Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-14, 22:04
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, jo, hade jag inte bott med tjejen så hade jag haft alarm... ;(
Citera
2013-12-15, 04:39
Medlem
komplicerats avatar
Tänkte börja spela Tibia igen på Aurora där jag redan har en paladin med lite skills, om någon vill prata lite så kontakta Krypskytten Ernst Lär logga in imorgon eventuellt idag beroende på när jag får min speltid!
Citera
2013-12-15, 15:51
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komplicerat
Tänkte börja spela Tibia igen på Aurora där jag redan har en paladin med lite skills, om någon vill prata lite så kontakta Krypskytten Ernst Lär logga in imorgon eventuellt idag beroende på när jag får min speltid!

Påminner om när man hängde på fritidsgården efter skolan för över 10 år sen, då fick man skriva upp sig på "datatid" för att få spela tibia ^^ härliga tider
Citera
2013-12-16, 14:25
Medlem
Tänkte worldtrada lite ifrån Aurora till Aurea. Hur ska jag gå tillväga? Googlade tibia world trade, är den första länken säker?
Citera
2013-12-16, 14:38
Medlem
Abstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Tänkte worldtrada lite ifrån Aurora till Aurea. Hur ska jag gå tillväga? Googlade tibia world trade, är den första länken säker?

Du kan inte tradea från Aurora.
Citera
2013-12-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstar
Du kan inte tradea från Aurora.

Det är klart jag kan, jag kan worldtrada mina items och cash med hjälp utav en extern källa. Vilken denna är försöker jag fortfarande att ta reda på.
Citera
2013-12-16, 14:58
Medlem
Citat:
Det är klart jag kan, jag kan worldtrada mina items och cash med hjälp utav en extern källa. Vilken denna är försöker jag fortfarande att ta reda på.
Kolla xeno och ibots forum, finns många som sysslar med WT-service!
Citera
2013-12-16, 15:06
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Hur mycket rör det sig om? Har lite på Aurea.
Citera
2013-12-16, 15:06
Medlem
OnePaths avatar
Jag har spelat Tibia förut och jag ångrar den tiden jag har spenderat på den. Många timmar som har gått upp i luften.

Jag råder er att inte spela detta spelet då det är bland annat beroende framkallande och bara tidsfördriv. Och när du väl har slutat spela detta spel så märker du att din omvärld har inte stått lika still som du har vid din "tibia character"
Citera
2013-12-16, 15:10
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePath
Jag har spelat Tibia förut och jag ångrar den tiden jag har spenderat på den. Många timmar som har gått upp i luften.

Jag råder er att inte spela detta spelet då det är bland annat beroende framkallande och bara tidsfördriv. Och när du väl har slutat spela detta spel så märker du att din omvärld har inte stått lika still som du har vid din "tibia character"
Haha ja, för det är inte samma sak med alla RPG/MMORPG spel.. eller spel överhuvud taget.
Citera
2013-12-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Hur mycket rör det sig om? Har lite på Aurea.

Hmm, har ett par soft boots och lite annat skit. Har du soft boots på Aurea? Annars ligger det nog runt 500k om jag säljer soft bootsen.
Citera
2013-12-16, 15:18
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Hmm, har ett par soft boots och lite annat skit. Har du soft boots på Aurea? Annars ligger det nog runt 500k om jag säljer soft bootsen.
Kan dra in & titta snart, tror det snarare är runt 200k jag har där dock! men bättre än inget, right? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in