funderade lite på att göra det(PS) men priserna har ju redan åkt upp... fanns för 11k häromdagen max...nu ligger de upp mot 15..vete fan hur mycket man kan få ut
va ger du för dina IF Johnson? Drog hem en för 10,5
Drog hem alla jag hittade med BIN under 12k. La ut för 18k och de går ändå åt, verkar inte spela nån roll om man lägger ut för 15 eller 18 så länge man får fyllt en rad iaf.
Drog hem alla jag hittade med BIN under 12k. La ut för 18k och de går ändå åt, verkar inte spela nån roll om man lägger ut för 15 eller 18 så länge man får fyllt en rad iaf.
asså vilket rövapp vi har att göra med. det har säkert redan nämnts 10 gånger på denna sidan hur jävla dålig den är, men man blir ju galen...
har börjat investera i irländare nu, kommer sälja messi för att ha råd. vet inte riktigt om jag ska gå allin och sälja zlatan också och investera 2.5m totalt.. hur tänker ni göra?
Försöker bygga ett silver lag, men så många InForms som möjligt...
Någon som kan hjälpa mig få ihop det bästa mittbacksparet (gärna InForms)?
Viktigaste statsen...
Strenght
Marking
Standing Tackles
Aggression
SIF BENATIA!! Antagligen bästa mittbacken på spelet. Tyvärr lite svår att kombinera, framför allt med tanke på att vi inte är bortskämda med mittbacks-IFs från Serie A.... Men SIF Maicon på högerkanten är ett bra tips som dessutom matchar Benatia
känns som om de va ett tag sen jag gjorde ett inlägg här. O de första jag ska göra är att be om hjälp.
Fick ett litet psykbryt igår, efter att det gick rätt åt pipsvängen i en 3, 4 matcher. Sålde av dom flesta av mina spelare i klubben plus lite broskbildningar i knogarna. Får mig nog en utskällning av frun nu på morgonen då hon kommer att undra vad soffbordet gjort mig. Hur som så la jag ut spelarna för 150 o jag fick ihop ca 1,5 mille. Nu så vill jag ha hjälp av lagbyggarna.
Vill antingen ha ett lag med Ibra eller Sif Lewan. Eller om någon lyckas få ihop ett roligt lag med båda i det.
Budget 1,5miljoner
4 backslinje
2 anfallare
konsol ps4
Ibra och Robben har jag kvar i klubben.
Ska snart köra hem från jobbet o sova i några timmar o ser fram emot att vakna o gå in här o gå igenom alka förslag.
Så tack på förhand.