Angående denna tycker jag ni är överkritiska!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pneumatics
Huset i sig är jättefint! Även om det är ganska stort och pampigt finns där hemtrevnad. Möblerna i matsal och bibliotek passar in i huset, men till vardags är det kanske bekvämt att sitta i kök och tv-rum med nyare möbler.
De mindre sovrummen tror jag ingen bor i utan att det är lite avlastninsrum/gästrum. Slänger man ut jysjkmöblerna och träningscykeln blir det nog rätt OK.
Vardagsrummet: de har kört på färgerna i soffan men det blev lite overkill i matchningen. Tar man bort de rosa sittpuffarna blir det genast lite bättre. Blommiga soffan är inte vad jag skulle valt, men för deras generation...
Huset i sig är jättefint! Spisen, golven, snickerier och fönster... Gröna färgen i vardagsrummet tror jag funkar bra, bara man byter soffa och gardiner. (Puffarna har vi redan kastat).
Köket ser riktigt mysigt ut!
EDIT: ogillar alla gardiner men det är ju det lättaste att åtgärda.
Badrummet: inte min stil det där Posh/marint/80-90-tal. Men å andra sidan är det naturligt att ett hus har spår av olika årtionden och ägare. Det är ju inte ofräscht så jag skulle absolut inte riva ut det. Fisken är som Lacrima säger lite fulsöt, men felplacerad. Ser ut som den sitter fast... Men kan man få för sig att sätta fast den framför "insteget"?