2014-01-30, 01:44
Medlem
flugbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Fan vad sur jag blir på att man avslöjar vem som vinner här utan spoiler alert! Ska aldrig mer läsa en Flashbacktråd om ett sånt här program.

Enligt Aina (antingen skrev hon det på sin ask eller så sa hon det i podden med Thobias) har alla deltagare skrivit under ett kontrakt att inte avslöja något innan det sänts på tv och absolut inte avslöja vinnarna. Gör man det får man betala 200 000kr och pengarna man vunnit sätts inte in på ens konto förrän efter att finalen har sänts på tv.

Jag tror inte chansen att någon av deltagarna skulle avslöja något är särskilt stor.
Citera
2014-01-30, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Fan vad sur jag blir på att man avslöjar vem som vinner här utan spoiler alert! Ska aldrig mer läsa en Flashbacktråd om ett sånt här program.
Ingen fara, i början av programmet var det endel som sa att Jesper Fröjd och "Samantha" (Samantha var en joker som skulle komma in i avsnitt 6 tydligen) som vann alltihop. Där ser man hur bra flashback spoilarna fungerar

Dåligt val av Aina. Nästa vecka ser det ut att bli livat iallafall!
Citera
2014-01-30, 02:04
Medlem
http://www.tv3play.se/play/351663

Det här är alltså två vuxna människor (ena är 29 år gammal) som efter att ha slagit ihop båda sina huvuden och diskuterat i några minuter äntligen lyckades dra en slutsats om när den grekiska antiken var...... På 1100-talet tydligen. Jag blir mörkrädd.
Citera
2014-01-30, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Så ett par som blir mördade och åker ut. Kommer tillbaka, starkare än nånsin och får en fribiljett till finalen. Produktionen lägger in en bög (som säger att han är bisexuell) som nästlar in sig hos alla tjejer.
Jävulska skit säsong..
en riktigt jävla sunkig säsong är vad det har varit, tur att man inte bidragit men några pengar till tv6 då jag uteslutande kollar på swefilmer.se

Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Samtliga deltagare har ryktats om att dom vinner, finns ingen substans i något, och om det gör det är det svårt för oss att veta och lätt att skratta bort som nonsens. Jag struntar fullständigt i vilka folk tror sig veta vinner, det får vi se på onsdag.
TACK!! exakt så resonerar jag också.
jag tror varenda deltagare tagits upp som vinnare

nu hoppas jag samir och/eller anja vinner, dom två som har spelat spelet renast och schysstast.
hoppas det inte bli nån jävla tvist så typ emelie eller mia halkar in på ett bananskal och vinner, får lite spya i munnen bara av att tänka på det.
ultrabögen tobias ska inte heller vinna, äckligt missfoster.
Citera
2014-01-30, 03:47
Medlem
Joppe är Tjock Och Ful.
Citera
2014-01-30, 04:40
Medlem
Det roligaste hade ju varit om Jeppe snuvat Paow på vinstpengarna, för dramans skull. Det hade han också garanterat gjort i en situation, eftersom han inte har starka känslor för Paow och dessutom vill "vinna". Det händer dock inte, eftersom de var ett par i några veckor efter PH. Det hade de aldrig varit om han gjort så.

Samir och Anja har ju ingen kontakt längre heller så vitt jag vet. Dock tror jag inte att de någonsin hade snuvat varandra på vinstpengarna.

Thobas och Aina känns som de mest troliga vinnarna just pga att båda är "poppis" i huset. Utanför är nog ingen av dem jättepopulär dock, känns det som.
Citera
2014-01-30, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Äh. Det blir väl så att om ens "bästis" åker ut blir någon annan den man tyr sig till. Som när man fiskar, plockar man bort gammelgäddan står en annan gädda redo.

Det betyder inte att man är rubbad. Tycker det är ganska normalt att skaffa nya vänner när gamla försvinner. I den här akvariemiljön blir allt uppföstorat bara. Läs inte in så mycket i uttalandena.

Man ska inte ta allt som sägs i intervjuerna bokstavligt. Precis som man aldrig ska ta ditt snack mellan polarna bokstavligt alla gånger. Vi människor talar (nästan) aldrig bokstavligt.

Det betyder att man är rubbad, jo.

Sluta med dina fula pekpinnar, jag hatar Aina ännu mera nu.
Citera
2014-01-30, 08:22
Medlem
Usch vad trött jag blev över att Aina valde Thobias! Verkligen falskt gjort! Visst, hon blev väl sviken av Niklas när AK kom tillbaka, men å andra sidan kändes det som att hon borde ha förväntat sig det. Så jävla nära var dom väl inte varandra vid det tillfället?

Anyway. Blir spännande nästa vecka. Tror dock inte Paow & Jeppe kommer ta hem det. Gillade Jeppe i början men på senaste har han blivit så dryg och otrevlig Tror inte han är en gud i andras ögon som han verkar tro.
Citera
2014-01-30, 08:38
Medlem
merrilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Usch vad trött jag blev över att Aina valde Thobias! Verkligen falskt gjort! Visst, hon blev väl sviken av Niklas när AK kom tillbaka, men å andra sidan kändes det som att hon borde ha förväntat sig det. Så jävla nära var dom väl inte varandra vid det tillfället?

Anyway. Blir spännande nästa vecka. Tror dock inte Paow & Jeppe kommer ta hem det. Gillade Jeppe i början men på senaste har han blivit så dryg och otrevlig Tror inte han är en gud i andras ögon som han verkar tro.

Senast häromdagen basunerade ju Niklas ut "Jag går ut imorgon för jag kan inte lita på min partner", han har också flera gånger inte kunna svara rakt när hon frågat om hon kan lita på honom utan snarare vänt frågan med att fråga om han kan lite på henne - vilket jag tycker att hon visat hela tiden. Jag gillar Niklas, men hur korkad får man vara att vara så hal? Klart att Aina väljer Thobias då.
Citera
2014-01-30, 09:28
Medlem
Righteds avatar
Minderåriga fjortisar och homofober regerar i tråden!

Jag tror Aina gjorde ett bra val i Thobias. Thobias är mer populär än Niklas och Thobias känns även mer pålitlig. Det är möjligt att detta inte spelar någon roll i finalveckan. Men oavsett, jag ser inget positivt i att välja Niklas framför Thobias. Och nu pratar jag bara rent taktiskt. Niklas verkar vara en schysst snubbe och hade helt klart varit en värdig vinnare.
Citera
2014-01-30, 09:38
Medlem
Horrorgrams avatar
Fan vad jag hatar Aina, äckliga lilla jävla fanskap. Så jävla dålig stil att välja bort Niklas, alla gillar Niklas och han har ALDRIG åkt ut innan och spelat spelet så jävla bra. Vad har bögen gjort? Jo han har bögat runt hos alla tjejer och fått alla att gilla honom, han har inte ens varit med från första början! Det är så jävla orättvist.

Nu hoppas jag Samir och Anja vinner.
Citera
2014-01-30, 09:40
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Minderåriga fjortisar och homofober regerar i tråden!

Jag tror Aina gjorde ett bra val i Thobias. Thobias är mer populär än Niklas och Thobias känns även mer pålitlig. Det är möjligt att detta inte spelar någon roll i finalveckan. Men oavsett, jag ser inget positivt i att välja Niklas framför Thobias. Och nu pratar jag bara rent taktiskt. Niklas verkar vara en schysst snubbe och hade helt klart varit en värdig vinnare.

När det kommer till popularitet mellan Niklas och bögen så tror jag inte det skiljer jätte mycket. Niklas var jävligt omtyckt av alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in