2014-01-22, 21:26
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Agree.

Newsflash: det finns inga ghetton i Sverige. Åk till Brasilien, Kongo eller Mexico om ni vill se riktiga ghetton. Att leva på socialbidrag, ha tak över huvudet, rent vatten, tillgång till mat, tillgång till bredband etcetera etcetera får Rosengård att framstå som Hollywood Hills i jämförelse med riktiga ghetton. Så jag spottar på alla som går runt och tror att de lever "thug life" i Sverige, klagar på hur "tuffa" deras livsvillkor är och säger "Manneeeeeen! Azzåååhh!" samtidigt som de umgås med pundare. Jävla drägg.

Agreed, men för att ge dig ett kort svar då detta är extremt OT.
Det handlar om norm och normalitet, att levnadsstandaren i en del svenska förorter är låg i förhållande till den svenska normen är ingen hemlighet. Men nä, jag tycker inte heller om glorifiering av att leva i ett "ghetto" skulle vara fräckt.
Men man växer ifrån det eller så stannar man kvar och misslyckas.

Nu tillbaka till PH.
Jag hatar Emelie, hon är en stor jävla idiot.
Hoppas hon ser hur hon framställs i programmet och ändrar sig.
Citera
2014-01-22, 21:30
Medlem
Icecold10s avatar
Citera
2014-01-22, 21:33
Medlem
Grankulas avatar
Alltså, är det någon som vet om PH har någon officiell låtlista ellrnått? har hört flera bra låtar som inte soundhound och shazaam kan hitta

spoiler /mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-01-24 kl. 14:56.
Citera
2014-01-22, 21:50
Medlem
Xshss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10

De som är klara för semin nu är de som har chans att gå till final. AK och Jesper lär vara med i röstningen om vinnaren.

Citera
2014-01-22, 21:54
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10

För övrigt ett bra avsnitt idag. Jag hoppas att Aina och Niklas tar hem hela spelet. Niklas är den enda som har varit i huset varje sekund sedan starten. Aina fick ju lämna en dag direkt, medan Mia och Anja kom in en dag senare. Resten har kommit in senare alternativt åkt och kommit in igen dvs i mina ögon lite mindre värdiga vinnare. Aina och Niklas är även två deltagare som inte har haft stadiga partners mer eller mindre varje vecka, till skillnad från Thobias/Mia, Jeppe/Paow och Samir/Anja. Att Joppe/Linnea skulle vinna ser jag som föga troligt.

Nu förutsätter jag iofs att paren kommer att vara intakta, men det hinner nog produktionen ändra på. Hoppas åtminstone ingen ny eller gammal deltagare kommer in i huset.
Citera
2014-01-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Många har skrivit att
vinner. Kan någon bekräfta? Och vem är isf den andra vinnaren?

Tobbe såklart. Därför dem kör den podden tsm.
Citera
2014-01-22, 22:06
Medlem
"Svärde", stackars Paow. Kan inte ens tala korrekt svenska.
Citera
2014-01-22, 22:07
Medlem
PolisenGrisens avatar
"Prästar svärde"
Citera
Medlem
PlanetCaravans avatar
Råkade se några sekunder av det. Såg nån jävla stekare med tofs i håret stå och läsa stockholmska från ett papper. Mådde så jävla illa att jag var tvungen att stänga av och gå tillbaka till verkligheten!
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
"Svärde", stackars Paow. Kan inte ens tala korrekt svenska.

Skräll. Hon framstår ju inte som den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2014-01-22, 22:09
Medlem
Paow ser ut som en hora i den smutsigaste gränden i Berlin. Helt sjukt hur ful hon är.
Citera
2014-01-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Skräll. Hon framstår ju inte som den skarpaste kniven i lådan.
Nej, jag är inte förvånad, men att hon skulle tala sämre än min 5-åriga kusin visste jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in