2014-01-20, 19:35
  #27625
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eken10Larsson
Någon som kan slänga ihop en riktigt "svettig" hybrid till mig!?
Gärna innehållandes Ibarbo eller Eder eller varför inte båda (om det ens är möjligt??)
Budget:15-20k
Krav: 4-backslinje

http://www.futhead.com/14/squads/5511234/
Citera
2014-01-20, 19:36
  #27626
Medlem
htsolna08s avatar
https://pbs.twimg.com/media/BecYThACIAAK71n.jpg:large

bästa packet jag sett..
Citera
2014-01-20, 19:39
  #27627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
https://pbs.twimg.com/media/BecYThACIAAK71n.jpg:large

bästa packet jag sett..

Fy fan vad vidrigt.
Citera
2014-01-20, 19:42
  #27628
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Assaidi blir alltså ikappsprungen av folk när han är rättvänd och springer för livet. Möjligtvis kanske dom når lite av honom och sinkar hans hastighet på så sätt, för någon styrka lär han väl inte ha.

46 i strentgh har han. Det är nog vinden som slöar ner honom.
Citera
2014-01-20, 19:44
  #27629
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
46 i strentgh har han. Det är nog vinden som slöar ner honom.
Haha, klart det är vinden då.
Citera
2014-01-20, 19:50
  #27630
Medlem
Kaka in form för 55000 drygt är värt varenda öre.. sjukt härlig!
Citera
2014-01-20, 19:54
  #27631
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undertaker91
Kaka in form för 55000 drygt är värt varenda öre.. sjukt härlig!

Hernanes klart bättre och 54 k billigare
Citera
2014-01-20, 20:01
  #27632
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Hernanes klart bättre och 54 k billigare
Inte testat Kaka visserligen, men Hernanes är riktigt fin.
Citera
2014-01-20, 20:02
  #27633
Medlem
ravjunks avatar
Hur kan jag bygga vidare detta? Eller ska jag byta till alt2. Har snart 700k över till förbättring.

Nu:

http://www.futhead.com/14/squads/5512722/

Hur är 4-4-2 att spela?


Förslag:

http://www.futhead.com/14/squads/5512984/
Citera
2014-01-20, 20:03
  #27634
Medlem
SHIT! ser att SIF benatia går för 85-90k. Köpte honom för 59k just innan TOTY.

Tror ni han går upp något mer i pris eller är det dags att sälja?
Citera
2014-01-20, 20:04
  #27635
Medlem
grebirfs avatar
Har lirat med Neuer och Lahm TOTY nu i ett tiotal matcher, Lahm är ett ånglok som går fram och tillbaka utan att bli stoppad med sagolika genomskärare och inlägg.. Helt underbar!
Neuer är jag dock lite besviken på.. Var ett monster i första matchen vilket han borde vara för den summan, i efterhand vart han mer och mer mänsklig tyvärr..

Vart dock lite fundersam när jag torskade 4 raka matcher med ena laget med dessa TOTY spelare och sen lirade med mitt Ligue portugiese lag och vann 7 raka.. Kaoz
Citera
2014-01-20, 20:07
  #27636
Medlem
nitinitis avatar
Behöver lite hjälp grabbar. La ut en spelare för lite billigt utropspris men ett högt buy now. Ingen kommer köpa honom för buy now priset, men han kommer nog biddas hem. Om en kompis lägger ett affärsbud så kommer vi inte förlora något på det eller hur?

Vill alltså att kompisen ska ta honom så jag sen kan ta tillbaka honom.

Jag vill alltså inte sälja spelaren nu då jag vet att han kommer gå upp i pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in