Citat:
Ursprungligen postat av
Kaj-Thorvald
16 cm lång 14 cm omkrets vid stånd, är den stor då?
Nej, har själv nästan samma mått (15,8x14,4 för att vara exakt) och det är inget någon av tjejerna som jag har varit med har blivit direkt överraskade över att se.
Det enda positiva med denna kuk är att det knappt behövs något förspel, det är dock mindre kul några minuter in i samlaget när tjejen är våtare, då är friktionen mer eller mindre 0 och det är vid denna punkten som man förstår varför majoriteten kvinnor föredrar stora kukar.
Är det f.ö bara jag som börjar tro att dom studier som har utförts inte är ett dugg representativa när det kommer till medelstorleken?
Efter allt för mycket läsande på diverse forum, prat med erfarna kvinnor och kikande på diverse kontaktsidor så har iaf jag fått intrycket av att dom flesta snarare ligger runt 16-20x13-16 och inte 14-15x10-13 som dom få studier som finns har visat.
Hur som, livet känns verkligen värdelöst när man besitter en liten medelkuk och är väldigt sexuell av sig, det är nästan så att man önskar att man hade fötts som kvinna istället.
Mer och starkare orgasmer och man behöver inte skämmas när man drar ned byxorna.