Någon som kan slänga ihop en riktigt "svettig" hybrid till mig!?
Gärna innehållandes Ibarbo eller Eder eller varför inte båda (om det ens är möjligt??)
Budget:15-20k
Krav: 4-backslinje
Assaidi blir alltså ikappsprungen av folk när han är rättvänd och springer för livet. Möjligtvis kanske dom når lite av honom och sinkar hans hastighet på så sätt, för någon styrka lär han väl inte ha.
46 i strentgh har han. Det är nog vinden som slöar ner honom.
Har lirat med Neuer och Lahm TOTY nu i ett tiotal matcher, Lahm är ett ånglok som går fram och tillbaka utan att bli stoppad med sagolika genomskärare och inlägg.. Helt underbar!
Neuer är jag dock lite besviken på.. Var ett monster i första matchen vilket han borde vara för den summan, i efterhand vart han mer och mer mänsklig tyvärr..
Vart dock lite fundersam när jag torskade 4 raka matcher med ena laget med dessa TOTY spelare och sen lirade med mitt Ligue portugiese lag och vann 7 raka.. Kaoz
Behöver lite hjälp grabbar. La ut en spelare för lite billigt utropspris men ett högt buy now. Ingen kommer köpa honom för buy now priset, men han kommer nog biddas hem. Om en kompis lägger ett affärsbud så kommer vi inte förlora något på det eller hur?
Vill alltså att kompisen ska ta honom så jag sen kan ta tillbaka honom.
Jag vill alltså inte sälja spelaren nu då jag vet att han kommer gå upp i pris.