Citat:
Ursprungligen postat av
derbicooling
Hej alla fina människor !
Köpte mitt ps4 igår och gjorde ett brasilianskt lag med Diego costa i spetsen men fan så dålig lag det var. Spelar 3-5-2 med Bernard som CAM och tycker inte alls detta laget är något att ha.
Så tänkte börja ett nytt lag och har funderat på ett lag kring falcao och sedan kanske Rodríguez som CAM ? Helt enkelt något bra ligue 1 lag har thiago silva som cb men skulle vilja ha en snabb anfallare bredvid falcao! Detta i formationen 3-5-2. Har ej råd med Zlatan men har lite pengar hade tur med packs första dagen
Tack på förhand !
http://www.futhead.com/14/squads/5968337/
Kanske kan vara något? Bra work rates på CBs, Menez är en beast som CAM, kolla bara statsen på futhead.
Lavezzi är jävligt dålig men annars ser det ganska bra ut?
Testa annars 41212 eller 433(4) på next gen. Jävligt bra mot hög press i 41212 och dessutom två strikers vilket är nice med OP lobbade genomskärare.
433 har stark defensiv men samtidigt väldigt bra offensiv. Dessutom får man använda wingerskorten i dess bästa position och lets face it, alla dom bästa korten med pace, skill och shooting är i princip wingers på fut