Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-27, 23:15
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
inv ringen kan nog hjälpa också när du ska upp

Smart! Men jag vet fortfarande inte vad som väntar.

Bonebeasts är ju immune mot invis så jag körde uteslutningsmetoden från wiki. Kan det vara Demon Skeletons, Crypt Shamblers och Ghosts som håller till där?

Och "inv ringen" var stealth ring, right?
Citera
2014-02-27, 23:25
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee

Bonebeasts är ju immune mot invis så jag körde uteslutningsmetoden från wiki. Kan det vara Demon Skeletons, Crypt Shamblers och Ghosts som håller till där?

precis, dom monstrena finns där, samt 1 gs.. dock e den south från "trappan", sen har ja för mig de ska finnas nåra water elementals men dom är nära kanterna/vattnet.

oja, stealth syftade ja på
Citera
2014-02-27, 23:51
Medlem
Sheddans avatar
Citat:

det är la 4 bonebeasts, 6 ds och 4 ghouls direkt när man kmr upp trappan, ta ba stealth ring så äre ez pez
Citera
2014-02-28, 19:23
Medlem
yantras avatar
jaha detta år är ju 10 års jubileum för mig så får väl fira det med att spela lite mer.
lirar för tillfället på 3 gubbar en 113 ek, 110 ms och en 70 rp. har en 33 drulle också som jag ska ta tag i
Citera
2014-02-28, 20:57
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yantra
jaha detta år är ju 10 års jubileum för mig så får väl fira det med att spela lite mer.
lirar för tillfället på 3 gubbar en 113 ek, 110 ms och en 70 rp. har en 33 drulle också som jag ska ta tag i

vad är frågan?
Citera
2014-02-28, 22:11
Medlem
Deathwanderers avatar
han ville bara dela med sig!

vilken server kör du på då ;d
Citera
2014-02-28, 22:27
Medlem
umpatas avatar
Citat:
Jag är inte så känd med FACC-ställena längre men om du går ut precis norr om Thais så har
du det lilla lilla huset på vänstersidan. Tror skylten säger "Ancient Temple" eller liknande.

Där nere har du massa Orcer. Mintwallin ligger där också men det kan dock vara lite hårt ännu.

Amazon camp kanske?

Se: http://tibia.wikia.com/wiki/Paladin%27s_Hunt

Tackar! Letade faktiskt efter tidigare men jag sprang rakt upp nästan

Vad dött spelet har blivit, Men har ju knappt lirat sen 7.1.
Citera
2014-03-01, 12:28
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umpata
Tackar!

Inga problem! Bara kul att kunna hjälpa.

Tbh visste jag det inte själv förrän någon dag tillbaks när jag letade efter mintwallin.
Längesen jag var där.
Citera
2014-03-01, 13:43
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umpata
Tackar! Letade faktiskt efter tidigare men jag sprang rakt upp nästan

Vad dött spelet har blivit, Men har ju knappt lirat sen 7.1.

e du på nån av dom där 2x servrarna så ere fullt, annars rätt dött xD

funderar på göra nytt acc o testa dra upp en char o se hur långt de går innan man blir deleted x)
förutom, 2x, nonpvp o hardcorepvp, tips på nån "bra bot server"? eller om ni e nåra st på samma så kan ja göra en där bara för skoj!!

brukar störa mig på när alla frågar vart alla spelar, men nu va ju inte frågan riktigt densamma! typ iaf
Citera
2014-03-01, 14:21
Medlem
Har manuellat detta spel sen 8.4.. Klarar inte av att matcha alla botters längre, drar jag 100 levels under en viss tid drar dom 250 levels. Odödliga är dom också med Haste och massa andra inställningar i sitt förbannade bott.
Citera
2014-03-01, 14:28
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karambo
Har manuellat detta spel sen 8.4.. Klarar inte av att matcha alla botters längre, drar jag 100 levels under en viss tid drar dom 250 levels. Odödliga är dom också med Haste och massa andra inställningar i sitt förbannade bott.
låter mer som att du är sämst. odödlig för de har haste? okej... måste vara svårt att spela tibia utan händer.
Citera
2014-03-01, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
låter mer som att du är sämst. odödlig för de har haste? okej... måste vara svårt att spela tibia utan händer.

Med inlägget menade jag att det var tråkigt eftersom att alla som bottar drar sjuka levels och använder instant heal och massa andra skit på bot. Sånna som dig var tråkiga att möta på tibia, kaxiga små 16 åringar som kör med bott och tror dom är världsbäst. Charlover much?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in