,5 omkrets
Citera
2014-02-01, 23:12
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Relevant gällande topic

Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Skulle så gärna vilja tro att det där stämmer men kan bara inte. Har läst alla kukstorlekstrådar på hela internet och kvinnor säger ofta att när de första gången haft sex med en kille som de varit kära i och märkt att den är för liten så har;

1. Kärleken dött ut, ibland genast, ibland när nyförälskelsen har lagt sig och storleksgrejen gjort sig påmind igen.

2. Kärleken inte dött ut, men kvinnan ändå varit nästintill deprimerad pga. detta typ "han är helt perfekt, varför måste han ha en liten kuk" (ofta denna typ av kvinnor som startar kukstorlekstrådar på kvinnoforum)

Men du - det verkar helt känslolöst ju....vad gäller det som du beskriver så tror jag inte att det handlar om äkta kärlek.....om man är kär i en kille så har ju kukstorleken ingen som helst betydelse - då är det ju främst känslan av kärlek och samhörighet som räknas och då kan man också forma sitt sexliv tillsammans så att båda får njuta och ha det skönt. Jag är mycket skeptiskt till huruvida de tjejer som startar kukstorlekstrådar, verkligen känner äkta kärlek till sin kille.
För övrigt så måste jag tillägga igen - det handlar inte om kukstorleken, det handlar om att ha det skönt tillsammans och det har man även med en kille med liten kuk.

http://www.youtube.com/watch?v=h_gglpv5r4o
Senast redigerad av KnackehaxanMia 2014-02-01 kl. 23:24. Anledning: Relevant gällande topic
Citera
2014-02-01, 23:35
Medlem
worldeditings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Men du - det verkar helt känslolöst ju....vad gäller det som du beskriver så tror jag inte att det handlar om äkta kärlek.....om man är kär i en kille så har ju kukstorleken ingen som helst betydelse - då är det ju främst känslan av kärlek och samhörighet som räknas och då kan man också forma sitt sexliv tillsammans så att båda får njuta och ha det skönt. Jag är mycket skeptiskt till huruvida de tjejer som startar kukstorlekstrådar, verkligen känner äkta kärlek till sin kille.
För övrigt så måste jag tillägga igen - det handlar inte om kukstorleken, det handlar om att ha det skönt tillsammans och det har man även med en kille med liten kuk.

http://www.youtube.com/watch?v=h_gglpv5r4o

vad är en liten kuk för dig? och vad är en stor??
Citera
2014-02-01, 23:44
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worldediting
vad är en liten kuk för dig? och vad är en stor??

Ungefär 10 resp 25 cm alltså.......
Citera
2014-02-02, 00:05
Medlem
worldeditings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Ungefär 10 resp 25 cm alltså.......

Haha är inte ens i närheten av 25
Citera
2014-02-02, 00:07
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worldediting
Haha är inte ens i närheten av 25

...men av 10 menar du?
Citera
2014-02-02, 00:09
Medlem
worldeditings avatar
[quote=KnackehaxanMia|47322997]...men av 10 menar du? [/QUOTE

17x16 duger i krig
Citera
2014-02-02, 02:21
Medlem
Citat:
Finns många tjejer som dragit hem en kille från krogen, märkt att den är för liten och sedan skrattat åt det med sina kompisar och minikuk ryktet börjar spridas. Detta är inte något jag endast läst på internetforum, detta är så vanligt att det hänt flera i min umgängeskrets och jag har inte någon jättestor umgängeskrets. De flesta tjejer är inte sådana, men risken är inte värd att ta. Skulle ta livet av mig om det skulle hända mig. Vad som gör att det känns så hopplöst är att det är omöjligt att i förväg veta om en tjej är sizequeen eller har slapp fitta i förväg, om man inte snackar om det då.

Borde finnas någon lag att alla tjejer som bryr sig om storleken redan på borde krogen gnugga sig mot killens skrev för att avgöra om det är tillräckligt, så jävla elakt att börja ha åsikter om saken efter att byxorna har åkt ner. Det skulle innebära ett slut på hela denna kukstorlekshets en gång för alla.

Ni som bryr er om storleken varför tar ni inte reda på det på något sätt före byxorna åkt ner, varför ser ni inte det som någon slags skyldighet om ni nu ska hålla på och sizequeena er?

Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Frågan är om hon vill träffa killen igen om det visade sig att hans kuk var för liten. Och liten betyder oftast normalstor.

Kukstorlek betyder otroligt mycket tror jag för de flesta men inte så mycket på det rent mekaniska planet. En normalstor kuk är tillräckligt skön för de flesta tjejer tror jag. Det handlar mer om att en stor balle ser så mycket mäktigare ut än en liten stump och att det har en stor psykologisk effekt.
Och att det i sin tur ger ett otroligt självförtroende hos de storkukade.
Män respekterar andra män med stor kuk betydligt mer än män med mindre kuk. Jag har själv märkt hur personer har blivit betydligt kaxigare mot mig så fort de har sett att de har större kuk än mig och att folk som gillar mig blir liksom lite ledsna och besvikna när de har sett att jag har liten kuk.

Tjejer har blivit lite tysta när de ser den på bild, för de kan ju inte skriva "åhh wooow vilken stor!" får en känsla av att de blir besvikna. Ändå är min kuk ganska normalstor i eregerat tillstånd.

En kille med stor kuk kan slänga fram den i tid och otid och hela omgivningen blir imponerad, en kille med liten kuk måste liksom alltid vara lite mer försiktig. Visst han skulle väl också kunna slänga fram sin minipitt och vara stolt men folk skulle ju bara garva åt honom. Jag har flera storkukade vänner som har en hel del intressant att berätta. På datingsidor brukar de bara behöva visa bild på kuken och de får kvinnor att köra x antal mil för att träffas. En kille har blivit avsugen flera gånger i offentliga miljöer och fester. Med mera med mera. Det rimmar ju ganska illa med att storleken inte har betydelse, eller att storleken visserligen har viss betydelse men inte så mycket. Storleken har tydligen ENORM betydelse.

Citat:
Jag har också läst alla inlägg som Spelaren63 skrivit och de peppade mig till en början, detta var dock innan jag läst runt på andra forum. Skrev inte Spelaren63 att han knullat en massa tjejer och typ INGEN hade klagat på hans 10x10? Det går emot exakt allt jag har läst på alla andra forum, så jag har tyvärr extremt svårt att se att Spelaren63 talar sanning överhuvudtaget.

Har läst om folk med 15x11 (samma mått som jag) som blivit kallade pencil dicks av exakt alla tjejer de knullat, har läst om folk med 12-14 cm omkrets som inte känner ett skit när de har knullat på ett tag och tjejen blivit riktigt våt, detta då med olika tjejer så det är inte slappfittade det är frågan om. Är inte riktigt säker hur det var, men skulle komma ihåg att Spelaren63 skrev att han knullat väldigt många (flera tiotal), väldigt få har kommenterat storleken, många tjejer har velat ha mer och många har t.om. fått orgasm?!)

Hur mycket jag än vill tro på det är jag rätt säker på att Spelaren63 är ett troll utsänt av RSFU eller liknande, antingen detta eller så är alla andra i alla andra kukstorlekstrådar troll.

Ni är så jävla beta man bara kan bli, jag har inte världens största drule, är över medel men ändå, det är min kropp och mitt utseende som gör att tjejer valt att gå hem med mig, ta klivet ur pojkrummet och kom in i verkligheten grabbar.
Citera
2014-02-02, 04:12
Medlem
Citat:
Jag är här för att säga sanningen åt folk, vill inte att andra ska tro att kukstorlek inte har betydelse och tro att "kärlek vinner allt". Är inte jag lycklig vill jag inte att någon annan ska vara det heller, inte i denna fråga. Det ger mig någon slags glädje att veta att jag kanske nånstans har gjort andra osäkra med min text, det känns bättre för mig om fler människor är deprimerade.

Nu ballar det ur här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in