2014-01-20, 18:40
  #27613
Medlem
PinkVelours avatar
http://www.futhead.com/14/squads/5507709/

http://www.futhead.com/14/squads/5507807/

Vad tror ni? Känns som Ronaldo kan nå 2.7 eller något som högst men kan kanske få upp Ribery till 4 mille om några månader?

Håller Neuer mycket högre än Casillas också. Ganska dött lopp mellan Ronaldo NIF och Ribery TOTY också va?

Vilket lag skulle ni gått för?
Citera
2014-01-20, 18:43
  #27614
Medlem
Mrwomanizers avatar
Är det bara jag som får "completing" problemet?
Citera
2014-01-20, 18:45
  #27615
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/5507709/

http://www.futhead.com/14/squads/5507807/

Vad tror ni? Känns som Ronaldo kan nå 2.7 eller något som högst men kan kanske få upp Ribery till 4 mille om några månader?

Håller Neuer mycket högre än Casillas också. Ganska dött lopp mellan Ronaldo NIF och Ribery TOTY också va?

Vilket lag skulle ni gått för?
Hade gått för lag ett förutsatt att du sätter in Coentrao istälet för Eliseu.
Citera
2014-01-20, 18:49
  #27616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Någon som har provat IF Soldado?
Sugen på att testa och där ligger ett par kort på runt 35k nu.
Värdet enligt UTT är runt 50k.

Bör man slå till? Gillade hans vanlig kort relativt bra i början..

Edit: Vem bör man köra med bredivd? Remy eller Sturridge?


Sålde IF soldado rätt snabbt .. gillade inte direkt honom men gav väl inte honom någon jättechans

Mellan Remy och Sturridge så Sturridge alla dagar i veckan enligt mig ...

Jag kör Eto´o och Sturridge/Van Persie och de alla 3 är sjukt bra!
Citera
2014-01-20, 18:49
  #27617
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Hade gått för lag ett förutsatt att du sätter in Coentrao istälet för Eliseu.

Eliseu är ju kungen med sina fina skott, M/M och sköna utseende! Mycket bättre än Coentrao och Marcelo IMO

Marcelo är förövrigt mitt hatobjekt på detta årets fifa. Alltid när det är förlorade nickdueller på kontringar är det han som nästan är där. Han är så jävla nästan i alla situationer i år för mig.
Citera
2014-01-20, 19:00
  #27618
Medlem
eribabsis avatar
Är det någon som har en stats som inte stämmer så är det Assaidi. Hans speed är absolut inga 85, om han inte är väldigt långsam med boll vill säga. Blir fan jämt ifrån sprungen, ikapp sprungen och omsprungen när jag lirar honom.

Har bara testat Young och Assaidi på vänsterkanten och Young med 87 i speed är betydligt snabbare.

EA borde peta in en stats där man kan se snabbhet med boll, så man får en hum om hur mycket långsammare dom faktiskt blir.


EDIT: Vem är bästa LM/LW på spelet om man ser till priset? Känns som Schurrle ligger bra till, eller?
__________________
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-20 kl. 19:09.
Citera
2014-01-20, 19:14
  #27619
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Är det någon som har en stats som inte stämmer så är det Assaidi. Hans speed är absolut inga 85, om han inte är väldigt långsam med boll vill säga. Blir fan jämt ifrån sprungen, ikapp sprungen och omsprungen när jag lirar honom.

Har bara testat Young och Assaidi på vänsterkanten och Young med 87 i speed är betydligt snabbare.

EA borde peta in en stats där man kan se snabbhet med boll, så man får en hum om hur mycket långsammare dom faktiskt blir.

Jag tror det handlar mycket om deras mottagningar. En spelare med 90 i pace men som suger på att ta emot bollen förlorar oftast ett par meter och blir lätt ikappsprungen. Men som Ibra t.ex. Med sina 76 i pace men så jävla fina mottagningar så vinner han många meter mot backarna och kan lugnt sprinta iväg.
Citera
2014-01-20, 19:14
  #27620
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cblindstrand
Ni som köpt SIF maicon, vad köpte ni honom för samt vad har ni sålt honom för?

Köpte han för 30k, han är ej till salu
Citera
2014-01-20, 19:17
  #27621
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Jag tror det handlar mycket om deras mottagningar. En spelare med 90 i pace men som suger på att ta emot bollen förlorar oftast ett par meter och blir lätt ikappsprungen. Men som Ibra t.ex. Med sina 76 i pace men så jävla fina mottagningar så vinner han många meter mot backarna och kan lugnt sprinta iväg.
Assaidi blir alltså ikappsprungen av folk när han är rättvänd och springer för livet. Möjligtvis kanske dom når lite av honom och sinkar hans hastighet på så sätt, för någon styrka lär han väl inte ha.
Citera
2014-01-20, 19:23
  #27622
Medlem
Ibland ska man ha tur. Öppnade mitt ultimate edition paket som man får en gång i veckan. Min första IF ur paket (öppnar aldrig paket mer än dessa man får varje vecka). =)

http://i40.tinypic.com/fx9zdd.jpg
Citera
2014-01-20, 19:25
  #27623
Medlem
Allstrins avatar
kör med detta lag i dagsläget! http://www.futhead.com/14/squads/5510464/

Vad kan förbättras?

Mvh
Citera
2014-01-20, 19:29
  #27624
Medlem
Eken10Larssons avatar
Någon som kan slänga ihop en riktigt "svettig" hybrid till mig!?
Gärna innehållandes Ibarbo eller Eder eller varför inte båda (om det ens är möjligt??)
Budget:15-20k
Krav: 4-backslinje
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in