2014-01-27, 00:01
  #28825
Medlem
Sokans avatar
Har nyligen börjat lira fut igen, men fut clienten på datorn strular..

Den dör vid 20% av sökningar och 50% av sökningarna tar 20 sek helt omöjligt att tradea.
Jag har gått över till ps4 och undrar om fler har problem med fut på datorn!
Citera
2014-01-27, 03:19
  #28826
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Har nyligen börjat lira fut igen, men fut clienten på datorn strular..

Den dör vid 20% av sökningar och 50% av sökningarna tar 20 sek helt omöjligt att tradea.
Jag har gått över till ps4 och undrar om fler har problem med fut på datorn!

Ja, testade att trade'a en del via datorn nu ikväll också och jag har exakt samma problem som dig. Har även problem med sökningen på PS3 ibland...
Citera
2014-01-27, 03:47
  #28827
Medlem
max02s avatar
Leandro Paredes - Vilken spelare! Gick från brons (http://www.futhead.com/fifa/players/10526/) till silver (http://www.futhead.com/fifa/players/12812/) på FIFA 13. Fick bland annat upp till 88 skruv, 92 skottkraft och 83 kortpassningar på det silver kortet. På detta FIFA är han guldspelare och statsen som sticker ut är 83 långpassningar, 85 långskott, 82 skottkraft, 86 smidighet och så har han 79 pace också, men framför allt 4 i wf och 4* skills. Har honom som CAM i mitt argentinska non rare lag och killen är riktigt grym, sjuka distansskott. 180 cm lång och bra styrka för att vara CAM med. En spelare jag verkligen kan rekommendera! Gjorde nyss hattrick för mig i kvällens sista match ska tilläggas.
Citera
2014-01-27, 04:58
  #28828
Medlem
Godmorgon alla!

känns som om de va ett tag sen jag gjorde ett inlägg här. O de första jag ska göra är att be om hjälp.
Fick ett litet psykbryt igår, efter att det gick rätt åt pipsvängen i en 3, 4 matcher. Sålde av dom flesta av mina spelare i klubben plus lite broskbildningar i knogarna. Får mig nog en utskällning av frun nu på morgonen då hon kommer att undra vad soffbordet gjort mig. Hur som så la jag ut spelarna för 150 o jag fick ihop ca 1,5 mille. Nu så vill jag ha hjälp av lagbyggarna.

Vill antingen ha ett lag med Ibra eller Sif Lewan. Eller om någon lyckas få ihop ett roligt lag med båda i det.
Budget 1,5miljoner
4 backslinje
2 anfallare
konsol ps4
Ibra och Robben har jag kvar i klubben.

Ska snart köra hem från jobbet o sova i några timmar o ser fram emot att vakna o gå in här o gå igenom alka förslag.
Så tack på förhand.
Citera
2014-01-27, 07:24
  #28829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Vilket lag hade ni valt?
1. http://www.futhead.com/14/squads/5834540/
2. http://www.futhead.com/14/squads/5834655/
numero dos
Citera
2014-01-27, 07:31
  #28830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Godmorgon alla!

känns som om de va ett tag sen jag gjorde ett inlägg här. O de första jag ska göra är att be om hjälp.
Fick ett litet psykbryt igår, efter att det gick rätt åt pipsvängen i en 3, 4 matcher. Sålde av dom flesta av mina spelare i klubben plus lite broskbildningar i knogarna. Får mig nog en utskällning av frun nu på morgonen då hon kommer att undra vad soffbordet gjort mig. Hur som så la jag ut spelarna för 150 o jag fick ihop ca 1,5 mille. Nu så vill jag ha hjälp av lagbyggarna.

Vill antingen ha ett lag med Ibra eller Sif Lewan. Eller om någon lyckas få ihop ett roligt lag med båda i det.
Budget 1,5miljoner
4 backslinje
2 anfallare
konsol ps4
Ibra och Robben har jag kvar i klubben.

Ska snart köra hem från jobbet o sova i några timmar o ser fram emot att vakna o gå in här o gå igenom alka förslag.
Så tack på förhand.

http://www.futhead.com/14/squads/5841781/ så går ju göra om man vill få ihop det enkelt..inte provat 442 på 14 dock...

EDIT: http://www.futhead.com/14/squads/5841847/ så går med om du vill ha 4411
__________________
Senast redigerad av m4staSWE 2014-01-27 kl. 07:37.
Citera
2014-01-27, 08:04
  #28831
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
http://www.futhead.com/14/squads/5841781/ så går ju göra om man vill få ihop det enkelt..inte provat 442 på 14 dock...

EDIT: http://www.futhead.com/14/squads/5841847/ så går med om du vill ha 4411
Lite för dyra va?
Citera
2014-01-27, 08:11
  #28832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Lite för dyra va?

nä skrev ju 1,5m exklusive Ibra och Robben
Citera
2014-01-27, 08:32
  #28833
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/5828815/

Elia är helt klart vassare än Assaidi.

Willian är ganska skön och värd att testas.
Lite dyrt för min del. Är ingen tät kille i år precis.

Har förövrigt rätt svårt med 433, men vill gärna spela den. Blir så lite offensivt med 1 anfallare.
Citera
2014-01-27, 09:04
  #28834
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
nä skrev ju 1,5m exklusive Ibra och Robben
Jaha, ursäkta mig
Citera
2014-01-27, 09:31
  #28835
Medlem
Skittjacks avatar
Är det många som tradar IF Adam Johnson ännu? Han säljer bra. Köpte på mig 30 stycken till.
Citera
2014-01-27, 10:32
  #28836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Är det många som tradar IF Adam Johnson ännu? Han säljer bra. Köpte på mig 30 stycken till.

på xbox lr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in