2014-08-14, 03:22
Medlem
Är väl inget fel med att digga 18cm? Låter ganska idealt tycker jag, jag e själv omkring 16 och hade gärna haft en extra två centimeter för att kunna komma hela vägen in från vissa positioner.

Sedan har jag skepsis att tjejer kan avgöra med någon säkerhet vilka storlekar deras sexpartners har haft, de måste i regel fråga (inte särskilt troligt att de står där själva med måttbandet) och då tror jag många män 'rundar uppåt' lite.
Citera
2014-08-14, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av litewite
Är väl inget fel med att digga 18cm? Låter ganska idealt tycker jag, jag e själv omkring 16 och hade gärna haft en extra två centimeter för att kunna komma hela vägen in från vissa positioner.

Tror nog inte det är någon fara, då en genomsnittlig vagina är 8-10 cm djup.
Citera
2014-08-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliaFleur
Tror nog inte det är någon fara, då en genomsnittlig vagina är 8-10 cm djup.

om din fitta aldrig är blöt så stämmer det. men jag tror knappast djupet på fittan icke blöt som gäller. för man har faktiskt sex bara när tjejen är blöt upphetsad lilla du...
Citera
2014-08-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litewite

Sedan har jag skepsis att tjejer kan avgöra med någon säkerhet vilka storlekar deras sexpartners har haft, de måste i regel fråga (inte särskilt troligt att de står där själva med måttbandet) och då tror jag många män 'rundar uppåt' lite.

handlar inte om cm. utan ingen smart bra tjej svarar på sådan fråga. ingen bra tjej tänker bryr sig om sådant. samma som ingen bra kille tänker väljer tjej efter hennes fitta. eller bröst med för dendel. inte för bröst på något sätt kan jämnföras med detta ämne.....
Citera
2014-08-14, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
om din fitta aldrig är blöt så stämmer det. men jag tror knappast djupet på fittan icke blöt som gäller. för man har faktiskt sex bara när tjejen är blöt upphetsad lilla du...

Lilla dua mig inte, tack.

Vaginor är anpassningsbara och töjbara som du kanske vet. Rent teoretiskt kan en kvinna "ta emot" över 50 cm utan att dö, bevisligen. Och den blir en aning djupare vid upphetsning, men antagligen inte många centimeter. 16 cm är ganska stort för en kuk, skulle tro att den kommer åt det mesta av djupet som finns tillgängligt, hos de flesta kvinnor.
Citera
2014-08-14, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
handlar inte om cm. utan ingen smart bra tjej svarar på sådan fråga. ingen bra tjej tänker bryr sig om sådant. samma som ingen bra kille tänker väljer tjej efter hennes fitta. eller bröst med för dendel. inte för bröst på något sätt kan jämnföras med detta ämne.....

Där har du däremot rätt.
Citera
2014-08-14, 14:06
Medlem
16 cm lång 14 cm omkrets vid stånd, är den stor då?
Citera
2014-08-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaj-Thorvald
16 cm lång 14 cm omkrets vid stånd, är den stor då?

Nej, har själv nästan samma mått (15,8x14,4 för att vara exakt) och det är inget någon av tjejerna som jag har varit med har blivit direkt överraskade över att se.
Det enda positiva med denna kuk är att det knappt behövs något förspel, det är dock mindre kul några minuter in i samlaget när tjejen är våtare, då är friktionen mer eller mindre 0 och det är vid denna punkten som man förstår varför majoriteten kvinnor föredrar stora kukar.

Är det f.ö bara jag som börjar tro att dom studier som har utförts inte är ett dugg representativa när det kommer till medelstorleken?
Efter allt för mycket läsande på diverse forum, prat med erfarna kvinnor och kikande på diverse kontaktsidor så har iaf jag fått intrycket av att dom flesta snarare ligger runt 16-20x13-16 och inte 14-15x10-13 som dom få studier som finns har visat.
Hur som, livet känns verkligen värdelöst när man besitter en liten medelkuk och är väldigt sexuell av sig, det är nästan så att man önskar att man hade fötts som kvinna istället.
Mer och starkare orgasmer och man behöver inte skämmas när man drar ned byxorna.
Senast redigerad av James88 2014-08-14 kl. 16:42.
Citera
2014-08-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovebbc
Enligt en Tysk undersökning så föredrar kvinnor en penis på minst 18cm.

Ungefär samma resultat som dom flesta polls på kvinnoberikade forum där dom tillfrågas vilken storlek dom föredrar.
Kommer ihåg 1 på Familjeliv där över 900 hade svarat och det var endast 30% som föredrog en penis under 18 cm.
Citera
2014-08-14, 17:00
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Ungefär samma resultat som dom flesta polls på kvinnoberikade forum där dom tillfrågas vilken storlek dom föredrar.
Kommer ihåg 1 på Familjeliv där över 900 hade svarat och det var endast 30% som föredrog en penis under 18 cm.

Man undrar ju varför fittorna är så mkt större än medelkuken är stor...
Citera
2014-08-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Man undrar ju varför fittorna är så mkt större än medelkuken är stor...

Mjo, men sen är frågan hur pålitliga studierna som har utförts faktiskt är när det kommer till medelstorleken.
Om jag inte missminner mig så har dom deltagande fått mäta sig själva i majoriteten av dom, vilket gör dom mindre pålitliga.
Jag är övertygad om att det finns mer som besitter en kuk över 15x13 än under.
Stämmer dom dock så har moder natur sannerligen misslyckats katastrofalt, då majoriteten kvinnor inte föredrar den kukstorlek som majoriteten män besitter.
Citera
2014-08-14, 21:18
Medlem
horvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Stämmer dom dock så har moder natur sannerligen misslyckats katastrofalt

Moder natur har inte misslyckats. Syftet med en kuk är att man ska kunna befrukta honor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in