2014-01-16, 21:58
  #26413
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Rekommenderar varmt Zlatan för er som har råd, har bara hunnit lira sex matcher men han har redan hunnit göra 13mål och 5 ass. Lirar med Cesc på CF och han är förvånansvärt bra, sju mål och sex ass på lika många matcher.
Härligt att höra! Ska inhandla honom i en 4-4-1-1 jag med, dock som cf trro jag.
Citera
2014-01-16, 22:00
  #26414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Kan man få sig en titt på laget ditt?

(OMG JAG RIMMADE) #50cent #undiscoveredtalent

Haha Lil wayne watch out
Citera
2014-01-16, 22:07
  #26415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Härligt att höra! Ska inhandla honom i en 4-4-1-1 jag med, dock som cf trro jag.
Han borde funka bra där också, om inte ännu bättre. Helt sjuk är han på att hålla undan motståndare, har redan gjort ett par mål där han bara trycker sig förbi försvararna som är jämsides.
Citera
2014-01-16, 22:12
  #26416
Medlem
Fan så mycket bättre laget blev när man bytte Ben Arfa mot Hulk. Inget ont om Ben Arfa men Hulk är verkligen överdrivet bra på fut 14.
Citera
2014-01-16, 22:16
  #26417
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Han borde funka bra där också, om inte ännu bättre. Helt sjuk är han på att hålla undan motståndare, har redan gjort ett par mål där han bara trycker sig förbi försvararna som är jämsides.
Spelar han nog som ST ändå med Lavezzi och Lucas på kanten.

Hoppas PSG värvar Pogba eller någon anna klassmittfältare så det går att hybrida lite mer med Z.

Hur tror ni Menez fungerar som CF? Eller ska jag ha Cavani där?
__________________
Senast redigerad av antonaugustsson 2014-01-16 kl. 22:20.
Citera
2014-01-16, 22:19
  #26418
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Fan så mycket bättre laget blev när man bytte Ben Arfa mot Hulk. Inget ont om Ben Arfa men Hulk är verkligen överdrivet bra på fut 14.


Hulk är ett monster på det där spelet, inga dåliga frisparkar heller kan man juh lungt påstå, se bara på denna som jag fick på för ett tag sedan (Matchen som det står 4-4 på)

http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/PS3/ChNyb/2014/video/181715648
Citera
2014-01-16, 22:21
  #26419
Medlem
Några synpunkter på det här laget? Sugen på att testa lite nya spelare att leka med...

http://www.futwiz.com/en/squad/441100
Citera
2014-01-16, 22:33
  #26420
Medlem
htsolna08s avatar
Någon som vill hjälpa till och slutföra detta laget ?

http://www.futhead.com/14/squads/5310362/

budget 3 millar..

riktigt svårt
Citera
2014-01-16, 22:37
  #26421
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Någon som vill hjälpa till och slutföra detta laget ?

http://www.futhead.com/14/squads/5310362/

budget 3 millar..

riktigt svårt

Hur mycket riktiga pengar har du lagt egentligen? Fy fan förstå dom spelarna sen 3 millar till.

#cashfinns
Citera
2014-01-16, 22:38
  #26422
Medlem
Jonteffss avatar
Kul att det var så många som var sugna på att kolla stream imorgon!

Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Fan så mycket bättre laget blev när man bytte Ben Arfa mot Hulk. Inget ont om Ben Arfa men Hulk är verkligen överdrivet bra på fut 14.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Hulk är ett monster på det där spelet, inga dåliga frisparkar heller kan man juh lungt påstå, se bara på denna som jag fick på för ett tag sedan (Matchen som det står 4-4 på)

Hulk är verkligen ett monster! Ska man köpa någons IF så är det fan Hulk! Känns nästan som om man fuskar när man trycker dit bollarna med honom
Citera
2014-01-16, 22:42
  #26423
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Kul att det var så många som var sugna på att kolla stream imorgon!

Vad har jag missat? Vem ska streama? När?
Citera
2014-01-16, 22:45
  #26424
Medlem
Jonteffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vad har jag missat? Vem ska streama? När?
>
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Imorgon strax efter 20.00 kommer jag att slösa 1.6M i hopp om att få tag på TOTY CR9 och göra detta laget :http://www.futhead.com/14/squads/5317239/

Kommer sitta och förfesta under tiden med två kompisar och tjöta en del skit. Finns det intresse för folk att kika lite om vi streamar? Självklart med webcam igång!


Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Någon som vill hjälpa till och slutföra detta laget ?

http://www.futhead.com/14/squads/5310362/

budget 3 millar..

riktigt svårt

http://www.futhead.com/14/squads/5327664/ något sånt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in