2014-01-18, 22:22
  #27013
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Köpte packs för 4,6k Fifa poäng nyss, tyvärr ingen TOTY. Bästa jag fick var Xabi Alonso, dvs inget av högre värde. Fick dock några sköna lirare som Mandzukic, VdV, Shaqiri, Pato, McGeady och Müller. Alltså några lirare från Bayern men tyvärr inte kanske dom man ville ha Fick även 3x Marc Batra och 3x Coutinho.

Skönt att man inte slösade mer pengar på detta, känns som att man ändå inte kommer få något bra.

Hur har det gått för er andra som öppnat packs?

Köpte också 4600 points men fick inget så jag öppnade några till för typ 150k coins så lyckades jag iaf få Neymar.. Hur det gick igår ska vi inte ens tala om..

Jag har lagt ut så SJUKT mycket pengar på Fifa Points nu så det är fan pinsamt.. Men nu får det fan vara nog.. Och nästa år ska jag fan inte köpa en enda gång, sjukt ovärt.. Man kan ha så jävla mycket roligare för pengarna.
Citera
2014-01-18, 22:30
  #27014
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Köpte också 4600 points men fick inget så jag öppnade några till för typ 150k coins så lyckades jag iaf få Neymar.. Hur det gick igår ska vi inte ens tala om..

Jag har lagt ut så SJUKT mycket pengar på Fifa Points nu så det är fan pinsamt.. Men nu får det fan vara nog.. Och nästa år ska jag fan inte köpa en enda gång, sjukt ovärt.. Man kan ha så jävla mycket roligare för pengarna.
Håller med! Därför jag bara köpte nu en gång i och med att det är TOTY, samt att jag precis börjat med FUT 14 så att jag behöver lite startkapital. Lär kunna hålla mig borta senare vid TOTS/VM förhoppningsvis. Man kan t.ex gå ut och bärsa en kväll för dom pengarna Men om man nu lägger ner det på FUT så är det nog mer värt att köpa FUT coins för dom pengarna för att få ut något av det.
Citera
2014-01-18, 22:30
  #27015
Medlem
Woooqes avatar
priserna har ju sjunkit lite nu, och tänkte slå till på ribery ! därför undrar ja om man ska köpa honom nu eller efter 100 k packen har försvunnit eller om det är som billigast nu ? kan man nästan räkna med att inte gå minus, alltså att priserna går upp lite igen på dom dyrare spelarna
Citera
2014-01-18, 22:30
  #27016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Köpte också 4600 points men fick inget så jag öppnade några till för typ 150k coins så lyckades jag iaf få Neymar.. Hur det gick igår ska vi inte ens tala om..

Jag har lagt ut så SJUKT mycket pengar på Fifa Points nu så det är fan pinsamt.. Men nu får det fan vara nog.. Och nästa år ska jag fan inte köpa en enda gång, sjukt ovärt.. Man kan ha så jävla mycket roligare för pengarna.
men.. köp coins då? det verkar som du minst lagt ner mer än 3k kr på points, då borde du kunna fått ca 4 mille om du köpte coins.
Citera
2014-01-18, 22:33
  #27017
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
priserna har ju sjunkit lite nu, och tänkte slå till på ribery ! därför undrar ja om man ska köpa honom nu eller efter 100 k packen har försvunnit eller om det är som billigast nu ? kan man nästan räkna med att inte gå minus, alltså att priserna går upp lite igen på dom dyrare spelarna
Nu är jag ingen expert, men tror han blir några tusen billigare sålänge TOTY är ute, så vid söndag kväll kanske du bör köpa honom, sedan lär han gå upp i pris stadigt i några månader till.
Citera
2014-01-18, 22:40
  #27018
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
men.. köp coins då? det verkar som du minst lagt ner mer än 3k kr på points, då borde du kunna fått ca 4 mille om du köpte coins.

Jo.. Men tycker det är enklare och går snabbare att köpa points. Sen vill man ju ha coins så om jag köper coins så är det ju ingen ide att öppna packs.. eller aa.. jag vet inte, det är svårt att förklara men jag föredrar points även om man kan köpa mer packs för coins. Men det spelar ingen roll points eller coins fortfarande sjukt ovärt.

Tänkte bara höra om man snabbsäljer spelare tar dom tax då också?
__________________
Senast redigerad av nomek 2014-01-18 kl. 22:44.
Citera
2014-01-18, 22:43
  #27019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Jo.. Men tycker det är enklare och går snabbare att köpa points. Sen vill man ju ha coins så om jag köper coins så är det ju ingen ide att öppna packs.. eller aa.. jag vet inte, det är svårt att förklara men jag föredrar points även om man kan köpa mer packs för coins. Men det spelar ingen roll points eller coins fortfarande sjukt ovärt.

Tänkte bara höra om man snabbsäljer spelare tar som tax då också?
Det är ingen tax på discard
Citera
2014-01-18, 22:45
  #27020
Medlem
eribabsis avatar
Tänkte gibba lite, men kommer inte in på UT. Knappt ens på servrarna överhuvudtaget. Någon mer med problemet? PS3.
Citera
2014-01-18, 22:46
  #27021
Medlem
antonaugustssons avatar
Kan tipsa om att ni ska passa på att trejda nu. Rikitgt enkelt att få spelare via bud
Citera
2014-01-18, 22:49
  #27022
Medlem
Kmzatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tänkte gibba lite, men kommer inte in på UT. Knappt ens på servrarna överhuvudtaget. Någon mer med problemet? PS3.

Jo, jag har samma problem på ps4. Kommer in på servrarna, men inte på UT.
Citera
2014-01-18, 22:54
  #27023
Medlem
iHenkeds avatar
Vilken sida har billigast priser för coins just nu, med snabbast leverans? Tänkte av era erfarenheter Tänkte köpa på mig 100k för ett pack (Blir billigare än att köpa FIFA points)
Citera
2014-01-18, 23:00
  #27024
Medlem
Är det bara jag som alltid lyckas ta slut på i stort sett alla mina coins när jag köper ett nytt lag? Nu precis, efter mitt senaste lagbygge har jag 232 coins kvar Sista spelaren man ska köpa blir då som mest spännande och tar alltid extra lång tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in