2014-01-29, 21:25
  #29425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Hej alla fina människor !

Köpte mitt ps4 igår och gjorde ett brasilianskt lag med Diego costa i spetsen men fan så dålig lag det var. Spelar 3-5-2 med Bernard som CAM och tycker inte alls detta laget är något att ha.

Så tänkte börja ett nytt lag och har funderat på ett lag kring falcao och sedan kanske Rodríguez som CAM ? Helt enkelt något bra ligue 1 lag har thiago silva som cb men skulle vilja ha en snabb anfallare bredvid falcao! Detta i formationen 3-5-2. Har ej råd med Zlatan men har lite pengar hade tur med packs första dagen

Tack på förhand !

http://www.futhead.com/14/squads/5968141/
Kan välja nya IF Toulalan om du inte vill ha båda CDM med H/H i wr.
Citera
2014-01-29, 21:25
  #29426
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Vart skrev jag att jag bara hade köpt 1 av varje spelare?

Menade att jag köper en spelare för mina tillgängliga coins istället för flera av olika spelare. Alltså t.ex. 100 Kroos istället för 20 av Verratti, 10 av Rooney etc. Tycker det fungerar bättre för mig. Lust att satsa på någon specifik?
Citera
2014-01-29, 21:31
  #29427
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Hej alla fina människor !

Köpte mitt ps4 igår och gjorde ett brasilianskt lag med Diego costa i spetsen men fan så dålig lag det var. Spelar 3-5-2 med Bernard som CAM och tycker inte alls detta laget är något att ha.

Så tänkte börja ett nytt lag och har funderat på ett lag kring falcao och sedan kanske Rodríguez som CAM ? Helt enkelt något bra ligue 1 lag har thiago silva som cb men skulle vilja ha en snabb anfallare bredvid falcao! Detta i formationen 3-5-2. Har ej råd med Zlatan men har lite pengar hade tur med packs första dagen

Tack på förhand !

http://www.futhead.com/14/squads/5968337/

Kanske kan vara något? Bra work rates på CBs, Menez är en beast som CAM, kolla bara statsen på futhead.
Lavezzi är jävligt dålig men annars ser det ganska bra ut?

Testa annars 41212 eller 433(4) på next gen. Jävligt bra mot hög press i 41212 och dessutom två strikers vilket är nice med OP lobbade genomskärare.

433 har stark defensiv men samtidigt väldigt bra offensiv. Dessutom får man använda wingerskorten i dess bästa position och lets face it, alla dom bästa korten med pace, skill och shooting är i princip wingers på fut
Citera
2014-01-29, 21:33
  #29428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patinho
vem anser ni vara den bästa CAM i Serie A?
Guarin helt utan tvekan! Kolla bara statsen! Han utklassar Hamsik!
Citera
2014-01-29, 21:37
  #29429
Medlem
Hej, tänkte gör ett lag med SIF Rakitic, IF Carvajal och SIF Cabaye i någon av 433rna men är inte helt nöjd med vad jag får ihop. Dom jag gjort hittills
1 http://www.futhead.com/14/squads/5968430/
2 http://www.futhead.com/14/squads/5968907/ Byta ut Marveux och Josuha mot Willian och någon defensiv mittfältare
3 http://www.futhead.com/14/squads/5969119/

Vilken skulle ni ha valt? Eller något eget alternativ för liknande summa.
Citera
2014-01-29, 21:37
  #29430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Guarin helt utan tvekan! Kolla bara statsen! Han utklassar Hamsik!
tycker Hernanes är den bästa.. 4 star skill, 5 star weak foot.. grymt skott grymma passningar
Citera
2014-01-29, 21:38
  #29431
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Menade att jag köper en spelare för mina tillgängliga coins istället för flera av olika spelare. Alltså t.ex. 100 Kroos istället för 20 av Verratti, 10 av Rooney etc. Tycker det fungerar bättre för mig. Lust att satsa på någon specifik?

Jaha, då är jag med vad du menar. Jag tror dock att du sälja mer om du delar upp dina coins, och dessutom så minskar du risken för att förlora stora summor coins. Skulle spelaren få en till IF eller på annat vis minska i värde så kan du förlora väldigt mycket. Men om det funkar för dig så ska du självklart fortsätta på det sättet, men det är mina tankar. Jag skulle aldrig våga ha alla mina coins "låsta" i en spelare, utan försöker som sagt dela upp det i olika och har då max 15 av varje

Är du på Xbox?
Citera
2014-01-29, 21:41
  #29432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tycker Hernanes är den bästa.. 4 star skill, 5 star weak foot.. grymt skott grymma passningar
Tyvärr lite för slö för min smak i en CAM, skulle älska han om han hade M/M som CM dock!
Citera
2014-01-29, 21:42
  #29433
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Guarin helt utan tvekan! Kolla bara statsen! Han utklassar Hamsik!

IF Tevez är sjukt bra som CAM
Citera
2014-01-29, 22:07
  #29434
Medlem
Mrwomanizers avatar
Man kan fan få magsår för mindre!

Tokdominerar med mitt nybygge till fransk lag, gör 8-1 med cabaye på en riktig jävla raket på 37-42 meter i bortre, killen tar avspark, pausar och sen får JAG upp "anslutning brutits du kopplas nu till fifas huvudmeny" inte nog med att jag inte fick med det otrolig skottet och var allmänt nöjd med cisse som pangar in sex (!) baljor, det var utöver det i finalen på cuppen... Jisses, nej nu blir det trading ett tag för att lugna ner mig....
Citera
2014-01-29, 22:08
  #29435
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
http://www.futhead.com/14/squads/5968141/
Kan välja nya IF Toulalan om du inte vill ha båda CDM med H/H i wr.

Tack ska kollas upp!

Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/5968337/

Kanske kan vara något? Bra work rates på CBs, Menez är en beast som CAM, kolla bara statsen på futhead.
Lavezzi är jävligt dålig men annars ser det ganska bra ut?

Testa annars 41212 eller 433(4) på next gen. Jävligt bra mot hög press i 41212 och dessutom två strikers vilket är nice med OP lobbade genomskärare.

433 har stark defensiv men samtidigt väldigt bra offensiv. Dessutom får man använda wingerskorten i dess bästa position och lets face it, alla dom bästa korten med pace, skill och shooting är i princip wingers på fut

Underbart svar tack ska kolla vidare på detta ! kanske får överge mitt älskade 3-5-2
Citera
2014-01-29, 22:10
  #29436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Tack ska kollas upp!



Underbart svar tack ska kolla vidare på detta ! kanske får överge mitt älskade 3-5-2

Eller polacken i Ligue 1 som har IF? 90 strength
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in