2014-01-19, 15:11
Medlem
pettachis avatar
Slog på tv, är snooker på Esp 2 nu.
3-0 Blir det.
Citera
2014-01-19, 15:13
Medlem
warks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Har Selby varit inne ännu?

Han var inne som hastigast i andra frame vid 0-70, mest för att få känna på bollen.
Citera
2014-01-19, 15:14
Medlem
warks avatar
3-0 nu. Kross än så länge.
Får hoppas Selby vaknar till lite.
Citera
2014-01-19, 15:15
Medlem
Glappkontakts avatar
Hittade en stream. Kan det vara så att Ronnie to ett par timmar vid träningsbordet igen? Ser inte ut som att han kan missa. Selby har gott om tid att få iordning på slipsen.
Citera
2014-01-19, 15:16
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wark
Han var inne som hastigast i andra frame vid 0-70, mest för att få känna på bollen.
Tror Ronnie vill ta kväll tidigt.
Citera
2014-01-19, 15:16
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nu skrev jag mitt inlägg lite på skoj och lite på allvar men ärligt talat tror jag inte att jag är helt fel ute. Det blir allt viktigare för snookerspelare att hålla sig i form.

Har man tendenser till att gå upp i vikt och samtidigt gillar mat och dryck så kan långhelger som jul och nyår vara förödande.

Med glimten i ögat eller inte är din tes intressant och något jag absolut kan köpa. Att tröttheten spelarna in och orken tryter.

I Dings fall tror jag inte att han haft tre veckors semester utan tre veckor av PR, utnyttjande av företag. Har svårt att se honom hålla i många år till om han inte får utrymme och lite mindre krav från olika håll hemma i Kina.

Robertson skyllde på mental utmattning. Han sa att det tog kraft att koncentrera sig över en timme i stadskörning till matchen när han åkte ut. Visst, må så vara. Fast det lär ju inte vara något nytt. Då får han väl ordna resa på annat sätt eller bo på hotell. Han underpresterade hela turneringen.

Om det inte varit för pet-tack-i hade jag missat att snookern börjat. Skidskyttet måste blivit inställt.
Senast redigerad av Skatteskolk 2014-01-19 kl. 15:19.
Citera
2014-01-19, 15:18
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
Hittade en stream. Kan det vara så att Ronnie to ett par timmar vid träningsbordet igen? Ser inte ut som att han kan missa. Selby har gott om tid att få iordning på slipsen.
Eurosport 2 sänder nu, vet inte vad som hände med bottenhoppningen.
Citera
2014-01-19, 15:35
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt

Japp, citat från Ronnie efter krossen av Walden:

"I've been putting a few hours in before the tournament and you just hope on a few occasions it comes out, and today it did," said the five-time World Champion.
Citera
2014-01-19, 15:42
Medlem
NorthSNKRs avatar
Det är med all rätt som Kimpan undrar om vi någonsin sett Ronnie bättre, än nu...
Hans skruv på grön var ju en sällan skådad delikatess.
Citera
2014-01-19, 15:42
Medlem
Glappkontakts avatar
Tack för kaffet/teet. Ronnie slank vidare till 4-0. Selby lyckades med ett antal enkla missar. Antar att han känner pressen från Ronnie och gärna vill försvara titeln.
Citera
2014-01-19, 15:44
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Eurosport 2 sänder nu, vet inte vad som hände med bottenhoppningen.

Den blev flyttad till Eurosport 1. Frågan är vad som hände med skidskyttet. Skitsamma. Vi får se det nu.

Ronnie ledde med 3-0 efter knappa halvtimmen.
Citera
2014-01-19, 15:50
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Den blev flyttad till Eurosport 1. Frågan är vad som hände med skidskyttet. Skitsamma. Vi får se det nu.

Ronnie ledde med 3-0 efter knappa halvtimmen.
Hörde på radion att skidskytte blev avbrutet pga dimma.
Bra för oss, underbart med snookerdimma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in