Citat:
Ursprungligen postat av
Jessicaffs
Borde man inte egentligen få mer värde av silverpacks än guldpacks mtp hur många dyra silverspelare det finns och hur mycket billigare silverpacks är.
Köpte silverpacks på Fifa 13 hela tiden, drog bland annat in Agbonlahor.. Vet inte hur det lönar sig på 14 dock