Det lär inte dröja länge förrän Finland lär förklara Sverige krig i den takten Arnstad håller på.
Bättre då att gripa honom och få honom utlämnad, nu när han skändat Mannerheims minne.
Karln måtte vara rubbad. Mannerheim är nästan en halvgud i Finland.
Arnstad har tydligen även överdrivit sina militära meriter. Det visar sig att han påstått sig vara befälsuttagen stridvagnschef men även detta var osanning. Han var tydligen bara värnkanonsoldat, P18 Visby, 1987-88 7,5 mån, menig, vitsord: X55
http://www.exponerat.info/henrik-arnstad-avslojad-med-logn-igen-denna-gang-om-sin-varnplikt/#ixzz2rEb5j1mL
Jag kan notera att Arnstad blir utrankad av både Hitler och Mussolini, då de under första världskriget båda två blev korpraler. Även hans skriftliga alster verkar tydligen hålla samma låga nivå. Många av oss på detta forum kanske inte har särskilt storslagna militära meriter men jag noterar jag att
menige Arnstad hade fått göra honnör för ett flertal av oss på detta forum om vi mötts på en kaserngård vid en mobilisering.
Ingen i min bekantskapskrets har fullgjort sin värnplikt och muckat som...menig. Uppenbarligen har karl komplex eftersom drygt en av fyra blir befälsuttagen om man räknar med de som på min tid utbildades till gruppbefäl och muckade med graden värnpliktig furir, men idag är sergeanter med tre vinklar
Tydligen var det militära IQ-testet för svårt för att höra till den övre tredjedelen av mönstringsmanskapet och den karlen vill att vi ska ta honom och hans alster på allvar.
En renommésnyltare är vad han är. Både avseende sina akademiska meriter men tydligen även avseende de militära. Han var vanlig kanonmat