2014-01-30, 01:02
Medlem
Otroligs avatar
Den enda av de kvarvarande jag kan tänka mig skulle roffa åt sig alla pengar själv är nog Jeppe. Kan inte se någon av de övriga göra det faktiskt, allra minst Niklas.
Citera
2014-01-30, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjabeka
Smart tänkt, delvis rätt!

Läs på egen risk.

Aha, ljug lagom.
Citera
2014-01-30, 01:12
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Niklas har alltid varit mycket rak och ärlig och sagt vad han tyckt och tänkt. Exempelvis när Aina och AK var kvar båda två sa han rakt ut att han skulle välja AK och gav därmed Aina en chans att hitta en annan.
Sedan tvivlar jag faktiskt på att någon människa därinne skulle ta pengarna själv istället för att dela dem med sin partner, det skulle leda till ett jävla krig.

Vad baserar du dina tankar på?

Du har bra poänger och jag menar att du kan ha rätt. Men, han har alltid handlat egoistiskt och en aning lurigt. Alltså, det är bra egenskaper men exempelvis valde han AK direkt efter att Aina hade avstått 50kkr för att byta partner till Sebastian. Det måste ju ligga och gnaga i bakhuvudet på Aina att hennes lojalitet inte var värd mer.
Slutligen så blir det ju gissningar och han kanske inte vet själv ens. Niklas var min favorit, jag tyckte han spelade snyggast. Särskilt deckarveckan som han skötte snyggt men som kom tillbaka och bet honom i röven så att han fick två öppna fiender. Dåligt skött av produktionen tycker jag men Niklas skötte det snyggt. Han har också haft en bra still. Man har inte sett honom i många skrikiga bråk och jobbiga situationer liknande de Jeppe, Samir och Emelie satt sig i.

Trots detta är jag inte säker på att han inte skulle ta allt själv. Men jag har såklart inte mer på fötterna än någon annan här.

Nu tycker jag ändå att Aina gjorde rätt val. Thobias är mer populär och det kommer gynna henne i en finalsituation.
Citera
2014-01-30, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Har inga av deltagarna något bättre ordförråd än att dom måste slänga sig med "röra om i grytan" hela jävla tiden, blir så jävla lack
Verkar som att det kommer hettas till rejält i sista veckan.

"röra om i grytan" och "hugga i ryggen" nämns minst några gånger per avsnitt. Ordvalen verkar vara överflödiga...
Citera
2014-01-30, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Aha, ljug lagom.

Rädd att jag har rätt och du nu spoilat allt för dig själv, för att du valde att läsa?
Senast redigerad av Sjabeka 2014-01-30 kl. 01:18. Anledning: Felstavning
Citera
2014-01-30, 01:17
Medlem
flugbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Har inga av deltagarna något bättre ordförråd än att dom måste slänga sig med "röra om i grytan" hela jävla tiden, blir så jävla lack
Verkar som att det kommer hettas till rejält i sista veckan.
Håller med. Riktigt jävla jobbigt uttryck. Redan efter tredje gången någon sa det så började jag störa mig på det. Det är ju ingen stor grej egentligen, men jag kan inte låta bli att bli provocerad så fort det börjar "röras om lite i grytan". Nej, fy.
Citera
2014-01-30, 01:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
http://www.tv3.se/blog/aina/niklas

Aina förklarar varför hon valde Niklas. Efter att ha läst det kom jag ganska snabbt på att alla verkar ha glömt att Niklas dagen efter att Aina valde honom framför en annan partner och 50 lax sa till henne att han skulle välja AK.

Nej, det är nog ingen som glömt det. MEN Niclas var ärlig och sa rakt ut att han skulle välja A-K. Det kunde även Aina ha gjort. Nu hade hon lovat Niclas att välja honom, för att sedan slå kniven i ryggen under parceremonin. Otroligt osnyggt. Hoppas hon blir utan pengar.
Citera
2014-01-30, 01:34
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Enligt andra kommer inte paren att splittras under finalveckan så den kombinationen känns inte så trolig?

Om du kollar på trailern "Säkra en plats i finalen, men till ett högt pris" Är garanterat som i andra Paradise att man kan offra sin partner för en plats i finalen.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Fan vad sur jag blir på att man avslöjar vem som vinner här utan spoiler alert! Ska aldrig mer läsa en Flashbacktråd om ett sånt här program.
Citera
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjabeka
Rädd att jag har rätt och du nu spoilat allt för dig själv, för att du valde att läsa?
Det jobba är ju dock att det är ett par som vinner.. jeppe och aina är ej ett par!!
Citera
2014-01-30, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Fan vad sur jag blir på att man avslöjar vem som vinner här utan spoiler alert! Ska aldrig mer läsa en Flashbacktråd om ett sånt här program.

Samtliga deltagare har ryktats om att dom vinner, finns ingen substans i något, och om det gör det är det svårt för oss att veta och lätt att skratta bort som nonsens. Jag struntar fullständigt i vilka folk tror sig veta vinner, det får vi se på onsdag.
Citera
2014-01-30, 01:37
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Nej det är dålig stil, kan dock tillägga att alla som spoilat "vinnaren" har haft fel. Spekulerades redan efter första veckan vem som skulle kamma hem storvinsten, och här är vi nu i finalveckan d.v.s tidigare uttalanden som gjorts har varit fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in