Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Någon som har provat IF Soldado?
Sugen på att testa och där ligger ett par kort på runt 35k nu.
Värdet enligt UTT är runt 50k.
Bör man slå till? Gillade hans vanlig kort relativt bra i början..
Edit: Vem bör man köra med bredivd? Remy eller Sturridge?
Sålde IF soldado rätt snabbt .. gillade inte direkt honom men gav väl inte honom någon jättechans
Mellan Remy och Sturridge så Sturridge alla dagar i veckan enligt mig ...
Jag kör Eto´o och Sturridge/Van Persie och de alla 3 är sjukt bra!