Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Han borde funka bra där också, om inte ännu bättre. Helt sjuk är han på att hålla undan motståndare, har redan gjort ett par mål där han bara trycker sig förbi försvararna som är jämsides.

Spelar han nog som ST ändå med Lavezzi och Lucas på kanten.
Hoppas PSG värvar Pogba eller någon anna klassmittfältare så det går att hybrida lite mer med Z.
Hur tror ni Menez fungerar som CF? Eller ska jag ha Cavani där?