Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-31, 18:43
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
alltså, kan ni gå med piltangenterna och samtidigt trycka en hotkey utan att lagga?

jag laggar ju konstant om man trycker ner en pil å spammar en hotkey.. men enligt min polare så gör han inte det, jag har fan gjort de i alla år...?? eller äre bara jag

Om jag försöker att gå, vi säger åt höger, så håller jag inne pilen. Om jag då trycker t.ex F2
så stannar gubben. Den fortsätter alltså inte efter att den kastat spellen utan jag spammar:

-->,-->,-->,-->,F2,-->,-->,-->,-->,F2,-->,-->,-->,--> om jag ska gå och kasta spells samtidigt.
Citera
2014-01-31, 19:33
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Om jag försöker att gå, vi säger åt höger, så håller jag inne pilen. Om jag då trycker t.ex F2
så stannar gubben. Den fortsätter alltså inte efter att den kastat spellen utan jag spammar:

-->,-->,-->,-->,F2,-->,-->,-->,-->,F2,-->,-->,-->,--> om jag ska gå och kasta spells samtidigt.

ja precis, exakt så jag också får göra. vilket är ren skit egentligen! har insett de nu fyfan va jobbigt de är att behöva spamma pilen åt sidan hela jävla tiden >.<
Citera
2014-01-31, 20:12
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
ja precis, exakt så jag också får göra. vilket är ren skit egentligen! har insett de nu fyfan va jobbigt de är att behöva spamma pilen åt sidan hela jävla tiden >.<

Säkert skitjobbigt när man bottar?

Nej men jag tycker inte Tibia ska vara för high-tech heller. Och de gånger jag kastar spells
medan jag går är i stort sett i fights och då blir det mer; höger, ner, vänster, upp osv. Då
spelar det inte så stor roll ändå.

Detta kanske går att komma runt om man har en superdator som kan hantera fler knapptryck
på samma gång. Jag vet faktiskt inte vart begränsningen ligger.

__________________________________________________ ___________________________

Är det förresten någon som skulle kunna estimera vad en blocker vill ha för att i stort sett bara
vara med?

Det jag tänkt är att be någon i guilden bli med på någon hunt. Jag är ca lvl 30 RP och det borde
väl finnas någon typ av monster där jag får bra XP och deras armor gör att de knappt tar skada
alls? Då är det ju bara deras tid som går åt.

Jag förstår att det kan vara skitsvårt att gissa sig till, men om någon gjort liknande förut så kanske
ni har ett hum om vad det kan kosta och framförallt; Vad ska jag ta, och vart?

Tackar!
Senast redigerad av m0nkee 2014-01-31 kl. 20:16.
Citera
2014-01-31, 20:57
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Säkert skitjobbigt när man bottar?

Nej men jag tycker inte Tibia ska vara för high-tech heller. Och de gånger jag kastar spells
medan jag går är i stort sett i fights och då blir det mer; höger, ner, vänster, upp osv. Då
spelar det inte så stor roll ändå.

Detta kanske går att komma runt om man har en superdator som kan hantera fler knapptryck
på samma gång. Jag vet faktiskt inte vart begränsningen ligger.

Tackar!

kör faktiskt manuellt ibland å då stör de mig bara att gubben verkligen hackar till när jag råkar trycka på f2 samtidigt som jag går åt sidan.. de verkligen hackar då så frustrerande! därför jag föredrar min EK som bara står stilla å köttar haha
Citera
2014-02-01, 12:23
Medlem
Någon som spelar på Refugia? Börjar bli lite ensamt att inte ha någon att snacka med här haha
Citera
2014-02-01, 16:48
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniis
Någon som spelar på Refugia? Börjar bli lite ensamt att inte ha någon att snacka med här haha

Tror det finns någon här i tråden som lirar Refugia, kommer inte ihåg vad användaren heter dock.

Fick inget svar på min fråga jag ställde för några dagar sedan här i tråden, så provar igen. Någon som vet på ett ungefär vad Albino Plate kostar? En skrev här att på hans server var den värd 3,5kk. Hur ser värdet ut på era världar?
Citera
2014-02-01, 16:54
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Tror det finns någon här i tråden som lirar Refugia, kommer inte ihåg vad användaren heter dock.

Fick inget svar på min fråga jag ställde för några dagar sedan här i tråden, så provar igen. Någon som vet på ett ungefär vad Albino Plate kostar? En skrev här att på hans server var den värd 3,5kk. Hur ser värdet ut på era världar?
Frågan är, varför i helvete vill folk ha den? Ful & Dålig, även om den vore über rare så skulle jag inte ens betala 10k för den
Citera
2014-02-01, 16:55
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Frågan är, varför i helvete vill folk ha den? Ful & Dålig, även om den vore über rare så skulle jag inte ens betala 10k för den

Håller helt och hållet med dig, därför jag vill bli av med den.
Citera
2014-02-01, 17:04
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans

Vad fan är en albino plate?
Citera
2014-02-01, 17:10
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Vad fan är en albino plate?

En sån här: http://tibia.wikia.com/wiki/Albino_Plate
Citera
2014-02-01, 22:29
Medlem
chullans avatar
Citat:
En sån här: http://tibia.wikia.com/wiki/Albino_Plate
Den är ju helt värdelös. Rare item eller?
Citera
2014-02-01, 22:52
Medlem
Treants avatar
Fan, är galet sugen på att lira Tibia just nu. Någon som känner för att börja lira på en privat server? Gärna en nystartad också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in