2014-01-20, 17:49
  #27601
Medlem
R4xx0rs avatar
På en vecka har jag tradeat från 300k till ungefär 750k, är rätt nöjd med det
Citera
2014-01-20, 17:49
  #27602
Medlem
har ett svagt minne av att jag läst att en billig 5* skiller troligtvis är med i veckans TOTW. någon som vet vem jag tänker på?
Citera
2014-01-20, 17:50
  #27603
Medlem
DAGGER-5s avatar
Är Buffon så dålig som min kompis säger? Han har inte vart så jävla bra som gånger jag mött honom
Citera
2014-01-20, 17:52
  #27604
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
har ett svagt minne av att jag läst att en billig 5* skiller troligtvis är med i veckans TOTW. någon som vet vem jag tänker på?
Han Vald någonting från Chile kanske?
Citera
2014-01-20, 17:54
  #27605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Är Buffon så dålig som min kompis säger? Han har inte vart så jävla bra som gånger jag mött honom
allvarligt talat tycker jag att folk klagar alldeles för mycket på målvakterna. ofta är det själva spelets fel, inte att målvakten är dålig. om spelet tex buggar så att målvakten lägger sig ner istället för att fånga bollen, då är det spelets fel, inte målvaktens.

med andra ord, testa buffon imo, men döm han inte efter 5 matcher. speciellt inte om det är spelets "fel" att han gör några tabbar.
Citera
2014-01-20, 17:58
  #27606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
allvarligt talat tycker jag att folk klagar alldeles för mycket på målvakterna. ofta är det själva spelets fel, inte att målvakten är dålig. om spelet tex buggar så att målvakten lägger sig ner istället för att fånga bollen, då är det spelets fel, inte målvaktens.

med andra ord, testa buffon imo, men döm han inte efter 5 matcher. speciellt inte om det är spelets "fel" att han gör några tabbar.

Buffon är bra men Handanovic är bättre om du gör ett Serie A lag och Marchetti om du behöver en italiensk målvakt.
Citera
2014-01-20, 18:08
  #27607
Medlem
PinkVelours avatar
Nu har man lirat över 20 matcher med detta laget. http://www.futhead.com/14/squads/5505674/

Kör Alves på 8 chem men tycker han beter sig bättre än bra ändå.

Jävligt kul med TOTY-korten. Man får vara inställd på att matcherna blir lite tuffare då många bestämmer sig för att tighta till säcken när dom ser laget ploppa upp på skärmen.

Lite som ett nytt spel faktiskt att bemästra ett högrejtat lag med lite blå och svarta kort. Inget får man gratis och detta laget utan IF eller TOTY-kort skulle vara mycket mer slagkraftigt.

Men satan så kul det är att spela med Silva och Alves, deras långpassar kan skruva sig runt halva planen för att landa mitt på Zlatans näsa. Helt otroliga bollbanor får dom på

Bara mött TOTY-Neuer en gång ock då sög han, någon med erfarenhet av det kortet, eller hur är TOTY-Ramos?

Lite sugen på att sälja typ 80% av klubben och köpa Ibra i blått men NIF Ibra är en jävla kung och lite osäker på om jag skulle palla med att bära det handikappet
Citera
2014-01-20, 18:09
  #27608
Medlem
Blindtarms avatar
Någon som har provat IF Soldado?
Sugen på att testa och där ligger ett par kort på runt 35k nu.
Värdet enligt UTT är runt 50k.

Bör man slå till? Gillade hans vanlig kort relativt bra i början..

Edit: Vem bör man köra med bredivd? Remy eller Sturridge?
__________________
Senast redigerad av Blindtarm 2014-01-20 kl. 18:11.
Citera
2014-01-20, 18:14
  #27609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Nu har man lirat över 20 matcher med detta laget. http://www.futhead.com/14/squads/5505674/

Kör Alves på 8 chem men tycker han beter sig bättre än bra ändå.

Jävligt kul med TOTY-korten. Man får vara inställd på att matcherna blir lite tuffare då många bestämmer sig för att tighta till säcken när dom ser laget ploppa upp på skärmen.

Lite som ett nytt spel faktiskt att bemästra ett högrejtat lag med lite blå och svarta kort. Inget får man gratis och detta laget utan IF eller TOTY-kort skulle vara mycket mer slagkraftigt.

Men satan så kul det är att spela med Silva och Alves, deras långpassar kan skruva sig runt halva planen för att landa mitt på Zlatans näsa. Helt otroliga bollbanor får dom på

Bara mött TOTY-Neuer en gång ock då sög han, någon med erfarenhet av det kortet, eller hur är TOTY-Ramos?

Lite sugen på att sälja typ 80% av klubben och köpa Ibra i blått men NIF Ibra är en jävla kung och lite osäker på om jag skulle palla med att bära det handikappet
jävligt sant det du säger. dyrare spelare skadar en mer än de hjälper (imo) då alla blir så jävla taggade att få ett bra resultat som de kan skryta om för polarna...

e: och hur fick du så mycket coins? trading, köp eller wager-gud?
Citera
2014-01-20, 18:19
  #27610
Medlem
Ni som köpt SIF maicon, vad köpte ni honom för samt vad har ni sålt honom för?
__________________
Senast redigerad av cblindstrand 2014-01-20 kl. 18:24. Anledning: missade SIF
Citera
2014-01-20, 18:24
  #27611
Medlem
oVeRdRiVeRs avatar
Investerade cirka 1 mille coins under toty och kommer att dubbla det nu efter
Citera
2014-01-20, 18:26
  #27612
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
jävligt sant det du säger. dyrare spelare skadar en mer än de hjälper (imo) då alla blir så jävla taggade att få ett bra resultat som de kan skryta om för polarna...

e: och hur fick du så mycket coins? trading, köp eller wager-gud?

Köpt ganska mycket packs men inte fått så mycket bra, köpte en miljon coins när det var billigt också, Sen kanske 2 mille upp på wagers.

Funtar på att slå till på TOTY-Ribery. Om jag säljer alla BPL+ alla silvers jag har kan det nog gå

Det kortet ser ju jävligt kul ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in