Jag tycker att det är väldigt roligt att när programmet började trodde jag att Samir skulle vara den där lite osköna spännisen som går och leker allan ballan. Han verkade spela på sitt utseende, och det var jag redan från början tvungen att ge honom att det skulle var smart. Utnyttja sina tillgångar osv osv.
Sedan har han visat sig vara en av de absolut skönaste personerna därinne som man faktiskt inte alls vill ska åka ut. Blev ju faktiskt lite sur när han åkte, även om han då hade klantat sig - men de andra grabbarna hetsade ju på honom som fan att göra det där med Emelie.
I alla fall vart jag jätteglad när han kom tillbaka, han är en stor och bra del av showen! Hoppas att han vinner, han är i alla fall inte en falsk typ. Eller ah, han är ju med i spelet så lite falsk kanske, men inte jämfört med de flesta andra därinne.
Sedan mitten av programmet ungefär har jag börjat ogilla Tobbe mer och mer. Han känns som en riktig kappvändare. Lever på att klanka ner på den som är svag för tillfället och har klantat sig gentemot någon tjej och vinner deras förtroende. Visst tycker jag bättre om honom än vissa andra (Emelie t ex

) men ändå. Nu tycker jag att han inte förtjänar att vinna.